Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Saj je na vlaki.info veliko teorij o tem. Baje bi naj bile krive opekarne, saj so podjetniki zavohali posel in začeli brez izkušenj delat opeke iz neprimerne gline.
No, seveda se vidi tudi vpliv germanskega reda - če bi se tak problem zgodil danes, bi viadukt (z isto škart opeko, ker bi bila na javnem razpisu ta vsakič najcenejša) gotovo vsakih nekaj let na novo pozidali...
Citat: Uporabnik SouthPark pravi:
Ni ta najdaljši, samo bolj znan je, ker je zdržal do 2. sv. vojne. Najdaljši je bil Pesniški viadukt, ki na nek način še vedno stoji, saj so samo zasipali oboke: http://sl.wikipedia.org/wiki/Pesni%C5%A1ki_viadukt
Borovniški viadukt je bil nekdanji železniški viadukt, ki se je od leta 1856 razprostiral nad borovniško dolino na progi Dunaj - Ljubljana - Trst. Že v času gradnje in še nekaj desetletij kasneje je veljal za največji zidani most v Evropi. Dolg je bil 561 metrov in visok 38 metrov.
Wikipedia.
Če je tako huda želja lah fotra prašam, je večino svojga cajta pred in po faksu preživel na letališki s padalci, jadrilicami....lahko točno vprašam kje je blo kaj
Ni problem samo v opekah (recimo večina nove Borovnice je zgrajena iz opeke iz viadukta). Problem je bil v izsuševanju močvirja (tako v Pesnici kot v Borovnici). Temelji viadukta (obeh) so bili leseni piloti zabiti v močvirna tla. Dokler je bilo to močvirje so piloti držali. Z izsuševanjem močvirja so začeli piloti trohneti in sama konstrukcija je postala labilna.
Znano je, da se je borovniški viadukt začel posedati pred WWII, da so obstajali načrti za obnovo in za novo traso. No zavezniki so naredili samo milostni strel z bombardiranjem.
Pesniškemu viaduktu se je pa isto začelo dogajati že mnogo preje. Rešitev je bila v zasutju obokov z nasipom.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.