Licenca za pilota potniških letal

Viper

Pripravnik
31. okt 2011
443
0
16
mislim da je bolj pametno da začneš spet švercati telefone!
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-380
113
kzs...

jest mam tud eno podobno vprašanje - sam jest sm malo bolj skromen, pa bi rabil le izpit za motornega zmaja. To je verjetno tista prva varianta PPL. Zanima me, kok je to kej stroškovno zahtevno in nasploh izvedljivo?
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
kzs...

jest mam tud eno podobno vprašanje - sam jest sm malo bolj skromen, pa bi rabil le izpit za motornega zmaja. To je verjetno tista prva varianta PPL. Zanima me, kok je to kej stroškovno zahtevno in nasploh izvedljivo?

Ne, zmaj in UL je čisto nekaj drugega kot PPL. PPL je dejansko licenca za "večja" športna letala, ki spadajo v kategorija GA in to je "vstopna" točka pridobivanje potem profesionalnih licenc tipa CPL, ATPL.

Po mojem na najbolj pametno, da greš pridobivati licenco za UL (uradno se reče ULN) ali pa mogoče GPL (pilot jadralnih naprav).

Tako na palec te bo ULN licenca priša nekje med 5000€ in 6000€, PPL pa okrog 8000€.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-380
113
pišuka je to drago?! men je reku pilot ene 30 ur po okoli 100€...

sej ppl potem nerabim, ker nimam želja vozit večjih zadev.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.842
2.123
113
Predlagam, da se najprej lotiš zdravniškega pregleda, ki ustreza standarom za poklicnega pilota (class 1). V Sloveniji lahko to opraviš pri zdravnikih, navedenih na strani:
http://www.caa.si/fileadmin/user_upload/pageuploads/LIC/Seznami/LIC-31-pooblasceni_zdravniki.pdf

Prvi pregled mora biti opravljen v medicinskem centru (AMC), nadaljni pa pri posameznih zdravnikih (torej AMC ali AME), zakonske zahteve imaš navedene v:
http://www.jaa.nl/publications/jars/606984.pdf

Glede pogojev licenciranja si preberi ali vsaj malo bolj podrobno prelistaj dokument JAR-FCL-1, ki določa zahteve za izdajo različnih licenc.
http://www.jaa.nl/publications/jars/607069.pdf

Te dokumente je v potrebno dokaj dobro poznati tudi na teoretičnih izpitih, vse skupaj pa dobi malo več smisla med samim šolanjem.
Zapomni pa si, da tudi z vsemi opravljenimi izpiti in licencami posel seveda ni zagotovljen, saj je trg poklicnih pilotov (tudi z precej izkušnjami na določenih tipih letal) dokaj zasičen. Meni po dvanajstih letih letenja, od tega sedem v linijskem prometu, nikakor ni žal
zmaga.gif
 

Sova2

Zelenc'
19. jan 2012
7
0
1
Pozabil povedati ... Nakaj sem pred casom zasledil.

Citat:
Uporabnik znejc pravi:
Zivjo

Star sem 26let, končano imam srednjo elektro šolo. Trenutno sem zaposlen kot razijalec aplikacij. Odločil sem se, da si uresničim dolgoletno željo, da postanem pilot. Za Adrio sem ugotovil, da najverjetneje nimam šans, glede na to, da moram končati strojno fakulteto smet letalstvo, pa tudi, kot berem po internetu nimajo nekih potreb po novih pilotih. Pa še sam si moraš plačat izpit, ki ni ravno poceni. Odšel bi delat v tujino pri tem nimam ovir. Aktivno govorim angleško, pasivno nemško in rusko. Kako je z letalskimi šolami v tujini. Obstaja kakšna letalska družba, ki ti plača izpit če se izkažeš, kot resen kandidat? Kako je z izobrazbo, je fakulteta povsod predpogoj?

To bi bilo na kratko to, kar me zanima.

