Ljubljanski E-vlak URBAN

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Troll pravi:
Ko sem nazadnje preveril, je tvoja Ampera še vedno imela - kot se ti rad izraziš - smrdljiv motor in nikakor ni zero emission vozilo.

Če bi že dovolili vožnjo po zaprtem območju in rumenih pasovih, naj to dovolijo striktno električnim vozilom, kot je recimo Kavalir ipd., ne pa tudi plugin hibridom kot so razni Priusi, Ampere ipd.

A res? In zakaj ne, če voziš po mestu samo na elektriko?
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Pa fak no, kako je to ...



... lahko prišlo čez A-test s tako velikim mrtvim kotom spredaj (gromozanski "A stebriček")? Saj voznik sploh ne bo videl pešcev, kolesarjev, itd, ki bodo prihajali s strani.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Troll pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Se strinjam. Ampak, dokler je EV-jev malo, da se po rumenem pasu zapelje en EV na uro, se njihovo uporabo lahko vzpodbudi npr. z možnostjo vožne po rumenih pasovih. Ko število preseže kritično maso, se to prepove.

Temu se reče nateg. Najprej te zvabijo, da prestopiš na črno stran in ti obljubljajo privilegije, potem pa ko si enkrat njihov, ti pa te privilegije skenslajo. Hvala lepa za tak odnos. V poslovnem svetu tak način poslovanje ne bi bil vode.

Če že želijo spodbuditi uporabo EV, naj zvišajo subvencije.

Torej je tudi nateg, da si lahko nekoč v mestnih središčih zahodnih mest lahko vozil z navadnim avto, danes pa moraš za vstop v tako središče, s tem istim avtom, plačati vinjeto in eko takso?

Mimogrede, subvencije so se zvišale, če ne spremljaš.
 

Troll

Pripravnik
25. feb 2016
136
5
18
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
Pa fak no, kako je to ...
... lahko prišlo čez A-test s tako velikim mrtvim kotom spredaj (gromozanski "A stebriček")? Saj voznik sploh ne bo videl pešcev, kolesarjev, itd, ki bodo prihajali s strani.

podkupnine.press Zato tudi tako visoka nabavna cena
smile-1.gif


Meni so pa težili, ko sem si hotel montirati dodatno konveksno ogledalo, za boljši pregled in zmanjšanje mrtvega kota
 

Troll

Pripravnik
25. feb 2016
136
5
18
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Troll pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Se strinjam. Ampak, dokler je EV-jev malo, da se po rumenem pasu zapelje en EV na uro, se njihovo uporabo lahko vzpodbudi npr. z možnostjo vožne po rumenih pasovih. Ko število preseže kritično maso, se to prepove.

Temu se reče nateg. Najprej te zvabijo, da prestopiš na črno stran in ti obljubljajo privilegije, potem pa ko si enkrat njihov, ti pa te privilegije skenslajo. Hvala lepa za tak odnos. V poslovnem svetu tak način poslovanje ne bi bil vode.

Če že želijo spodbuditi uporabo EV, naj zvišajo subvencije.

Torej je tudi nateg, da si lahko nekoč v mestnih središčih zahodnih mest lahko vozil z navadnim avto, danes pa moraš za vstop v tako središče, s tem istim avtom, plačati vinjeto in eko takso?

Mimogrede, subvencije so se zvišale, če ne spremljaš.

zmaga.gif
za zvišanje subvencij. Še parkrat ponovijo postopek pa bomo zmagal.

Gleda vstopa v mesto nekoč in danes pa se mi ne zdi ravno dobra primerjava. V mesto lahko še vedno vstopiš, tako nekoč, kot danes. Ob tem nisi nič prikrajšan, sploh pa niso nekoč oglaševali: "kupite si avto in lahko se boste pripeljali v mesto".

Si mi pa ob tem dal drugo idejo. Za uporabo rumenega pasu bi lahko uvedli neko takso ali vinjeto in tisti, ki jo plača, lahko uporablja rumeni pas. To bi se mi zdel dober deal.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.050
3.564
113
41
Lj
Citat:
Uporabnik Troll pravi:
Do sedaj smo komentirali samo zunanjost vlaka. Na tej povezavi je tudi veliko slik notranjosti.

http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=1&t=8575

Rad bi izpostavil recimo tole



Armatura izgleda, kot pri 20 let starem viličarju, da ne omenjm, da ni videti nikakršnega prezraæevanje ipd. Še nastavitev ogledal je ročna. Bogi voznik.


ali pa to



Sedeže so zgleda, da ne bi presegli cene 300k€, prešraufali iz 25 in več let starih trol.

