Livigno

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Kje je bolje z avtom do Livigna: AC do Bolzana in potem proti Livignu (čez švico, ker je stlvio zaprt) ali AC do Brescie in gor proti Bormiu?
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Bolzano - Merano - Švica - tunel - Livigno


PS: Preveri razpored smeri prevoznosti tunela, da ne boš par ur čakal.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tegele misliŠ?
https://www.ekwstrom.ch/tunnel-livigno/oeffnungszeiten.html

Če prav vidim, je ob četrtkih in nedeljah odprt v obe strani z izmeničnim enosmernim, samo ob sobotah je po par ur v vsako stran?
Tega ja. Cene so v CHF in se vsako leto spremenijo.

To je tudi najbolj zanesljiva povezava, prelaz Livigno - Bormio občasno tudi zapirajo.
Cesta proti Bernini je pa pozimi vedno zaprta.


Odvisno lokacije v SLO, lahko greš tudi via Avstrija:
Vilacch - Spitall an der Drau - Lienz - Bruneck - Brixen (AC) - Bolcano...

Nazaj grede, če imaš čas in lepo vreme pa ponoramski skozi Dolomite, Karnijce:
Bolzano - Auer - Predazzo - Canazei - Arabba - Cortina d' Ampezzo >
a) Doblach - Sillian - Hermagor - Villach
b) Cadore - Tolmezzo - Ponteba - Trbiž
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Nič izleta. Čimhitreje tja, čimhitreje nazaj. Mim Kronplatza se pa tudi ne bom vozil, tisto bo še vsaj 1x letos na vrsti.
Canazei-Cortina? Super, če je ponoči, pa sneg na cesti in primeren avto,. Pa brez sopotnikov, da ne kozlajo ...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Po moje z avtom leta 2018
smile-1.gif
(škoda)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Prelaz Livigno - Bormio je odprt 24/7/365 razen če slučajno ekstremno sneži in ga glih čistijo.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
@SJTV1, sicer ni povezano s tem; zakaj se ne piše o nadaljnjih prevarah VW Group; koliko dostavnih vozil ne bo dobavljenih, ker spet lažejo glede emisih, in je neodvisna ištitucija v Nemčiji dosegla, da se vozila testirajo. Ugotovitev je, da spet zadeva ne štima, vozila so vrnjena v proizvodnjo in bomo brezplažno zamenjali menjalnike iz ročnih v avtomatske, ker edino tako dosežejo prave norme.

Pa težave lansko leto s Cayenne, ko je PS hitro naredil homologacije, da so sploh šli lahko v registracijo?

Glede smučanja; a vam uvozniki nič ne določi, koliko lahko max število kilometrov naredite?

Mi je zadnjiče rekel kolega, ker njegova dela pri enem od uvozniku, da so dali kombi novinarju, da je šel na smučanje. Meni osebno se to zdi nesprejemljivo in vsaj moralno, če ne davčno sporno. Nekdo si sposodi kombi, da pelje prijatelje na smučanje. Naredi 1.000 kilometrov (to se lahko pvrednosti, koliko to stane) in pokuri za 200 EUR goriva, ki ga ne plača sam. Se vprašam, kdo to dovoli? Država? Če jaz rabim kombi grem na rent-a-car, plačam in grem. Nekomu je to onogočeno brezplačno. S tem, da so avto vrnili tako umazan, da se jaz ne bi vanj usedel.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Kaj mu je država posodila kombi, iz protokola?
17758-icon_confused.gif
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Ne, uvoznik. Ker je novinar in ti to lahko privosci. Zase in za prijatelje. Ce si zaposlen sposodi kombi oz. ima slizben avto, placa boniteto. Novinar je ne.

Pojdi ti v avtohiso po kombi za en teden, cca 1.000 kilometrov, pa se gorivo reci, da naj ti placajo. Bos videl reakcijo, za razliko od novinarjev.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Ja, kaj je tu spornega? Tisti ki mu je dal avto, mu ga tudi plača (če imata tak dogovor). Saj kombi je privat lastništvo in plačnik računa je znan. Nekaj drugega bi bilo, če bi bil javna last - lastnik država.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Tak je pač sistem; avtomobilski novinarji se morajo pri svojem delu VOZITI z avtomobili. To se dela v službenem času (razna testiranja, slikanja itd...) in izven uradnea delovnega časa, kjer testni avto pač nadomesti osebni avto novinarja. To je edini način da se avto testira v vseh pogojih in pri različnih uporabah, tudi recimo za pot na smučanje. Ni vedno lepo (ciganit iz avta v avto zna tudi najedat), pride pa velikokrat prav in zna prihranit marsikateri strošek. Je pač nekakšnen "perk" tega poklica, tako kot recimo iz kakšnih khinj nosijo robo domov, zaposlenih pri raznih telekomih dobivajo aparate itd.. In ja, včasih je neugodno tudi iz fovšije (jih poznam osebno ene par in vem da zna biti neugodno ko te gledajo postrani).

Lasnik avta zna sicer tudi omejiti kilometre ali dati kakšne dodatne pogoje, po drugi strani pa je kateri prav vesel če se zadeva dobro "zvozi" in napiše fajn poročilo.

Dober novinar seveda ne bo zaradi pisal olepševalno o avtu, če si tega na zasluži (in tiste slabe - novinarje in medije - z leti že počisti trg).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Glede smučanja; a vam uvozniki nič ne določi, koliko lahko max število kilometrov naredite?

Mi je zadnjiče rekel kolega, ker njegova dela pri enem od uvozniku, da so dali kombi novinarju, da je šel na smučanje. Meni osebno se to zdi nesprejemljivo in vsaj moralno, če ne davčno sporno. Nekdo si sposodi kombi, da pelje prijatelje na smučanje. Naredi 1.000 kilometrov (to se lahko pvrednosti, koliko to stane) in pokuri za 200 EUR goriva, ki ga ne plača sam. Se vprašam, kdo to dovoli? Država? Če jaz rabim kombi grem na rent-a-car, plačam in grem. Nekomu je to onogočeno brezplačno. S tem, da so avto vrnili tako umazan, da se jaz ne bi vanj usedel.

Nekateri ja, nekateri ne. Jaz si ne sposojam avta kar tako, vedno je testni. Tudi tale Mazda je čisto redno testna.

Sicer pa uvozniki velikokrat pososajo avte, ne le novinarjem.