Mazda MX-5 2003

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Jp jp, to se zdej že dogaja z nekaterimi japonskimi "klasikami" in to vidim kot idealno priliko, da si omislimo kaj takšnega za ne preveč €€€, če sem pred časom že Silvio prodal in ta sedaj lepo nabija vrednost pri drugem lastniku. Na rjo pri zadnjih blatnikih bom seveda pozoren, enako na streho za katero pa računam, da bo v OK stanju, saj je v igri tudi hardtop za zimo torej ji je bilo s tem nekaj trpljenja že prišparanega. V soboto gremo na ogled pa da vidimo kaj je na stvari :cheer:
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Za rjo preveri NA CELOTNEM VOZILU, ne le na zadnjih blatnikih. Te je namreč (relativno seveda) najlažje poštimat.
Še glede strehe: če bi to bil prvi lastnik, bi morda še verjel, glede na to, da je v igri verjetno x lastnikov, vmes sem skoraj 100%, da se je našel kakšen šmeker, ki je zadevo kupil marca, frajaril čez poletje in potem prodal konec sezone brez EUR vloženega v vzdrževanje (jebi.. ga, takšni avti privlačijo vunbacače), bodi previden.
Ti namreč nič ne pomaga, če je zadnji lastnik pedanten v nulo, prej je bil pa avto 2x skotan, pa nič vzdrževan. :(
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Ne govori, sem imel eno mx5ko mk1, ki sem jo kupil v Celju. Staaaaari kak kit-car je bil pa to ej, skotan pomoje večkrat kot je bil servisiran samo mi ni bilo prav nič žal :cheer: In valda, da se pregleda cel avto. Razmišljam, da bi jo peljal na AMZS pregled, da mi jo dvignejo pa to.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ah, tistih nekaj 100 EUR pa že daš za popravilo rje... mx-5 ti nudi toliko zabave, da jih hitro pozabiš. :)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Se popolnoma strinjam :D Ampak to seveda v primeru, da je rje do neke normalne, sprejemljive količine. Če je pa zdaj cel avto za porihtat, ker je tok pregnit, je pa to nekaj čisto drugega, se je potem že bolje obrnit za kakšnim drugim primerkom...
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Ponavadi itak rjavijo samo zunanji deli. Moja je tudi bila vsa rjava, pa smo potem kupili male panele, s katerimi smo popravili prage (pri zadnjih blatnikih).
http://www.mx5city.com/rust-repair-panels

Pri meni je bil kritičen tudi prtljažnik, ker je noter baterija in je prejšnjemu lastniku spustila kislino. Iz tovarne so imele Mx5 NA baterije brez kisline (z dobrim razlogom).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Ah, tistih nekaj 100 EUR pa že daš za popravilo rje... mx-5 ti nudi toliko zabave, da jih hitro pozabiš. :)
Ti je že Matej odgovoril, bi pa še sam pokomentiral.
Verjetno nisi že kar nekaj časa preverjal storitev pri avtoličarju, ker štrihanje enega odbijača te pride 200 EUR.
In eno je odpravljanje površinske rje, drugo pa, ko je komplet školjka rjasta, po možnosti so še kakšni strukturni deli prerjaveni. Poglej si odpravo rje na MX5-ki prve generacije, ki so se jo šli na CarThrottlu in malo razumi komentarje in pa koliko časa je zadeva trajala oz. bolje rečeno se zavlekla, pa skoraj pol avta so morali zamenjati (ok, pretiravam, ampak ne dosti).
In še ena zadeva: jaz sem ta avto gledal takrat 5 let star in je imel POVRŠINSKO rjo, sedaj je ta isti avto star že blizu 15 let. Sedaj pa razmisli, kam je ta rja prišla...
Ob tem, da še enkrat poudarjam: gledal sem takrat TOP avto. Prva lastnica, redno vzdrževan, blablabla. Potem pa dodaj v enačbo še vunbacače, ki jim je EURo preveč za vzdrževanje avta, pa še kakšno skotanje vmes in popravljanje z najcenejšimi deli.
Pa ne pravim, da je ta v oglasu takšna, ampak verjetnost, da je, žal ni ravno nizka. :(

Je pa spet seveda treba v kalkulacijo vzeti, kaj boš z avtom delal. Če ti je za preživet letos in se ga boš potem losal, je treba gledat le, da je v takšnem stanju, da bo preživel teh par mesecev :).
Če pa želiš imeti avto dlje časa in morda računaš na kakšen young classic, potem pa pride v poštev edino in le avto v top stanju. Razen, če imaš doma ličarstvo, delavnico, itd. in ti je to hobi, da zabiješ x ur noter, da bo avto v primernem stanju. Takšen avto bo sicer pri nakupu lepo dražji, ampak običajno je potem skupna cena (razen, če vse sam delaš in imaš opremo za to), konkretno nižja
Sam bi sicer v primeru, da bi kaj takšnega iskal, si pripeljal eno iz Italije. Tam namreč ne solijo cest in še vse tiste zadeve, ki rjavijo za pop... so dol praktično brez rje, razen seveda, če je bila stvar skotana in popravljena s tempera barvicami, hehe...
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Hehe, ravno pred tednom dni sem dal popraviti bok + vrata kleparju, tako da sem precej na tekočem, kar se cen tiče. Nekaj 100 EUR je bilo seveda mišljeno, če je rja le površinska, ostale primerke naj se raje takoj pozabi, saj se povsem strinjava.