Hvala za odgovore
smile-1.gif

Obstaja! ... Naj bi potekalo 1x letno vse do leta 2015:

http://www.bafuturepilot.com/
http://www.bafuturepilot.com/about-you/

Za leto 2011 je selekcija ze zakljucena. Naslednje leto pa na novo!

Uradna starostna omejitev oz. starostna meja za sprejem na solanje za pilot je min. 18 let starosti, max. pa 55 let starosti ... Kolikor sem izvedel, to v praksi dejansko pomeni, da British Airways v svoj kadetski program solanja sprejema tudi kandidate za pilota, ki so stari blizu ali celo vec kot 40 let. Povedano drugace: najstarejsi piloti bodo z opravljanjem sluzbe na liniji zaceli pri cca. 43 letih.

V UK je "anti-ageism act" 100% spostovan. Povedano drugace: NI starostne diskriminacije, saj je z zakonom prepovedana! - A v UK se, z razliko v Sloveniji, kjer zaradi EU regulativ tudi velja taksen zakon, to vsaj oz. tudi spostuje!

Zaradi prostega pretoka dela, blaga in storitev se lahko na ta 'ab-initio' kadetski program solanja prijavijo kandidati iz celotne EU. Verjetno ni potrebno posebej povdariti, da je perfektno znanje angleskega jezika, in potreben GCSE, A-level, etc. etc. "a must".

Za sprejem v kadetski program gledajo kandidatovo zdravje, sposobosti in izobrazbo. Ter karakter!

Tako da ... v tujini sanse so. Sicer mikro-mikro-minimalne. A vsaj so.


Se ena financno zelo ugodna varianta, katero dnevno videvam v GoogleAds na svojem gmail accountu:
http://www.ibertour.com/en
 
Nazadnje urejeno:

peroo

Fizikalc
29. sep 2007
110
28
28
ljubljana
Si prebral pod zavihek "finance", da moraš pred začetkom vplačat bond 84.000gbp :D . Trenutno v aviaciji ni zastonj kosil, žal...
 

Sova2

Zelenc'
19. jan 2012
7
0
1
Da v letalstvu velja "There is no such thing as free lunch" mi je kristalno jasno. Sam se še predobro tega zavedam.

Če si prebral naprej priporočeno proceduro financiranja v sekciji "Finance", lahko kandidat za pilota tudi zaprosi za t.i., citiram "British Airways guaranteed loan scheme". Partnerska banka podjetja British Airways preveri kandidatovo kreditno preteklost. Če je vse O.K., gre British Airways kandidatu za poroka za pridobitev kredita za šolanje. S tem kreditom nato kandidat preko APL financira svoje šolanje pri CTC, OAA ali FTE ... Ko kandidat uspešno konča šolanje, British Airways tekom obodbja 7 let vrne kompletne stroške šolanja kandidatu, sedaj že kopilotu, nazaj. Bottom line: kandidata stane celotno šolanje nekaj sto funtov za raznorazne obrazce, prijave, itd. in + obresti kredita .... Verjamem, da marsikoga zmrazi ob številki 84.000,00 GBP, a če natanko veš, kaj hočeš od življenja, si odločen .... Mislim, da mi ni potrebno naprej govorit.

Poanta tega kadetskega programa ni toliko v tem, da British Airways kandidatu na daljši rok povrne stroške šolanja. - Poanta je v tem, da ti nekdo, v tem primeru: British Airways, ponudi delo na desnem sedežu takoj, ko končaš s šolanjem. In točno to je vredno zlata v teži 14 sript + cel kup priročnikov, kart, ... ki jih moraš tekom šolanja preštudirati. Če ne verjameš, beri VanZ-ov post o zasičenosti trga delovne sile pilotov.

1. Namen mojega prejšnega posta je pokazati, da možnosti oz. poti do desnega sedeža obstajajo. Treba jih je poiskati.
2. Namen mojega prejšnega posta je povedati, da še obstajajo države na tej frnikuli, ki jemljejo "Equal Employment Opportunity" prekleto resno.