Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Mislim, da je vodja trženja naredil velik fail za blagovno znamko. S temi trajnimi popusti jo je razvrednotil, percepcija znamke se je poslabsala. Me zanima kako bodo še kdaj prepričali kupce, da je za tisti npr. softshell vredno dati dobrih 200 eur.
Fail.
no, to sm hotu povedat. Me pa veseli, da ste to še drugi opazili, ker sem mislil, da sem samo jest tok zategnjen, da take stvari opažam...
kot sem že rekel... škoda znamke, katera je imela neko ime.
In zdej če bojo odprli 2 novi trgovini, bojo takoj na začetku mel že 50% popusti zaradi otvoritve (čeprav to mi ni jasno pri nobeni firmi, k odpre novo poslovalnico, in takoj udarijo s popusti! a nimajo nič samozavesti???), potem bo že novoletni 60%, ponovoletni 70%, potem pustni 70%, potem bo že zaradi praznjenja skladišča 80%... in potem se bo zgodba nadaljevala isto kot v BTC.
Ok, sej verjamem da frekvenca v BTC je velika. Vsak dan je tam veliko novih ljudi. In pač vsak 3. nasede na to foro. Samo tisti, k smo pa v BTC 2-3x na teden, nam gre pa že malo na bruhanje, ko vidiš, da je vsak teden druga akcija zaradi zaprtja trgovine... in jasno vidiš, da samo nategujejo folk.
In CAR, povej, kje imajo tako skladišče kot rutar???