Mali oglasi: Ali pozna kdo to vozilo?

nuvi3790

Fizikalc
30. jan 2012
1.677
7
38
Rogaška Slatina
In pokasirajo 300€, če ga prodajo
grims-1.gif
 

B81

22. jul 2007
36.942
10.505
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
A to mate posebn fetiš, kupovat avte z 200.000 kilometri?
smirk-1.gif

Eni pravijo da je avto hin pri 200 k km in da se začnejo popravila, drugi pravijo, da 200 k km ni nič, če je znamka ok.
Ko bereš forume o servisih in popravilih, pa se zamisliš, ne glede na znamko.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
odv od voznika. eni avti so pri 300k kot novi kaj se ohranjenosti tiče
dejstvo pa je, da se pri 200k km določene stvari že obrabijo in bo potrebna menjava. Na to pa nima vpliva kdo je bil lastnik
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Na to koliko je vozilo zgonjeno v določenih kilometrih je odvisno tudi od starosti. Ker na stanje avtomobila vpliva starost in obraba.
Če je obrabe več v kratkem času ( pri avtu 200 jurjev v dveh do treh letih) ne bo tako sporno kot ista kilometrina v 10 ih letih. In obratno...mala obraba in velika starost 15 let in 50 jurjev prevoženih od čičota.

Zato avto avto ki je dnevno ndelal po 400, 500 km pomeni da je tolkel relacije in tak ni še ni pretirano zgonjen..zato se ga pri nas zavrti na 70 jurjev in proda kot suho zlato
evil.gif
...seveda potem v naslednjih letih beremo da je šla turbina pri 170 jurjih, pri 200 sklopka, 250 šobe itd...v resnici menjaš te zadeve z motorjem ki ima 400 do 500 jurjev za sabo...ni čudnega če zadeve crkujejo.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
ksz

Pa sej tuki se ne gre za to, kolk je ohranjen pri 200.000....vsi sklopi imajo za sabo 200.000....amortizerji, ležaji, zglobi. Skratka vsi gibalni deli....pa ne mi rečt, da se splača kupit za tolk dnarja (13.000+) tak avto.

Valda da ni za stran vržt, samo 200.000 pa nej bo Audi ali pa Mercedes je pač 200.000
smirk-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
ja saj to pravim. Lahko zgleda kot ov pri 300k. ampak kilometri so tu in s tem obraba določenih stvari.

@ vincent
določene stvari ki si naštel se menjajo že pred 100k km na novih motorjih z realnimi kilometri
smile-1.gif
če drži 500 je tak zmaga
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.679
6.711
113
pri taščici
Mah brez veze. Nobene gume, nobeno olje in filtri ne doživijo 200kkm. Torej kupiš nov avto.
Skratka, gremo po poti mobitelov. Včasih smo jih imeli po 5+ let, sedaj jih precej niti garancije ne preživi....
V čem je feltna ki ima 200kkm slabša od nove. Ajd malo je zrustala barva
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Če so felge ravne, ni nobene razlike.

Dejstvo je, če je bil avto redno vzdrževan, deli potrebni menjave zamenjani, ni 200k km nič. En od mojih avtov ima trenutno malo manj kot 250k km, obnovljeno turbino in nove amortizerje, tako da bo dober še vsaj za 100k km, v prodajo bo šel čez dve do tri leta, ko bo imel okoli 300k km. Pelje se boljše kot marsikateri nov.
wink-1.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Seveda. Tvoj je takorekoc boljsi kot nov. Bolj kot je star, boljsi je.
Tko k tvoja stara mama. 2x do lepotnega, pa je skor tko fukis k 20 letnica....
rolleyes-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
V čem je feltna ki ima 200kkm slabša od nove. Ajd malo je zrustala barva
v čem je slabši amortizer ki ima 200k km od novega?
v čem so slabše zavorne cevi ki imajo 200k km od novih?
v čem so slabši glavni ležaji in batni obročki ki imajo 200k km od novih?
v cem so slabši razni semeringi pri 200k km od novih
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
433
83
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
A to mate posebn fetiš, kupovat avte z 200.000 kilometri?
smirk-1.gif

če nimaš kaj pametnega napisati, raje molči
kolega se je zagledal, zato sprašujem - sem pa pozabil, da je tole alter. Očitno bolje poklicati nekoga v tisti regiji od 350 mehanikov, ki jih imam v službenem telefonu

anyway, prvi je via Belgija in v slabem stanju karoserijsko ter z zanič gumami - cene ne spuščajo, saj jih ne morejo toliko uvoziti, kolikor se jih proda
drugi je v živo lep, vendar ni imel časa za detaljni ogled in vožnjo

sam vozim avto z 200.000+, ki ga bom čez dve leti prodal za enako ceno, kot sem ga kupil, tako poceni sem ga dobil

očitno spadaš med tiste slovence, ki jim je prioriteta letnik in prevoženi, pa naj bo to megane renault ali pa audi a8 - zadevo vidiš samo skozi oči prevoženih in letnika, ali pač? zato pa vrtijo kilometre, saj kleni Slovenci drugače ne bi kupili 5 let starega avta z 300.000 prevoženimi...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
433
83
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Na to koliko je vozilo zgonjeno v določenih kilometrih je odvisno tudi od starosti. Ker na stanje avtomobila vpliva starost in obraba.
Če je obrabe več v kratkem času ( pri avtu 200 jurjev v dveh do treh letih) ne bo tako sporno kot ista kilometrina v 10 ih letih. In obratno...mala obraba in velika starost 15 let in 50 jurjev prevoženih od čičota.

Zato avto avto ki je dnevno ndelal po 400, 500 km pomeni da je tolkel relacije in tak ni še ni pretirano zgonjen..zato se ga pri nas zavrti na 70 jurjev in proda kot suho zlato
evil.gif
...seveda potem v naslednjih letih beremo da je šla turbina pri 170 jurjih, pri 200 sklopka, 250 šobe itd...v resnici menjaš te zadeve z motorjem ki ima 400 do 500 jurjev za sabo...ni čudnega če zadeve crkujejo.

točno to
zadnjič sem delal regeneracijo DPF filtra na BMW F11, petka torej, letnik 2011, 212.000 prevoženih