Šel v Koper na ogled enga mondeota. 2.2 Tdci. Glede na napake, ki jih ima avto, je bil trgovec zeeelllooo skop pri pogajanju o ceni (na avto bi bilo potrebno dati še cca. 800 €, pripravljen je bil spustiti za 250 €), Od kšefta ni bilo nič. Ogledal sem si še dve laguni ( v oglasu kot novi in nekarambolirani). Realno stanje popolnoma drugačno. Prva je bila stolčena in slabo popravljena, druga z bogsigavedi koliko kilometri ( 110.000 jih je videla...in to večkrat). S prvo sem se celo zapeljal en krog in rekel hvala lepa. Avto mi ni všeč.
Če res ne dobim vrhunsko ohranjenega mondeota z 2.2 tdci motorjem, potem bom začel pospešeno iskati A4 letnik 03/04 2.5 tdi avant quattro. Letnik dva starejši, tisočaka dva dražji, vendar se mi zdi, da bi šlo tu lahko za bolj neproblematičen nakup. Mudi se mi ne. Denar tudi nima kakšnih zaletavih idej po skakanju iz denarnice na prvo žogo.
Je pa obup, kaj danes prodajalci ponujajo. Oglaševan "kot nov", stanje porazno. Si pa ne znam razložiti več tiste meje, koliko "mora" preprodajalec zaslužiti na avtu, da ima neko moralno zadoščenje ( finančno ima več kot očitno). Ali na cca. 8.000 €, zaslužek med 1.500 in 2.000 € danes ni več dovolj?
Se pa zgodba obrne, ko ponudiš svoj avto v račun ( ne, da sem imel tak namen, vendar me je firbec matral). Avto, ki ga na netu ne dobiš pod 6.000 € , bi bil vzet v račun za 3.000€. Smešno. Za svojega bi dal "cele" 3% popusta, mojega bi pa vzel 50% ceneje v račun. Eh ja... Ko bom velik, bom pošten trgovec z avtomobili