limuzina za cca 30.000 EUR

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.237
45
48
offline
hysterical-1.gif



faca si
zmaga.gif

se opravicujem za offtopic
 

B81

22. jul 2007
36.930
10.500
113
qrc, tu pa mu dam prav. Proti ostalim v tej temi tale dobro izgleda, čeprav ne vem, kaj je mercedes..
Sicer ne bi rabil tak napihnit, izbira pa vseeno ni slaba.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Je treba gledat brez AMG kita ipd sranja, pa tudi ne vem če z mečko ostaneš v cenovnem rangu.

Da se bo vedlo o čem debatiramo tle...








 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
Pač vzameš tistega ki ti je bolj všeč. Na konc koncu nas večina kup avto zato ker nam lepo zgleda. Jst bi vzel Saab-a.
 

pikanika

Pripravnik
26. nov 2007
131
0
16
Uf, hvala vsem. Še razmišljamo. In jasno, da se ne moreva uskladiti. Še dobr, da bo dala dnar firma. Tam nekje do 35.000 € bi verjetno še potrdili.
Jaz bi Alfo, on pa Volvota. Mercedes ni slab, samo se mi zdi že rahlo tu mač.
Kaj pa Lancia?
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Jaz bi raje šel na kakšno testno vožnjo in se na podlagi tega odločil.

Poskusi BMW 320d 177km
wink-1.gif
 

Rigler

Pripravnik
2. feb 2008
34
0
6
Predlagam Škodo Superb

Vzamite novejši avto, vse kar je staro oziroma že staro modelno leto ni dober nakup, tehnologija je vmes zelo napredovala.

Aha pa še novi Passat je vreden ogleda.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Noben od teh avtov ni "direktorski". Pravi direktorski avto, ki je v zadnjih letih najbolj "in" je audi a6, a8.
Avto mora biti eleganten, "fleshy", treba je pazit na izbiro barve. Črna je najbolj ziher, razne rdeče in zelene odpadejo (razen če je zelena na astonu
wink-1.gif
).
Zdej, če nimaš za rang A6, se lahko rešiš s kakim večjim enoprostorcem ala C8, Espace, . Tudi kak SUV kot je nekdo omenil morda izpade "direktorski", morda Tiguan.
Zdaj odvisno kako veliko podjetje je in kaj želi človek povedat s svojim avtom. Če je podjetje malo in sloni na parih ljudeh, potem bolje, da direktor ne flešira z nekim velikim avtom, ker zna kdo zamerit. Če je podjetje tako veliko, da si lahko privošči tajnico, potem pa že mogoče kaj od zgoraj omenjenega, da ustvari avtoriteto.

lp
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
tale alfica je le TI oprema, osnovna cena pa se pricne pri 33.500 eur.
medtem ko tale amg verjetno ni tako poceni..

jaz bi vzel alfo ali saaba. skoda le, ker notri ni prevec posrecen..
 

Swifthead

Pripravnik
14. avg 2007
366
0
16
LJ
www.mercedes-amg.de
Ej dej mi povej vse o točno tejle beli Alfici TI....torej katere so te felge, katera barva (ime) in ali ima ta tut opcijo Q4 in a take auspuhe ma tut 2.4JTDm??? Pa tko

Ja SAAB 9-3 je tko kot Alfica, zelo dinamičen sedan in tut kr prestižnega imena, pr SAAB-ih je sploh kul ker jih je mal pa nima ga vsak!

Ja Mecka je res da draga sam tko je k je na vrhu ranga, kaj čmo, nima vsaka limuzina tazga motorja in ostalih komponent!

Si predstavlam kok je hudo recmo če maš BRABUS-a Bullit k ma v taklem C-ju mašino 6.3 V12 Biturbo pa 730konjev...to je šele noro:D

no dost offtopica, v glavne pikanika priporočam ti ali Alfo (ker je lepa pa še teb je všeč), ali SAAB 9-3 (ker je neki posebnega) ali pa Mercedesa C (res da najdražji a ker je tut najboljši)!!!!

Ajd
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Mercedes C je eden bolj smotrnih nakupov ta hip. Je povsem nov model, trenutno je akcija -3000EUR (upam, da ne za stare modele).
SAAB je že v letih.

lp
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
dejstvo da najvec elegance bo z mercedesom in sicer oprema elegance... in prava barva (neka elegantana) avantagard je prevec sportn in nanj pasejo porno white, al patale srebrna, mogoce se kaka crna itd..pa potem tudi cena visja.

Prav takega bordo rdecega vozim te dni. Elegance lepo se vidi zvezda spredi na havbi, noter je sicer fejk bez usnje, kar je meni osebno grdo. 200 CDI se pricne pri 30.000 € doplacas par drobnarij in se vozis z res lepim in elegantnim prav menagerskim avtomobilom, pa se ni velika brezobzirna krava. Nekako v tem rangu A4 in BMW odpadeta že v štartu. in se oblikovno in slogovno ne moreta primerjat.

Dejstvo je tudi, da alfa samo izgleda, drugace je pa cel obup, sploh ce je mozek kej vecji od 180 cm. Mondeo je sicer men hud totalno, ampak priblizno dobro opremljen je tudi 30.000, manjka mu pa za recimo tistih 5000 € imidza
wink-1.gif


tako to je... v glavnem med 30 in 35 kilo mas izbirie še pa še.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
Mondeo je sicer men hud totalno, ampak priblizno dobro opremljen je tudi 30.000, manjka mu pa za recimo tistih 5000 € imidza
wink-1.gif

Pa saj je bil v 007 Kazino royal muviju!!!!
shocked-1.gif
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
true, a vseeno..ce manjka, manjaka, tu ne mors nic, razen da stern zravn našvasaš
wink-1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.809
113
40
MB
zaj sem že enih 4x opazo kak pljuvaš po 159 glede placa, zaj nevem al maš 170 kil al samo rad pretiravaš ?
grin1.gif
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
ne, dejstvo je, da folk rad pretirava kolk je avto kul pa zgleda, za tistega pa ki kupuje je pa pomeben podatek ce bo lahko noter normalno sedel....

zakaj 170 kil, visok sem, in vem kje se dobro sedi in kje slabo..

ne bom pozabil pacijenta, ki je bil velik preko 190 in promoviral mx5 kot najbolj prostoren roadster v na svetu... in da ima dovolj placa...pol je enkrat grenko priznal da ima custom nizke sedeze pa še to ne znese.. ker je pac za prejsnega mx5 je max višina 175 za normalno voznjo. ta nov je malnkost boljši glede tega, a vseeno ne tolk da bi ga dolgini kupovali. Navedem zgolj kot primer.

pac men se zdi to zelo zelo pomembno...in ce ima pika al kdo ze večjega pravega deda, bo moral v tej smeri tud gledat. Mozno pa je da so na alterju bolj mali ljude, in pol pac v vsako jajco pašejo..tem pa se opravičujem malo.
wink-1.gif


tako kot je jasno da v vseh omenjenih avtmobilih ce govorimo o visokih ljudeh, se bo edino v mondeu normalno vozilo na zadnjih sedežih... recimo v novem C ju ce jaz vozim še otroci za vozniskim sedezem ne morjo sedet ..tako pac to je. Dejstva, brez pretiravanja.