Meh, ni nujno... Edino ziher moras biti, da dobis avtomobil, ki je bil v uporabi s strani podjetja, po moznosti v obliki operativnega leasinga.
Ce recimo (ok, nismo v isti drzavi, ampak...) kupis avto, ki je bil v uporabi pri nasi firmo je najvecji problem to, da ga je treba orenk spolirat ker je najmanj 2x na mesec v pralnici... Vse ostalo je pa tip-top, ker gre v momentu ko je problem cela scena po sistemu "draga leasing hisa, tlele je kljuc, priperljite nadomestnega, tega pa popravite"...
Edino kako identificirati take avte je problem - razen seveda, ce ti kdo ne rece da dajejo avto nazaj takrat-in-takrat, se pa velikokrat zgodi, da se taki kupijo "za zeno" - vsaj jaz imam tak plan s svojim, ko mu cez 2.5 leti potece leasing... 3.5 let star avto, okoli 120k z znano servisno zgodovino in "enim" voznikom? Win.
Je pa res, da mid-range (ala Focus, itd.) bi se jaz bal kupiti, za "executive" (Mondeo, ipd...) je bolj ziher.