Lancia Delta (novejša različica)

BeerBelly

Pripravnik
5. dec 2007
445
1
18
Obišči stran
Malo premišljujem o tem da bo potrebno zamenjati drugi avtomobil in kupiti nekaj par let rabljenega. Ta Lancia mi je všeč po zunanjosti in tudi izbiri motorizacije. Gledam letnike nekje od 2008-2010. So kakšni motorji katerim se je treba izogibati? Načeloma nimam preferenc kar se tiče diesla oz. bencinarja. Kilometrov bo nekje okoli 1000 na mesec.

Prosil bi za kakšnekoli izkušnje s temi letniki in avtomobili na splošno.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.479
449
83
Avta ne poznam, mi je pa ostalo v spominu, da je precej testnih voznikov grajalo neudobne sedeže.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Avta ne poznam, mi je pa ostalo v spominu, da je precej testnih voznikov grajalo neudobne sedeže.

Ðizs, to pa ti je nasvet.
uf-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
če gledaš dotični avto potem poglej bravote.gre za isti avto pod drugo obleko.motorji,podvozje vsa tehnika je ista.v lancii so materijali v notranjsoti boljši
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
No torej ni isto ne?
Vozi se z bravotom kak dan pa potem z lancio pa mogoče še z giulietto. Drugi materiali mali detajli na podvozju itd... naredijo ogromno spremembo.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Lancia Delta ima 10 cm podaljšano medosno razdaljo glede na Bravota, kar jo naredi opazno prostornejšo na zadnjih sedežih, s podaljšano ritjo pa ima tudi večji prtljažnik.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik shift pravi:
če gledaš dotični avto potem poglej bravote.gre za isti avto pod drugo obleko.motorji,podvozje vsa tehnika je ista.v lancii so materijali v notranjsoti boljši
Tebi pa svetujem, da se splaziš pod zadek Brava in potem pod zadek Delte in si pogledaš podvozje. Če se tebi zdi multilink zadnja prema pri Delti enaka poltogi pri Bravu, no? ... Potem pa je vse isto.
crazy1.gif
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Kako boš pa to servisiral zdaj, ko znamke ni več?
Problema s servisiranjem ne bo. Kot si ugotovil, gre samo še za znamko. Znamka ostaja, samo ne bodo več preoblečeni FIAT avtomobili, ampak Chrysler.
tongue-1.gif


Če gre pa cel FIAT pod vodo, potem pa ...
 

BeerBelly

Pripravnik
5. dec 2007
445
1
18
Obišči stran
To sem slišal ja, da načeloma Lancia od zdaj naprej dela s Chryslerjem...recimo novi 300C je v Evropi Lancia Thema. Kar se servisov tiče me načeloma ne skrbi. Kar se motorjev tiče sem pa nekako zožal izbiro na ali 1.4 T-Jet (150 KM) oz. 2.0 Multijet diesel (165 KM). Pri srcu mi je sicer bolj 1.4, ne vem pa če so kakšne serijske napake glede na to da je najbrž kar navit motor.

Recimo nekaj v tem smislu: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6646575&show=1
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
1.4 T-jet je povsem OK motor. Imaš "navadne" serijske izpeljanke od 120 do 180hp, ki si delijo isto osnovo. Potem pa so dodali še multiair izvedenke.

Zmogljivosti so povsem OK že pri 120hp verziji, poraba je solidna (sicer za par deci večja kot recimo pri primerljivih TSI-jih). Če ti ni dosti, ga pa še čipaš in pridobiš tistih par konjev več.
 

BeerBelly

Pripravnik
5. dec 2007
445
1
18
Obišči stran
Hvala za odgovor. Razlog za izbiro malo močnejšega motorja je bil ravno nek review na netu, ki je kritiziral šibkejše verzije da imajo slabe vozne sposobnosti.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Jaz imam sicer lažji avto (Grande Punto), pa je šel serijski popolnoma solidno. Odkar sem ga čipal na 150hp, pa še občutno bolje. Imam pa žal samo 5 prestav, na AC bi 6. prišla zelo prav.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.281
3.907
113
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Kako boš pa to servisiral zdaj, ko znamke ni več?

Verjetno pri Avtoservisu Duh, kjer servisirajo tudi Saabe.

Za saaba je še vedno dovolj servisov oziroma ni jih nič manj kot takrat ko so se še prodajali in še vedno so vsi deli na voljo. Še več, firmi Saab parts sploh ne gre slabo. Res pa je da je uradni uvoznik delov (KMAG) totalni šalabajzer in če noročiš kaj pri njih je treba vnaprej plačat in čakat tudi do 1 mesec.
bonk.gif
Ampak ok, 1x se nategneš, potem pa greš drugam.