In pol ga nič ne polniš "vsake toliko"? Kaj pa če dvakrat na zimo pade pod 0°C? Namreč izbira je zunanja neogrevana uta +- vedno nad nulo, ali pa nekje notri kjer bo večino časa nad 15°C.Točno tako. 40% napolnjenosti in malo nad 0 stopinjami je idealno
Vzdrževanje ni potrebno.In pol ga nič ne polniš "vsake toliko"? Kaj pa če dvakrat na zimo pade pod 0°C? Namreč izbira je zunanja neogrevana uta +- vedno nad nulo, ali pa nekje notri kjer bo večino časa nad 15°C.
Vzdrževanje ni potrebno?
Kaj pa če so slučajno sedaj polne baterije - a naj grem travo kosit al kaj?
pri li ion bos proti 0-100 s takim rezimom pridobil 10-15x vec polnilnih ciklov.Ni boljše baterije držati med 20% in 80%, kar jim da življensko dobo nekje 10 let? S takšnim režimom lahko imaš 3x manjšo RAW kapaciteto, življenska doba bo pa zgolj 2x krajša...
Takšen režim uporabljajo tudi Tesline baterijske "elektrarne".
previsoka temparatura li ion defenitivno ne pase.v emtb slovenija skupini na fb, govorijo malo drugače. Da mora biti baterija na toplem...
v emtb slovenija skupini na fb, govorijo malo drugače. Da mora biti baterija na toplem...