Citat:
Saj to že veste: avtocestnih nalepk (vinjet) na teh straneh nismo nikoli prav vzljubili. Ne zato, ker se ne bi radi vozili po avtocestah brez ustavljanja, ampak predvsem zaradi zavedanja, da s cestninami naš avtocestni program vzdrži ali pade. No, zdaj je v prostem padu, k čemur bo svoje prispevala tudi EU, ki od nas zahteva enakopravno obravnavanje vseh državljanov. Mi smo seveda morali popustiti, drugače nam iz Bruslja ne bodo poslali nekaj 100 milijonov evrov za dokončanje vsaj tistih odsekov, ki jih že gradimo – na nove bomo očitno morali počakati še kakšno desetletje.
Ko ti nekdo reče, da moraš uveljaviti rešitev, ki je za vse enakovredna oziroma enakopravna, bi se morali oglasiti alarmni zvonci. Še zlasti, če je ta nekdo z vrha EU. Kako si enakopravnost predstavljajo Avstrijci, si lahko pogledate na spletni strani njihovega avtocestnega operaterja Asfinag. Najbrž vam je jasno, da na poti proti Nemčiji nalepke niso dovolj, plačati moramo še predornino. No, ta strošek je morda tudi enakopraven, a le do postavke Jahreskarte Pendler (letna cestnina, vozači). Kdor se po tej poti vozi v službo, namreč na leto plača bistveno manj. Na turski avtocesti, na primer, je v eno smer treba plačati 9,5 evra, letna vozaška cestnina pa stane le 33,5 evra. Enakopravnosti tukaj ni, saj tujci nikakor ne moremo biti upravičeni do tako nizke cene, ker se pač v vsakem primeru vozimo več kot 150 kilometrov v eno smer, če izberemo to pot.
Pa Avstrijci niso edine črne ovce, ki jih Bruselj tako mimogrede spregleda. Še hujši so Nemci, ki pod pretvezo okoljevarstva za vstop v svoja mesta zahtevajo posebno nalepko. Ta stane več kot 20 evrov in jo morajo imeti tudi tuja vozila, kupiti pa je ne morete kar na vsaki črpalki. A zdaj pazite: povprečen Slovenec se bo v nemško mesto morda podal enkrat ali morda trikrat z enim in istim avtomobilom (za katerega velja nalepka), Nemec to počne vsak dan. Vprašanje: kdo bolj pripomore k onesnaženju, kako je tu z enakopravnostjo?
Zanimivo je, da s to besedo nimajo težav na severu oziroma zahodu Evrope. Za vstop v London moramo plačati vsi, za vožnjo po središču Stockholma pa vsi enako – čeprav so želeli potratnim avtomobilom zaračunati več – plačajo samo domačini, tujcem ni treba. Zdaj uganite, kdo se je najbolj razpištolil, ko smo uvedli nalepko: Avstrijci in Nemci ali Britanci in Švedi – pa tudi zadnje kar pogosto videvam na naših (avto)cestah. Bljak, pa enakopravnost.
Nima veze, kaj je bilo. So jih po prstih, ampak očitno ne dovolj, saj imajo še kar precej nedoslednosti. Ali se tako velikemu borcu za enakopravnost in pošteno plačilo dreka jeb.e za to, da Avstrijci odirajo boge, nedolžne turistke. NAMREČ TURIST SE LAHKO PELJE 3X SKOZI TUNEL, DOMAČIN PA NEOMEJENOKRAT V ENEM LETU ZA ISTO CENO. Kaj sedaj hudiča? Ker če tega ne boš zrihtal, STFU o enakopravnosti pri slovenskih cestninah.Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
vbistvo kr neki nakladanja v tri krasne
zakaj pa ne omeni, da imajo v AT tudi tranzitno vinjeto
in da je AT bla primorana uvest tudi 10 dnevno vinjeto,
aja, nato je pa "pozabil"
LOL, ce jest prav razumem, je cena ugodnesja samo za tiste, ki se vozijo tam skozi vsakodnevno v sluzbo,Citat:
Uporabnik kihko pravi:
[DOMAČIN PA NEOMEJENOKRAT V ENEM LETU ZA ISTO CENO.
