Glede na ceno dražbe je to pač bila ekonomska totalka, če je vrglo ven airbage itd, pa ni več šala če s tako podrtijo še enkrat počiš.
Namest airbagov upore, za večji profit.Američani imajo drugačen sistem. Tak avto ne gre več registrirati v ZDA in se ga lahko proda samo za dele. Zato taka cena na dražbi. Pa zavarovalnica bi vsekakor ugovarjala, če ne bi bil avto ocenjen kot nepopravljiv.
Spraviš čez mejo, kjer so drugačni zakoni, pokrpaš pa profitiraš.
Ni čisto tako. V USA dobi avto ob totalki dobi "Salvage title". Se pa da tak avto obnoviti in pridobiti "Rebuilt Salvage". Se bo pa za tak avto zmeraj vedelo p dokumentih da je bilo vozilo razbito in popravljeno.Američani imajo drugačen sistem. Tak avto ne gre več registrirati v ZDA in se ga lahko proda samo za dele. Zato taka cena na dražbi. Pa zavarovalnica bi vsekakor ugovarjala, če ne bi bil avto ocenjen kot nepopravljiv.
Spraviš čez mejo, kjer so drugačni zakoni, pokrpaš pa profitiraš.
Če prodajalec trdi, da avto NI bil nikoli poškodovan, je to res goljufija. Če pa kupec za 6 let star avto ne vpraša, ali je bil kdaj zaleten, je pa krivda na njegovi strani in če je avto tehnično izpraven ter nima skritih napak, velja sistem videno-kupljeno. Poleg tega tale poškodba ni bila kritična, izgleda, da je pojahal robnik in naslonil na obcestno ograjo: če so menjali vse potrebno na podvozju in kvalitetno popravili pleh, ni težav.zavajanje, ce je avto bil poškodovan in to ni izrecno povedano je to varnostno tveganje za novega kupca in riziko...če kupec tega ne ve, gre za goljufijo.
Glede na ceno dražbe je to pač bila ekonomska totalka, če je vrglo ven airbage itd, pa ni več šala če s tako podrtijo še enkrat počiš.
Tale ima oznako: title salvage rebuildable, kar pomeni, da se ga da popraviti in če opravi DMV, gre lahko nazaj na cesto.Američani imajo drugačen sistem. Tak avto ne gre več registrirati v ZDA in se ga lahko proda samo za dele.
Če prodajalec trdi, da avto NI bil nikoli poškodovan, je to res goljufija. Če pa kupec za 6 let star avto ne vpraša, ali je bil kdaj zaleten, je pa krivda na njegovi strani in če je avto tehnično izpraven ter nima skritih napak, velja sistem videno-kupljeno. Poleg tega tale poškodba ni bila kritična, izgleda, da je pojahal robnik in naslonil na obcestno ograjo: če so menjali vse potrebno na podvozju in kvalitetno popravili pleh, ni težav.
Tale ima oznako: title salvage rebuildable, kar pomeni, da se ga da popraviti in če opravi DMV, gre lahko nazaj na cesto.
Ja super no :Stale po dveh mesecih je kisla... .... imel je znanec težave z enim zjebanim mercedeseom, ki je naslednji teden po nakupu začelo jebat vse po vrsti...in potem ko se je odpiralo, je bilo vidnih kupo poškodbo ob popravljanju, zlomljene plastike nekje tam pri motorju in podobno, hotel avto peljat nazaj, da pač "stornirata nakup", tip ni hotel, češ da je on vse uničil.. Šel v tožbo, da so bile skrite napake, da je avto hin. Stroškov imel naknandno za ena 2 kilo, za avto vreden 10k. Sodišče je ga je fliknilo, oni prodajalec barabin (privat prodaja) se samo režal.
videno kupljeno velja za očitne napake. To so napake, ki jih z običajnim (skrbnim) pregledom lahko ugotovi kupec brez nekih specialnih znanj. Napake, ki se pri takem pregledu ne da ugotoviti je skrita. Te pa ne spadajo pod videno kupljeno.
Vse lepo in prav, sam nisem imel moznosti, ker avto ni imel tablic pri dilerju. Tako sem ze drugi avto peljel prvic komaj po prepisu.Zato se splača pri kupovanju rabljenega avta, ga zapeljat do mehanika, da ga pogleda (itak ne more mašine odpirat) a bo v stanju (in znanju) pogledat marsikaj, kar bi tebi lahko (in bi sigurno ti) ušlo. Potem je na tebi..je zadeva sprejemljiva (in zbiješ ceno) za 'nevidna popravila' ali zadevo vrneš in greš dalje.
Vsaj jaz sem tako naredil.
Če nočejo dat avta na pregled, ti je takoj signal da je mučka in nimaš kaj iskat okoli takega avta.
Strošek pregleda bi bil moj... tisti, ki hodijo firbec past pa rabljene avtomobile iz dolgčasa gledat, ga sigurno ne bodo vozili na kontrolni pregled. Drugače je pa zdeva zelo enostavna. Sem resen kupec, če prodajalac sveto zatrjuje, da je avto BP ga peljem na pregled. Če vse štima plačam jaz, drugače plača on in ni nič z nakupom (če se kaj večjega pokaže) oz. se da po vsej verjetnosti kaj dogovoriti če je kaj manjšega. Bolj preprosto - pošteno ne gre.ja na pregleda ja, ampak na čigav čas in stroške...
zamisli si da ti pridejo 3 pa vsak bi nekam vozil.... da jim jebem mater vsem. osebno mnenje.
Vsak resen diler ima preiskusne tablice.Vse lepo in prav, sam nisem imel moznosti, ker avto ni imel tablic pri dilerju. Tako sem ze drugi avto peljel prvic komaj po prepisu.
Prvic sem imel sreco, zdaj pa bomo videli