Mama vseh preventivnih ukrepov

xaxid

Pripravnik
22. avg 2007
576
0
16
Citat:
Uporabnik Kinimod pravi:
V Evropi mamo bolj al manj po vseh državah postavljene zgornje omejitve hitrosti na avtocestah, razen menda Nemcev (če še kje, me lahko mirno popravite). Država nam zdaj lepo pripravlja zakone, ki bodo strožje obračunali s prekrškarji, mene pa zanima, zakaj enostavno ne uvedejo obvezne blokade v VSE avte registrirane pri nas, ki bi pri 130km/h enostavno preprečile hitrejšo vožnjo. Itak več ne smemo, zakaj nam je to pol omogočeno? Zaradi potencialnih izletov v Nemčijo?

OK, to ne reši problema divjanja po naseljih, reši pa problem divjanja po avtocestah ...

pa kuhinjske nože je potrebno prepovedati, pa sekire, pa...ker je z njimi možno koga ubiti!
bonk.gif


mama vseh preventivnih ukrepov po tvoji logiki je, da se prepove vožnja avtomobilov nasploh. garantirano rešeni vsi problemi s prekrški v cestnem prometu.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Omejitev na avtocesti je 130km/h, ampak kot vemo je to najvišja dovoljena hitrost. Torej, če se nekdo pelje 115km/h in ga ti prehitiš s 150km/h, je sigurno bolj varno kot če bi to naredil s 130km/h.

Vsi vemo kako smo zadovoljni, ko tovornjakar, ki vozi 95km/h prehiteva drugega tovornjakarja, ki vozi z 92km/h.
grims-1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
problem je, da ne živimo v črno-belem svetu in ne moremo reči, da če voziš 125 na AC, je to popolnoma varno, če voziš 135, je pa to izredno nevarno.
če karikiram, vožnja 120 po mokri AC je sigurno bolj nevarna kot 150 na sončen dan. tudi po mojem mnenju se večina nesreč ne zgodi pri hitrosti nad 130, ampak se zgodi pri nižjih hitrostih zaradi drugih vzrokov (neopazovanje prometa okoli sebe, napačna smer, premajhna varnostna razdalja). ampak dokler ne bodo izumili avtomatskih radarskih merilnikov nezbranosti, varnostne razdalje in podobno, se bodo še vedno postavljali zgolj radarski merilniki hitrosti.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik synthman pravi:



Država potrebuje prekrškarje, saj ji polnijo proračun. Koliko denarja morajo policaji pobrat na račun prekrškov, pa določi parlament, ko sprejema proračun za naslednje leto. policaji samo lovijo to normo.



Država potrebuje smrtne žrtve. Njim ni potrebno plačevat penzije do visoke starosti in pa bolnice za bolezni, ki jih prinaša starost.



Država potrebuje prometne nesreče, saj od njih dobro služi. Od davka od zamenjave razbitih avtov z novimi, od rezervnih delov, al pa od plač kleparjev, ličarjev, trgovcev, .......



Država ni zainteresirana, da bi zmanjšala prekrškov ali nesreč, saj od njih dobro služi. (al pa vsaj privarčuje)




Citat:
Uporabnik civil pravi:

Pozabili ste da se pri večjih hitrostih poveča poraba goriva, država spet profitira...




Se globoko strinjam.

Sicer ne podpiram ukrep šarjenja po podvozju (posebej, ker bi to itak delali "vedno sem si želel biti pleskar" mehaniki), bi se pa dalo narediti veliko več (a kaj, ko bi to hkrati pomenilo, da se zmanjša filanje keša v blagajno).



Citat:
Uporabnik jekleni pravi:

Jaz, nasprotno, ne zagovarjam neke fizične blokade vozil, še manj pa večjega nadzora države nad posameznikom, Nasprotno, sem za povečanje osebne odgovornosti - kjer je prvi sovražnik sistem obveznega zavarovanja, drugi pa počasno sodstvo.




In to si nekak predstavljaš na način, da se naj 6. let star otrok sam od sebe osebnostno odloči, da ne bo namakal prstov v čokolado.



Zanimiv pristop.



Moj je ta, da se dojemanje osebna odgovornost začne šele takrat, ko razumeš, da če namakaš prste v čokolado, to prinese neke posledice. Torej nujno rabiš tudi posledice, da to otročičkom razložiš. Seveda lahko čakaš, da se ubijejo na cesti in se tako naučijo, ampak to nekak ni nekaj, kar bi si želeli.



Ali pač?
 
Nazadnje urejeno:

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Državo smrt vsakega mladega človeka stane nekaj M€, ki bi jih prinesel v svojem življenju. Penzija je zelo majhen strošek v primerjavi z davki od plače, ddv, davki ki jih zaradi njegovega plačuje firma v kateri je zaposlen, ker ji njegovo delo prinaša dobiček itd.

ne trudi se. synthman živi v imaginarnem svetu, kjer državo nič ne stanejo stroški zdravljenja in bolniške 15000+ ljudi, ki se vsako leto poškodujejo v prometnih nesrečah. prav tako je nič ni stalo izobraževanje 2600+ ljudi, ki vsako leto umrejo na cestah. stroški reševalcev, gasilcev, policistov in njihove opreme so zanemarljivi. ravno tako je zanemarljiva gospodarska škoda, ki nastane zaradi zamud, ko ljudje stojijo v koloni zaradi zaradi nesreče. poškodbe na cesti zaradi nesreč se popravijo same od sebe. in v tem svetu ljudje plačujejo DDV samo pri popravilu avtomobilov zaradi nesreč.
skratka v tem imaginarnem svetu država res mastno privarčuje na pokojninah tistih 2600 ljudi
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik sass pravi:

Citat:
Uporabnik brgo pravi:

Državo smrt vsakega mladega človeka stane nekaj M€, ki bi jih prinesel v svojem življenju. Penzija je zelo majhen strošek v primerjavi z davki od plače, ddv, davki ki jih zaradi njegovega plačuje firma v kateri je zaposlen, ker ji njegovo delo prinaša dobiček itd.




ne trudi se. synthman živi v imaginarnem svetu, kjer državo nič ne stanejo stroški zdravljenja in bolniške 15000+ ljudi, ki se vsako leto poškodujejo v prometnih nesrečah. prav tako je nič ni stalo izobraževanje 2600+ ljudi, ki vsako leto umrejo na cestah. stroški reševalcev, gasilcev, policistov in njihove opreme so zanemarljivi. ravno tako je zanemarljiva gospodarska škoda, ki nastane zaradi zamud, ko ljudje stojijo v koloni zaradi zaradi nesreče. poškodbe na cesti zaradi nesreč se popravijo same od sebe. in v tem svetu ljudje plačujejo DDV samo pri popravilu avtomobilov zaradi nesreč.

skratka v tem imaginarnem svetu država res mastno privarčuje na pokojninah tistih 2600 ljudi




In ti resno misliš, da država to ve?



A sploh veš, kaj je država? Država je seštevek posameznikov iz državne uprave, ki jih zanima samo to, kako čim manj narediti in čim prej oditi domov. Ker so plačani po času. In nič več. Če se ubije na cesti 100 ljudi več ali pa manj - nihče ne bo zaradi tega izgubil na plači.



BK njih, koliko nekaj državo stane. Itak za nek dodaten napor razmišljanja, kako zmanjšati žrtve na cesti, ne bodo prav nič dodatno plačani. Kaj šele za trud.



Po drugi strani se pa da napisane kazni lepo preštet in z njimi mahat, da smo nekaj delali.

in morebiti celo potegniti kakih 20 evričev več na mesec.



Se ti še vedno zdi, da državo zanima, koliko dejansko izgubi z žrtvami prometnih nesreč?



Ne, prav nič je ne zanima.
 
Nazadnje urejeno:

Kinimod

Serpico
4. dec 2007
1.839
0
36
45
SV SI
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Omejitev na avtocesti je 130km/h, ampak kot vemo je to najvišja dovoljena hitrost. Torej, če se nekdo pelje 115km/h in ga ti prehitiš s 150km/h, je sigurno bolj varno kot če bi to naredil s 130km/h.