Glede na to, v kakšni službi si, ti verjetno ne bo problem sam si odgovorit na to vprašanje, saj imaš vso dokumentacijo, itd. na dlani.Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
LOL, ce jest prav razumem, je cena ugodnesja samo za tiste, ki se vozijo tam skozi vsakodnevno v sluzbo,Citat:
Uporabnik kihko pravi:
[DOMAČIN PA NEOMEJENOKRAT V ENEM LETU ZA ISTO CENO.
to pa najbrz niso vsi avstrijci
lahko parkiras na obrobju in uporabis javni prevoz,Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Isto boli k.. Nemce, če grem jaz le enkrat v center Munchna na kavico za 10 minut.
Isto lahko Avstrijec šibne preko Madžarske, poleti z letalom preko Slovenije ali pa gre s trajektom čez Jadransko morje. Pa ostane še bus čez Slovenijo, vlaki tudi niso tako slabi. Mala malca. Noben ga ne sili, da gre čez hudobno Slovenijo, katera je tako nabila nepoštene cene vinjet.Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
lahko parkiras na obrobju in uporabis javni prevoz,Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Isto boli k.. Nemce, če grem jaz le enkrat v center Munchna na kavico za 10 minut.
mogoce se celo spprehodis, je dobro za zdravje
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Glede na to, v kakšni službi si, ti verjetno ne bo problem sam si odgovorit na to vprašanje, saj imaš vso dokumentacijo, itd. na dlani.
A je mail že šel?
Sicer lahko poizkušaš spet it na naše vinjete, ampak jaz ne govorim o tem. Ti imaš polna usta o nepoštenosti in nepravičnosti in neenakopravnosti naših vinjet. Dal sem ti (oz. bolje rečeno Boštjan Okorn) dejstva, katera kažejo, da obstaja neenakopravnost tudi v Avstriji in Nemčiji.Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Glede na to, v kakšni službi si, ti verjetno ne bo problem sam si odgovorit na to vprašanje, saj imaš vso dokumentacijo, itd. na dlani.
A je mail že šel?, in kaksno vezo mam jest z vinjetami
ocitno, da trenutni sistem ni skladen z EU pravnim redom, enako je bilo z AT vinjetami, in ga je treba prilagoditi
nekateri v Sloveniji ste mocno obremenjeni in vase zagledani, ter na vse pretege zagovarjate niske cene vinjet na racun tujcev oz. redkih uporabnikov
kar je precej cudno, saj najprej 90 procento izglasujemo clasntvo v EUju, nato pa jim omejujemo voznjo po nasih cestah
tudi ta novi predlog je zgresen in cene prenavite,
z vsem tem se v tujini predstavljamo vse prej kot prijazna drzava, tujci se nas bodo priceli izogibati, tako turisti, kot tudi tisti, ki poslujejo z SLO, saj dajemo vtis, da je treba tujce do golega olupit
Vem, ne razumem kako lizat rit Avstirjcem in Nemcem, zraven pa točli po lastnem narodu za stvari, katere so ravno tako neenakopravne kot te naše vinjete (baje).Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
vec kot ocitno ne razumes,
AT je morala prilagoditi svoj sistem
DE ima pac eko nalepke in ne mesat tega z vinjetami
Je pozabil tud na to, da so tud pri nas vsi tuneli dolžine nad 4km plačljivi.Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
vbistvo kr neki nakladanja v tri krasne
zakaj pa ne omeni, da imajo v AT tudi tranzitno vinjeto
in da je AT bla primorana uvest tudi 10 dnevno vinjeto,
aja, nato je pa "pozabil"