Laguna V6, C5 V6 in podobni

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
kar tukaj si raje poglej
grin1.gif


ime spletne strani

sicer pa osrednja slovenija: kokalj v guncljah, podlesnik v domzalah, jerman v repnjah...
Kaj pa Saab, Volvo in Mercedes?

vprasaj na njihovih forumih
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
mah, samo to tud ne gre tolk kot si misliš, da mora it, sem imel priložnost ga vozit, pa sem bil malo razočaran, ker ko veš, da ma 300+ PS misliš da gre po zraku, pa ne gre
smile-1.gif


sicer sem res blindirano različico vozil, pa vseeno...

je pa to Avto z veliko začetnico

Dodatna teža v bliniranem sigurno pobere precej živahnosti.
Jaz sem bil peljan v S8 avtomatiku, pa za ladjo zelo lepo skoči (6.5s do 100km/h, kar je hitreje, kot kak Clio RS, da od 150km/h dalje sploh ne govorim
evil.gif
). Tale, ki sem ga prilepil, je z ročnim menjalnikom, kar je huda redkost, pa še hitrejši je (5.5s do 100km/h !).
Sam imam predhodnika, to je starega V8 4.2 z ročnim menjalnikom in na zmogljivosti in porabo nimam pripomb, pa je malo počasnejši od avtomatika S8 (moj ima 6.8s do 100km/h in 280KM).

LP,

Milan
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
No pa še nekaj iz prve roke.
Sam sem lastnik Mondea 2.5 V6 in sem z njim zelo zadovoljen. Zanj sem se odločil na osnovi petih razlogov:
1 . tega primerjalnega testa: (BMW 320i, Ford Mondeo 2.5 V6, Volvo S60 2.4, VW Passat V5 )
http://www.auto-motor-und-spor...-v5-758490.html
2. Kot dve leti star (leta 2003) se je prodajal po polovični ceni. Takrat so vsi kupovali dizle (nizka cena dizla in visoka bencina, mene to ni motilo), je bila pa tudi druga alternativa laguna dizel, ki bi me pa še kako stala turbina in še kaj. Na srečo sem se takrat pravilno odločil.
3. Kubatura in moč motorja padeta ravno še v predzadnji razred za registracijo
4. Avto je bil kupljen v Sloveniji
5. servisna knjižica potrjena.

Pomankljivosti.
1. mogoče ima v spodnjih vrtljajih (pri speljevanju) malce premalo navora.
2. Včasih teče motor zelo mirno in tiho (tko daj je res mirno), Včasih pa imam občutek da je motor za kak decibel glasnejši (vsaj občutek je tak).
3. Kakšne dirkače bo motilo zelo zvezno pospeševanje (kar je pa meni všeč). Ni nekega butanja, čeprav doseže 100/uro v 8.5 sec.

Poraba. Če se nič ne pazi (s hitrimi pospeševanji) je kombinirano 12 litrov.
Zadnje leto, sem se nekoliko umiril (doživel nekja spletov okoliščin, ki se nebi dobro končale pri veliki brzini, ter kakšni posnetki na netu kako nekateri pacienti vozijo) in večinomna vozim po pravilih, tako da je sedaj poraba med 9 in 10 litrov, kljub temu da je vožnja v službo čez celo mesto (vedno fašem vsaj 3 rdeče semaforje), kjer je treba ustavit in čakat. Pogledaš jo lahko na www.poraba.com (ozze)

Do sedaj na motorju nisem imel še nobenih problemov ima jih pa 190 000 km. So bili pa menjani že amortizerji, diski in štrihana vrata zaradi rje. Je pa ves čas redno servisiran na pooblaščenem servisu. Čaka pa ga tudi avtoklepar in ličar, ker je na treh koncih malo podrajsan.

Ima pa ta avto še en bombonček WEBASTO, ki ga vključiš na daljavo preko mobitela (vgradnja me je takrat prišla okrog 500.000,00 SITov).

Se pa bliža čas, ko ga bom zamenjal za kaj novejšega.

Pred tem avtom sem imel Mondea 1.8, z njim naredil 450000 km. Razlika napram 2.5 in 1.8 je bila kot noč in dan, sploh na avtocesti. Poraba je bila približno enaka z obema sem naredil približno 450 - 500 km s 50 litri (sedaj delam preko 600 km).
 
Nazadnje urejeno:

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Ko tole berem se pa lahko res sekiram, k sem kupil 2.0 145KM.... ravno zato ker sem gledal 2.5V6 pa je isto zavarovanje in cestnina...
Maš tudi usnje?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.431
1.430
113
Sam sem dolga leta imel Xantio V6 z enakim motorjem kot je v C5 in v prejšnjih lagunah. Enak avto ima še danes moj kolega. Oba avta sta letnik 98 in s cca. 300.000 prevoženimi. Motor je odličen. Je nekvarljiv (edina okvara vžigalna tuljava pri cca. 200.000). Olja ne pije, poraba bencina je povprečna 10l (na relacijah s hitrostmi do 160 je poraba 8, pri hudem priganjanju okrog 11,5 največ pa po mestu - do 12,5.) Motor je elastičen - vozi se skoraj kot avtomatik (uporabljaš prvo in peto prestavo, po mestu pa lahko tudi samo tretjo). Konjev ima v stari različici 'samo' 194, ampak je res dovolj zmogljiv. Nad 140km/h nisem imel tekmeca (nižje je bolj počasen zaradi počasnega PSA menjalnika) in max. hitrost po GPS-u je bila še vedno 245 (kljub 1.8 tone). Redni servis je drag zaradi originalnih delov, z neoriginalnimi pa prideš skozi s 300eur+delo.
Mislim da je nakup denimo P406 ali pa 607 s tem motorjem zadetek v polno (zanesljivosti drugih sklopov pežojev ne poznam). C5 bi bila tudi dobra izbira, vendar za tako nizko ceno dobiš kvečjemu prvo generacijo ki pa ni nevemkako zanesljiva.
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
ima to zaradi menjalnika takšno končno hitrost 245km/h?

se mi zdi da bi končna morala biti okoli 235km/h
tongue-1.gif

za 3.0 je res nekam malo 194cv
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.431
1.430
113
Po tovarniških podatkih (ki so nihali glede na letnik) je avtomatik šel 229, ročni pa 236 oz 239. Dejansko je moj šel po ravnem 245 po GPS (po števcu je bilo okrog '265', saj se števec pri 240 neha). Motor je bil pri tej hitrosti še daleč od rdečega polja, tako da je bil menjalnik res dobro preračunan na visoko hitrost (zato pa slabši pospeški do 100). Je pa to hitrost dosegel samo z 100oktancem, na 95ko je šel cca 15km manj. Kolegov identični avto pa moje hitrosti ni nikoli dosegel, je pa res, da ni nikoli uporabljal 100oktanca, pa še 'mestne' svečke je imel (in zato še malo nižjo porabo - povprečno 9,5).
 
Nazadnje urejeno: