Da v letalstvu velja "There is no such thing as free lunch" mi je kristalno jasno. Sam se še predobro tega zavedam.
Če si prebral naprej priporočeno proceduro financiranja v sekciji "Finance", lahko kandidat za pilota tudi zaprosi za t.i., citiram "British Airways guaranteed loan scheme". Partnerska banka podjetja British Airways preveri kandidatovo kreditno preteklost. Če je vse O.K., gre British Airways kandidatu za poroka za pridobitev kredita za šolanje. S tem kreditom nato kandidat preko APL financira svoje šolanje pri CTC, OAA ali FTE ... Ko kandidat uspešno konča šolanje, British Airways tekom obodbja 7 let vrne kompletne stroške šolanja kandidatu, sedaj že kopilotu, nazaj. Bottom line: kandidata stane celotno šolanje nekaj sto funtov za raznorazne obrazce, prijave, itd. in + obresti kredita .... Verjamem, da marsikoga zmrazi ob številki 84.000,00 GBP, a če natanko veš, kaj hočeš od življenja, si odločen .... Mislim, da mi ni potrebno naprej govorit.
Poanta tega kadetskega programa ni toliko v tem, da British Airways kandidatu na daljši rok povrne stroške šolanja. - Poanta je v tem, da ti nekdo, v tem primeru: British Airways, ponudi delo na desnem sedežu takoj, ko končaš s šolanjem. In točno to je vredno zlata v teži 14 sript + cel kup priročnikov, kart, ... ki jih moraš tekom šolanja preštudirati. Če ne verjameš, beri VanZ-ov post o zasičenosti trga delovne sile pilotov.
1. Namen mojega prejšnega posta je pokazati, da možnosti oz. poti do desnega sedeža obstajajo. Treba jih je poiskati.
2. Namen mojega prejšnega posta je povedati, da še obstajajo države na tej frnikuli, ki jemljejo "Equal Employment Opportunity" prekleto resno.