Vsi vemo kako smo zadovoljni, ko tovornjakar, ki vozi 95km/h prehiteva drugega tovornjakarja, ki vozi z 92km/h.
grims-1.gif

Po keri logiki je pa 150 bolj varno od 130? Če nekdo pelje 115, ti pa greš mimo s 130 garant nobenega ne oviraš, garant noben ne bo blendal za tabo, ker noben ne bo mogel vozit več kot ti. Vsi max 130
wink-1.gif


Problem šleparjev pa bo ostal pa če se ostali vozimo 100 al pa 250 na uro ...
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Koliko ljudi je umrlo in se poškodovalo letos na avtocestah v Sloveniji?
Če je moj podatek pravilen, je bilo letos 6 mrtvih (od tega vsaj eden zaradi napačne smeri vožnje), podatkov za poškodbe nimam.
Se pravi, če na avtoceste takoj postavimo 100 provid in kamero vsak kilometer, lahko preprečimo 6 smrti, za ostalih 250 na drugih cestah nam očitno ni mar.
Seveda je potrebno nadzorovati promet tudi na avtocesti, ampak nesreč na avtocestaj je bistveno manj kot drugje.
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Koliko ljudi je umrlo in se poškodovalo letos na avtocestah v Sloveniji?
Če je moj podatek pravilen, je bilo letos 6 mrtvih (od tega vsaj eden zaradi napačne smeri vožnje), podatkov za poškodbe nimam.
Se pravi, če na avtoceste takoj postavimo 100 provid in kamero vsak kilometer, lahko preprečimo 6 smrti, za ostalih 250 na drugih cestah nam očitno ni mar.
Seveda je potrebno nadzorovati promet tudi na avtocesti, ampak nesreč na avtocestaj je bistveno manj kot drugje.

Še en mali detajl. Tiste nesreče v kateri je v lj umrlo 5 ljudi ne bi preprečila nobena kamera niti provida.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Citat:
In to si nekak predstavljaš na način, da se naj 6. let star otrok sam od sebe osebnostno odloči, da ne bo namakal prstov v čokolado.

Ne; si pa predstavljam, da se bo otrok pri 26. Ali 18. Ali 80.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
In ti resno misliš, da država to ve?

A sploh veš, kaj je država? Država je seštevek posameznikov iz državne uprave, ki jih zanima samo to, kako čim manj narediti in čim prej oditi domov. Ker so plačani po času. In nič več. Če se ubije na cesti 100 ljudi več ali pa manj - nihče ne bo zaradi tega izgubil na plači.

BK njih, koliko nekaj državo stane. Itak za nek dodaten napor razmišljanja, kako zmanjšati žrtve na cesti, ne bodo prav nič dodatno plačani. Kaj šele za trud.

Po drugi strani se pa da napisane kazni lepo preštet in z njimi mahat, da smo nekaj delali.
in morebiti celo potegniti kakih 20 evričev več na mesec.

Se ti še vedno zdi, da državo zanima, koliko dejansko izgubi z žrtvami prometnih nesreč?

Ne, prav nič je ne zanima.
synthman je v prvi vrsti omenil "privarčevanje" zaradi pokojnin, ki jih ne bo treba izplačevati smrtno ponesrečenim, in DDV zarad kleparskih del. boš rekel, da imajo posamezniki iz državne uprave, ki upravljajo iz denarjem iz tega naslova, kaj višje plače zato, ker se vsako leto pobije 260 ljudi ter razbije 30000 avtomobilov?
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik Kinimod pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Omejitev na avtocesti je 130km/h, ampak kot vemo je to najvišja dovoljena hitrost. Torej, če se nekdo pelje 115km/h in ga ti prehitiš s 150km/h, je sigurno bolj varno kot če bi to naredil s 130km/h.

Vsi vemo kako smo zadovoljni, ko tovornjakar, ki vozi 95km/h prehiteva drugega tovornjakarja, ki vozi z 92km/h.
grims-1.gif

Po keri logiki je pa 150 bolj varno od 130? Če nekdo pelje 115, ti pa greš mimo s 130 garant nobenega ne oviraš, garant noben ne bo blendal za tabo, ker noben ne bo mogel vozit več kot ti. Vsi max 130
wink-1.gif


Problem šleparjev pa bo ostal pa če se ostali vozimo 100 al pa 250 na uro ...

