Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Ce se tega loti Mazda bo sigurno uspelo. Navsezadnje so v normalno uporabo spravili Wanklov in Millerov motor in ga dali v redno proizvodnjo po tem ko so evropski velikani pokleknili.
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Ce se tega loti Mazda bo sigurno uspelo. Navsezadnje so v normalno uporabo spravili Wanklov in Millerov motor in ga dali v redno proizvodnjo po tem ko so evropski velikani pokleknili.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Sedaj že SPCCI motorji z turbino....za mešanje mešanice....
https://drivetribe.com/p/4-way..._source=organic
Citat:
In between diesel and spark ignition, but it's neither
To truly understand it, you have to dive into the contradictions. Take that regular old gasoline: Contrary to common sense, the lower the octane, the better it works. In the lab, the Skyactiv-X engine loves 80 octane. The lowest Americans get is 87, so the engine is tuned for that octane. Go higher and you lose some low-end torque.
V ZDA gredo skupaj z Toyoto delat tovarno. Linija po 150k za vsakega. Kaj točno bo ven prihajalo mi glede na tisto kar sem prebral ni čisto jasno. Več ali manj je jasno da nek SUV, ki pa ne bo CX5 oz. CX9. Pogon pa? Več ali manj je jasno da ne bo pure ICE.Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Nekaj let časa so si kupili. Potem bo pa treba že kaj kar gre tudi na štrom pogruntat.