Ti lexusi imajo dva različna menjalnika. En ima uber dolga prestavna razmerja, ta drugi pa prekratka. Postvljen pa je vzdolžno in so bili probleni z avti, zato je lexus zaključil z dizli.
Eni so imeli tudi enormno porabo nafte, ampak so zadeve sanirali. Je pa vzelo precej časa, ker so bili veliko na servisih in so zadeve menjavali po nekem protokolu, dokler niso uspeli problema rešit.
Ti mororji olja niso nikoli pili. Pili so 2.2 z 136KM.
5 let sem si lastil točno tak motor, ampak v Avensisu.
Vsak traktorist iz VW koncerna je na koncu vožnje vprašal, če je dizel, pa kako je možno da se tako tiho pelje pri 200km/h in več
V teh 5 letih v avto nisem vtaknil niti € za popravila. Zdaj ima 200kkm, še vedno je bp. Upam, da kolegu še dolgo služi.
Od drugega kolega je pa romal nekam v Beneluks. Prodal ga je z nekaj pod 300kkm, zdaj jih ima čez 400kkm pa mu služi bp.
D-Cat filter ni nagajal in je lahko samo vzor nemškim filtrom.