Dal si slabo primerjavo, roba iz/za Berlin ne gre v luko Koper, pač pa že v osnovi na severnonemška pristanišča - no pa nima veze, ostanimo v Sloveniji in bližnji okolici: vožnja kamiona iz Kopra do MB (cca 250km), brez resnih zastojev okoli 3 ure. Avtovlak s čakanjem povprečno eno uro na odhod, pol ure nakladanja in pol ure razkladanja = 6-7 ur. Če vkalkuliramo še vožnjo recimo do Budimpešte - še nadaljne 3 ure po cesti in 5-6 ur na vlaku.bi se lahko reklo kako na to temo ja.
Ni ga lepšega kot poslati kamion iz Berlina v luko Koper (vemo da ne pride prazen), ga naložit s kontejnerjem da ga pelje v Berlin.
Če bi pa lahko naložil tovornjak na vlak in ga peljal v Berlin.
Samo se postavi vprašanje..čemu ne bi že prvotni tovor iz Berlina naložil na vlak, ga peljal v luko Koper in potem drug kontejnar naložil direkt na vlak in peljal v Berlin..čemu nalagat zraven še kamion? Razen če gre kamion z vlakom do Kopra in potem z vlakom nazaj do Berlina. Hm.
To bi bil Level 4.
Pa še nekaj - trenutne obremenitve slovenskih prog s carko vlaki so blizu maksimuma - vsaj za KP-Divača pravijo, da ni šans še kakega gor obesit.