No, moje izkušnje. Dobri 2 leti nazaj sem kupil njihov flagship TV 65PUS9809, 3d, 4k, 4 stranski ambilight, Android,... ni da ni. Že takoj od začetka je tv zmrzoval med iskanjem kabelskih kanalov. Po pregovarjanju s servisom, da 65'', 25kg težke beštije 1 teden od nakupa ne bom sam nosil do servisa, so končno izvolili priti po TV. Seveda je bilo na koncu TEST OK! Ker sem vmes prešaltal na Siol TV in kabla nisem več uporabljal sem na to pozabil. TV je vsake toliko sam od sebe ugasnil, vsake toliko se ni prižgal,... take zabavne malenkosti ampak ok, se mi ni dalo spet ubadati s servisom, itak sem imel podaljšano 5-letno garancijo. No po slabih 2 letih je crknila osvetlitev. Na servisu so me najprej 1 teden nategovali, kdaj bodo prišli po tv, nato pa so mi javili, da bo itak trajalo 3 tedne!?!?!?!
da dobijo nadomestni panel in da naj ta čas TV pač uporabljam kolikor se ga da, potem pa bodo v parih dneh zamenjali panel. Seveda po 3 tednih od njih niti glasu, jaz pa sem bil v tujini. Ko sem prišel 4. teden nazaj so mi po mojem klicu, ugotovili, da tega panela sploh ni več v proizvodnji in naj si izberem drug model ali vračilo kupnine.
Ko bi človek mislil, da se je s tem vse uredilo bi se precej motil.
Prvo smo ugotovili, da TV-ja z enakimi ali boljšimi karakteristikami nimajo, potem sem se končno odločil za en drug model (aja najprej so mi ponudili kot zamenjavo TV, ki je bil precej slabši in cca. 2x cenejši, kot je bil na začetku moj). Po 14 dneh so mi uspeli javiti, da tega modela za katerega sem se odločil ne morejo dobiti in naj izberem kaj drugega, seveda sem izbral drugega... Po enem tednu so me klicali tisti dan, ko bi ga morali dostaviti, da so ravno prodali zadnji kos in da je ta model EOL in jih ne dobijo več (ne, ne hecam se). Ok, izberem 3. model in se nekako dogovorimo, da bom dobil še kar zraven. Kakšen drug aparat ali kaj drugega za razliko v ceni. Torej izbral sem 65PUS7901, slika je res super, Androida ne uporabljam, za multimedio imam itak Shielda in NAS, malo pogrešam edino 4 stranski ambilight. Zaenkrat TV celo dela BP. V glavnem slika je ok, softver je bolj tako-tako ampak se mi zdi da je že dokaj OK, servis in poprodajne storitve so pa KATASTROFA!.
In preden me povprašate po mojem duševnem zdravju in zakaj nisem zahteval takoj denarja nazaj.
1. Ambilight mi je res super in bi ga full pogrešal.
2. TV sem dobil nekako po vezah in nisem želel kaj preveč komplicirati in delati problemov, ampak...
No sedaj samo še čakam da se zmenimo kaj bom še dobil zraven, ampak ker to čakam že par mesecev, bom očitno spet moral težiti, zato da dosežem kar mi pač pripada.