To bolj ali manj velja za vse moderne SUVe. Edina očitna prednost je visoko sedišče, če komu to kaj pomeni. Ostalo so sami minusi. Dodaj še večjo težo.
No s tem delom se absolutno ne strinjam, ker imam suva in karavana praktično enake velikosti (ok, suv je pa le15cm višji). Takole od uča je suv vsaj za 2 razreda bolj prostoren.Če človek komplicira se lahko napiše en primer zakaj kupiti tak avto.
- za družinski avto ima manj prostora kot karavan
A ima možnost nastavitve delovanja, da pomaga zgolj pri pospeševanju (a la hybrid opcija)?
Tak avto moreš vedno vozit v kombiniranem načinu, razen ko si v mestu in ko veš da boš lahko polnil. Potem bi tudi poraba bila manjša od 5,5 L, ker bi vzajemno delovanje elektro in bencinskega motorja bilo najbolj optimalna. Tak test, da greš na Kropo ne pokaže realne uporabne vrednosti, sploh če najprej pelješ samo na štrom dokler cele baterije ne zgoniš. Te avti niso da bi imel vedno v EV mode. Razen če imaš 60 km relacijo na dan in potem veš da boš imel šanso polnit. Po drugi strani pa 60 km na dan ne kupiš takega avta.
Pozabil si na glavno prednost: z SUVjem si IN, z vsem ostalim si s kmetov.To bolj ali manj velja za vse moderne SUVe. Edina očitna prednost je visoko sedišče, če komu to kaj pomeni. Ostalo so sami minusi. Dodaj še večjo težo.
Kakem slovanskem? To pa je ja dejstvo, da je Škoda preoblečen Audi za majn denarja z spremenjenimi drobnimi detajli. Vglavnem je pa to to.