Še vseeno pa je pod črto nakup takega avta malce drugačen od nakupa 15 let starega golfa, v smislu, da je namesto običajnih 500 EUR za nujne zadeve bolje imeti pripravljenih vsaj 1000 EUR več na strani. Pa seveda ne zato, ker 15 let stari VAG-i ne bi rjaveli... :) Ampak zato, ker je pri investiciji 500 EUR v podvozje pri takem avtu za uživanje razlika prej/potem kot noč in dan. In to verjetno narediš, prav tako daš zrihtat rjo ki je pri golfu za 1500 EUR verjetno ne bi... Pri 15 let starem golfu 4 pa narediš večji servis, bremze, gume po potrebi in imaš za 500 EUR vložka relativno zanesljivega dailiya.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Saj dejansko se strinjava torej :).
Toliko, da bo še kakšen neizkušen bralec razumel, da popravilo rje ni ravno nekaj trivijalnega...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Torej, ogled je mimo, avto deluje soliden oz. z več plusi kot minusi. Idealen oziroma popoln seveda ni, saj 15 let uporabe le naredi svoje na vozilu, ki pa se glede na to starost in glede na prevožene kilometre pelje dejansko preveč dobro. Verjetno je za to zaslužna tista dodatna oprema v obliki ojačitev podvozja (strut bar-i na podvozju in v motornem prostoru, vožnja večinoma po AC in pa seveda sama umirjenost voznika, ki je ta avto vozil zadnjih 8 let, servisiral pa se je v večini primerov pri znanem in kvalitetnem mazda mehaniku Simonu (Pelko). Kar se pa rje tiče je pa tudi tu situacija dokaj mešana, avto seveda ni brez rje, kritičnega (oziroma rje nasploh no, kritičnega ni nič) pa tudi ni veliko, saj se je 5 let nazaj že menjalo pleh pri obeh zadnjih blatnikih ter pri enem pragu in se sedaj najdejo zgolj kakšne lise rje na podvozju in pa tu pa tam kakšna pikica ali minimehurček, ki ti da vedeti, da se spodaj vendarle nekaj dogaja in to bomo pa mi porihtali v prihodnosti. Poleg lepo ohranjene in vsako leto impregnirane mehke strehe pa dobimo zraven tudi hardtop, ki bo super za pozimi.. Tako da ja, na koncu smo se odločili za nakup in avto zaaarali.

To j' to :cheer:

mx5-mk2.jpg


edit: typo
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: RagnarZ

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Čestitke, sicer ta stare nisem vozil, ampak verjamem da je glede na prebrane teste, super igračka.

''Alter mode on'' Zakaj se nisi stegnil za S2000, če si bil pa tam bi pa lahko že kakšno 911 za malo več denarja kupil, seveda novo, ker pri rabljeni ne veš kaj boš dobil! :valjamse:
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Čestitke, sicer ta stare nisem vozil, ampak verjamem da je glede na prebrane teste, super igračka.

''Alter mode on'' Zakaj se nisi stegnil za S2000, če si bil pa tam bi pa lahko že kakšno 911 za malo več denarja kupil, seveda novo, ker pri rabljeni ne veš kaj boš dobil! :valjamse:


Hvala :D drugače pa si malo pozen s temi alter predlogi, vse to (dobesedno, pojdi brat malo nazaj) smo že dali čez a vseeno hvala ti tudi za to :aplauz:
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Torej, ogled je mimo, avto deluje soliden oz. z več plusi kot minusi. Idealen oziroma popoln seveda ni, saj 15 let uporabe le naredi svoje na vozilu, ki pa se glede na to starost in glede na prevožene kilometre pelje dejansko preveč dobro. Verjetno je za to zaslužna tista dodatna oprema v obliki ojačitev podvozja (strut bar-i na podvozju in v motornem prostoru, vožnja večinoma po AC in pa seveda sama umirjenost voznika, ki je ta avto vozil zadnjih 8 let, servisiral pa se je v večini primerov pri znanem in kvalitetnem mazda mehaniku Simonu (Pelko). Kar se pa rje tiče je pa tudi tu situacija dokaj mešana, avto seveda ni brez rje, kritičnega (oziroma rje nasploh no, kritičnega ni nič) pa tudi ni veliko, saj se je 5 let nazaj že menjalo pleh pri obeh zadnjih blatnikih ter pri enem pragu in se sedaj najdejo zgolj kakšne lise rje na podvozju in pa tu pa tam kakšna pikica ali minimehurček, ki ti da vedeti, da se spodaj vendarle nekaj dogaja in to bomo pa mi porihtali v prihodnosti. Poleg lepo ohranjene in vsako leto impregnirane mehke strehe pa dobimo zraven tudi hardtop, ki bo super za pozimi.. Tako da ja, na koncu smo se odločili za nakup in avto zaaarali.

To j' to :cheer:

mx5-mk2.jpg


edit: typo
Uživajta :).
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
No, bom pa še jaz tvojo temo izkoristil, da pokažem svojo novo pridobitev:
 

Priponke

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    89 KB · Ogledi: 275
  • Capture1.JPG
    Capture1.JPG
    54,4 KB · Ogledi: 270
  • Capture2.JPG
    Capture2.JPG
    73,5 KB · Ogledi: 258