Po kateri logiki?

Po logiki, da narediš to nekoliko hitreje kot bi sicer.

Neumno se mi zdi kakršnokoli vgrajevanje limiterjev. Komu sem pa nevaren, če se peljem 160km/h sred noči, ko je cesta popolnoma prazna?
confused-1.gif
 

Kinimod

Serpico
4. dec 2007
1.839
0
36
45
SV SI
Po tej logiki bi blo daleč najvarneje prišibat mimo 500 km/h. Ne jemat osebno, mogoče ti nisi nevaren ponoči na prazni cesti pri 160, nevarni so eni pri 160+ podnevi, ampak to ni point. Postavil sem logično vprašanje. Če ne smemo vozit več kot 130, zakaj nam potem dovolijo hitrejše avte?
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Tudi to ni point; zakaj jih potem kupujejo?

So položaji, ko hitrost rešuje življenja.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
Citat:
Uporabnik Kinimod pravi:
Po tej logiki bi blo daleč najvarneje prišibat mimo 500 km/h. Ne jemat osebno, mogoče ti nisi nevaren ponoči na prazni cesti pri 160, nevarni so eni pri 160+ podnevi, ampak to ni point. Postavil sem logično vprašanje. Če ne smemo vozit več kot 130, zakaj nam potem dovolijo hitrejše avte?

becouse money makes the world go around....
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik sass pravi:

synthman je v prvi vrsti omenil "privarčevanje" zaradi pokojnin, ki jih ne bo treba izplačevati smrtno ponesrečenim, in DDV zarad kleparskih del. boš rekel, da imajo posamezniki iz državne uprave, ki upravljajo iz denarjem iz tega naslova, kaj višje plače zato, ker se vsako leto pobije 260 ljudi ter razbije 30000 avtomobilov?




Dejstvo:

- pri nas je policije veliko premalo prisotne na cesti (to pomeni, da jo vidiš na cesti - ne ciljam na to, da ti piše kazni, ampak samo na to, da ji človek na cesti vidi). Seveda je to razumljivo - policijo je treba plačati.



Dejstvo:

- hkrati pa se nabija kazni, češ da se bo s tem reševal problem prometnih nesreč. Kako neki, če pa ni nikogar, ki bi jih izrekel? Oz. ta nekdo gre enkrat na cesto in useka eno samo kazen, s katero bo nafilal svojo mesečno normo, potem bo pa spet sedel doma.



Kako naj si to razlagam drugače kot tako, da je očitno človeško življenje (v obliki plačanih davkov,.... ki jih posameznik tekom svoje delovne dobe nafila v proračun) neskočno cenejše kot pa dodaten policaj, ki bi čepel na cesti in že samo s tem dosegel, da se bodo ljudje mimo njega peljali bolj normalno?



Če pa odgovorim na vprašanje - ne, nimajo više plače, ampak tudi nižje nimajo, zato jih BK.
 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
kakšna je pa kazen če nimaš tablice zmontirane? recimo da ti dol pade...
evil.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:...
Če pa odgovorim na vprašanje - ne, nimajo više plače, ampak tudi nižje nimajo, zato jih BK.
Bingo! Te ljudi BK.
Zdaj pa razloži to onemu zgoraj, ki pravi, da jim je v interesu, da se čim več ljudi pobije in razbije na cestah
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Kinimod pravi:
mene pa zanima, zakaj enostavno ne uvedejo obvezne blokade v VSE avte registrirane pri nas, ki bi pri 130km/h enostavno preprečile hitrejšo vožnjo. Itak več ne smemo, zakaj nam je to pol omogočeno? Zaradi potencialnih izletov v Nemčijo?

OK, to ne reši problema divjanja po naseljih, reši pa problem divjanja po avtocestah ...

Kinimod = Žlender busted on Alter

The brilliance of mind
priden.gif