Nevem no, ali se samo meni zdi, amapak če bi vložili malo več truda in pozornosti do detajlov, bi to lahko bil res super izdelek, ki bi upravičeval svojo visoko ceno. Tako pa se mi zdi kot neko skorpucalo, na hitro vrženo skupaj.

Če res nimajo umetniške žilicie ali vsaj malo domišlije in umetniškega navdiha, bi lahko dali ven kakšen natačaj, kjer bi design in ureditev notranjosti prepustili kakšnemu, ki to ima.

Lol te slike, jao. Še uni gumbi so kot iz Yugota haha. Pa radio kot so jih imeli prejšnje stoletje mladina v spuščenih Hondah.

Iz turističnega vidika je ta vlakec čisti polom, nobenega dizajna in udobja. Medtem ko je tisti stari vlakec priznanega italijanskega proizvajalca, ki dejansko stilsko paše v stari del Ljubljane in je za turiste bolj privlačen in udoben, sploh zici so čisto nekaj drugega. Vidi se, da proizvajalec živi od tega in so vložili nekaj v to, da je stvar uporabna, sicer se ne bi prodajala. Pa dejansko ta isti proizvajalec ima tudi električne modele, tako da vse kar bi rabili je zamenjati "lokomotivo", vagoni pa bi lahko ostali.

Vir:
http://www.dottotrains.com/en/Scheda/1393/1/271/Muson-River-Electric

Ampak ne, treba je toplo vodo izumljati, samo da se denar obrača na razpisih, pa čeprav zapravimo mnogo več.
 
Nazadnje urejeno:

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.236
2.831
113
Lublana
Obišči stran
Jej, kakšno skropucalo je to, sploh ne morem verjeti. Kaj to je narejeno po načrtih kakšnega zaporniškega vozila iz Severne koreje?
bonk.gif

In s to drvarnico se hvalijo po vseh medijih???!! Ok, priznam, da mi moderni dizajni mnogokrat niso preveč všeč ampak tole je pa res ekstremno oblikovanje. hahahaha
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Sem že napisal, da je tole sprejemljivo kvečjemu kot projekt dijakov tretjega letnika srednje lesarske šole. Da se odrasel človek s tem hvali, je bizarno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
Pa saj najbrz so šole naredile zadevo v casu prakticnega pouka. Nekaj jurjev so jim dali za material, ostalo pa.... Pa ne samo mizarji. Se kaksna dvoletna elektro in strojna smer. (stikala....) vcasih so se ljudje znasli in so iz kaksnih razbitih avtov pobrali armaturo (in vse kar je povezano na njo) in jo vgradili v nek svoj izdelek. Sedaj pa smo naredili nov izdelek po pol stoletja starih merilih.
Edit: ce so ze podvozje vzeli pri cararu, bi se kabino in armaturo (volan je njihov). Bi zgledalo bolj uporabno.
Tigre4000%20controls-500x500.jpg
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Sanjas, ne skrbi.
smile-1.gif


Nekdo je pisal o stebricku A in mrtvem kotu....zgleda so prevec dobesedno vzeli besedo VLAK.
Se komu sanja kolk stane el. vlecno vozilo IT proizvajalca?
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Pa se povsod take plasticne zeleno bele marele po lokalih, pa plasticna zelenobela kolesa v biciklju, pa postaje bi loh kar nardil plasticne zelenobele, je ze cas, da nove spet namudrijo, ker te so lih nehal postavlat....da ne bo kdo obubozal, ker je koncal z biznisom. Treba evre krast kokr se da....
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Heh, ziher so homologacijo delali na LPP (torej sami sebi). Navadne smrtnike medtem na istem tehničnem d*kajo za vsak najmanjši kos plastike, ki ni original.
 

harigast

Pripravnik
20. okt 2007
600
1
18
Ljubljana
Tistega,ki je to odobril bi morali zapret v to drvarnico in vse skupaj parkirat v Ljubljanico,potem bi bil zanimiv za scuba turiste. Pfej kakšna nesnaga.