Vsak blatnik privit na stranico je problem, ne glede na to kaj piše na prikolici. Daj poglej si kakšnega gradbenika na cesti, ki malo bolj zares uporablja prikolico. Če blatniki niso na prečnih nosilcih prej ali slej vse pleše, če ne tudi odpade....trikrat ga bočno mal počohaš in nakriviš, ali pa ti en štor pol kible peska gor strese in prikolica zgleda takole (tudi ta ima "neuničljive" PVC blatnike, s štirimi plehnatimi šraufki prišraufane na planko):
@benady: pojdi do tega v Kranju in poglej če se za pameten denar dobi nekaj kar ima tudi prečne nosilce, predvsem pa da je zadnja stena (to ni stranica, ampak del v katerem so luči in tablica) švasana in pocinkana. Ne znetana skupaj iz eloksiranega 0.5mm pleha, kot je tisto iz baubaua.
Glede vlečnega droga: že res da V-drog v najcenejših izvedbah pomeni večinoma bolj stabilno zasnovo, po drugi strani pa je fiksen. To pomeni da če rabiš odpiranje prednje planke za kaj daljšega peljat V-droga ne moreš podaljšat. Pri teleskopskem vlečnem drogu ga potegneš ven ko rabiš, hkrati pa pozimi če jo kam pospraviš enostavno porineš drog noter in imaš skoraj meter več prostora. Če je drog teleskopski je seveda podvozje narejeno tako da sam drog ne nosi skoraj ničesar.
Ne navijam za nobeno znamko, ampak za podoben denar se da kupit shit, pri katerem moraš pazit malodane da se ne umaže (čeprav je namenjena prevozu tovora), ali prikolico s katero boš 10 let delal kot svinja z mehom. Rezultat bo na koncu isti. TPV je nekje na sredini, ni slaba prikolica,se pa nadejo pomanjkljivosti. Pongratz je bil pred 15 leti pri teh malih zadevah do 2m top shit, zdaj je v glavnem samo še shit. Tisto kar je nad dva metra in nad jurja evrov pa je večinoma še vedno ok, tako kot pri drugih znamkah.