Ksenonke vs. halogenke vs. LED

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Jaz imam pa obratne izkušnje, dnevne LED luči obe strani crknile znotraj 100kkm, menjava v garanciji, ker so vgrajene v žaromet je pomenilo menjava celotnega žarometa cca 750€ en, se prvi 1500€ če ne bi imel garancije. In to so samo dnevne LED, če bi imel full LED so potem še glavne luči in mogoče še smerniki, vse to lahko crkne znotraj žarometa.

Sicer pa to ni neka skrivnost, lepo so si naredil proizvajalci avto da bodo lahk oslužili v prihodnje, včasih si lahko pokvarjeno luč zamenjal sam z rezervno žarnico, strošek par evrov. Zdaj pa:

Volkswagen charges nearly £850 for a Polo GTI's sealed headlight unit - and you can't just change a bulb when one blows
Za kateri avto se je šlo?
 

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.363
3.428
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
Kajpace, 85W zarnice vlecejo vec toka in so s tem zice bolj obremenjene...nekaterim mulcem so se drati topili, ko so to izvajali...poleg tega oddajajo vecjo toploto, kar posledicno lahko zjebe parabolo ali lezisce, kot je ze willburxxx napisal.

Kot sem napisal, mi je serviser rekel, da je OK, tudi za parabolo. On jih je tudi dal not. Zdaj, če je še menjal kako žico, nimam pojma... Ga pa lahko vprašam...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Meni je tudi glavni sef servisa rekel, ko sem mu omenil, da imajo amortizerji luft, da mi gume ob tla tolcejo...pa tudi policaj mi je nekoc rekel, da morajo biti vse 4 zimske gume enake oz. Isti proizvajalec, pa sem mu rekel, da ni res, pa na drugem servisu da so mi nalili tocno litrazo olja v avto, a olje 1cm nad max....ves, vse ti recejo, ko pa pride do pizdarije, pa te noben vec ne pozna.
Jaz pa ti, kot neserviser povem, da ni dobro dajati 85W zarnic v avto...Vedi, da ce ti bo kej stopilo, ti serviser ne bo kril stroskov ampak jih bos moral sam. On se bo samo popraskal po glavi in te vprasal, kaj hoces sedaj od njega
 
Nazadnje urejeno:

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.363
3.428
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
Meni je tudi glavni sef servisa rekel, ko sem mu omenil, da imajo amortizerji luft, da mi gume ob tla tolcejo...pa tudi policaj mi je nekoc rekel, da morajo biti vse 4 zimske gume enake oz. Isti proizvajalec, pa sem mu rekel, da ni res, pa na drugem servisu da so mi nalili tocno litrazo olja v avto, a olje 1cm nad max....ves, vse ti recejo, ko pa pride do pizdarije, pa te noben vec ne pozna.
Jaz pa ti, kot neserviser povem, da ni dobro dajati 85W zarnic v avto...Vedi, da ce ti bo kej stopilo, ti serviser ne bo kril stroskov ampak jih bos moral sam. On se bo samo popraskal po glavi in te vprasal, laj hoces sedaj od njega

Glej, ne vem, res ne vem...
Do zdaj mi je krasno servisiral oba avta, ki sta doma. Da bi se šel zezat kar tako, ne vem, mogoče pa...
Sem ga pa poklical in je rekel, da je menjal samo podnožja, ker drugo ni imelo smisla, niti potrebe. Pa, v končni fazi, skoraj tri leta in nobenih problemov...
Lahko, da je sreča. Lahko, da je naredil še kaj, pa ne prizna. Lahko, da čaka, da me "oskubi"... Pojma nimam...
Sem pa s svetilnostjo več kot zadovoljen...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Dobro, sej jst ti hocem sam dobro, da ti povem, kake so lahko posledice. Napeljava in material parabol je od proizvajalca do proizvajalca razlicna. Pri tvojem ocitno vse skupaj, kot vidimo se zdrzi, pri kakem drugem avtu bi ze imel stroske popravila
 
  • Všeč mi je
Reactions: kajpace

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
Za kateri avto se je šlo?

Kia Ceed. Ampak kot pravim je bilo v garanciji menjano. Tudi to ne pomeni da zdaj vsem Kiam crkuje in drugim ne, itak jih večina outsource-a od drugod luči. In še same LED diode niso tiste ki crknejo, crkne napajalno vezje/ LED driver. Ampak ker proizvajalci to vse dajo skupaj v "sealed unit" žaromet, je potrebno potem celotnega menjati. Proizvajalci bi lahko precej enostavno elektroniko dali izven žarometa če bi hoteli.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
sem na koncu vzel Focusa s ksenon lučmi (kasneje sem tudi ugotovil, da je bil tist z navadnimi lučmi eno leto starejši avto) in prvi vtisi so res super, sploh zdaj, ko so bili deževni dnevi, je razlika res očitna.

mi lahko samo nekdo razloži, kaj je biksenon? mislim sicer, da tega nimam, sem pa zasledil ta izraz - ima dve žarnici? ker ko sem gledal, ni imel noben dveh leč ...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
sem vceraj preveril. so sicer na Summitu po telefonu rekli, da imam navaden ksenon, da biksenona v Focusih ni, potem pa sem bo nakljucju ugotovil, da imam biksenon - ko sem parkiral, sem pustil volan malce v levo, pa sem nekaj skakal okoli avta in je gorela ena od luci, za katere sem mislil, da so pac dolge luce, pa se je izkazalo, da so “cornering” lights. in da ce vkljucim dolge, se samo snop v ksenonih spremeni.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Saj to JE biksenon. Eni avti imajo pač tako, da so recimo kratke ksenon, dolge pa halogenke (ali obratno). Vse kar ima oboje (dolge in kratke) ksenon, pa se šteje za "biksenon". Včasih ni bilo teh zaslonk in so imeli dejansko po dva para žarnic (recimo kak BMW).
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver