Krožišče Žale Ljubljana

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ja to je čist mimo. Čeprav je to stvar osebne presoje in vedno lahko rečeš "da ti prometna situacija ni dovoljevala" ravnati drugače.
Težava teh pasov je, da tudi če menjaš pasove, moraš imeti manevrski prostor med svtomobili (recimo temu varnostna razdalja) in potem z menjavo pasov nisi kaj dosti pridobil, še posebej ne, če imaš enopasovne uvoze/izvoze (Tomačevo je izjema, ker je jasno označeno kam in kako - tisto pravzaprav niti ni več "krožno" ampak "spiralno" križišče).
Po domače: več kot določeno število avtomobilov ne gre v krožišče pa če se vsi na glavo postavijo. Razen če se, potem se pa zaradi "rinjenja" vse skupaj zaštopa. Samo krožišče ni namenjeno temu, da se v njemu stoji.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Ksz: v bistvu je bilo začetno vprašanje, če kdo kaj ve, kdaj bodo porihtali prometno siganlizacijo na Žalah (tudi talne oznake sodijo med prometne znake če me spomin ne vara)?
Katere oznake pa morajo porihtat? Če bi ljudje poznali pravila, ne bi bilo nobenih težav.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Talne oznake. Če imaš DVOpasovni uvoz, mora temu slediti tudi talna označba. Še toliko bolj pa talna označba za DVOpasovni izvoz. Sicer je brezveze.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
in potem z menjavo pasov nisi kaj dosti pridobil,
Če gledaš samo na to, kaj boš pridobil ali pa zgubil, je res najbolje vozit ves čas po zunanjem pasu. Zato pa je stanje tako, kot je.
Na notranji pas se gre zaradi drugih, ne pa zaradi sebe.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
in potem z menjavo pasov nisi kaj dosti pridobil,
Če gledaš samo na to, kaj boš pridobil ali pa zgubil, je res najbolje vozit ves čas po zunanjem pasu. Zato pa je stanje tako, kot je.
Na notranji pas se gre zaradi drugih, ne pa zaradi sebe.
Ni bilo mišljeno kot osebna pridobitev, temveč kot pridobitev na nivoju celga krožišča.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Talne oznake. Če imaš DVOpasovni uvoz, mora temu slediti tudi talna označba. Še toliko bolj pa talna označba za DVOpasovni izvoz. Sicer je brezveze.
Tukaj so pravila dosti jasna, tako da ni potrebno nobenih posebnih talnih oznak.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.515
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Je pa res... da zaradi taistih, ki vedno vozijo po zunanjem pasu, iz notranjega ne prides vec nazaj na zunanjega brez da bi kaksnega od tistih prej omenjenih pacientov izsilil ...
smile-1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Talne oznake. Če imaš DVOpasovni uvoz, mora temu slediti tudi talna označba. Še toliko bolj pa talna označba za DVOpasovni izvoz. Sicer je brezveze.
Tukaj so pravila dosti jasna, tako da ni potrebno nobenih posebnih talnih oznak.
So jasna, samo ne tako, kot se tebi zdi.
Točka 5, ki sem jo malo prej omenjal in jo je nekdo drug med drugim prilepil:

(5) Na izvozu s krožnega križišča, na katerem je dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu, mora biti zunanji prometni pas namenjen izključno zavijanju desno .
Če je zunanji pas namenjen izključno zavijanju desno, mora biti to označeno.
Bo?
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
narod vozi po zunanjem ringu neglede na kater izvoz cilja

Tudi sam vozim vedno po zunanjem ringu, ker se mi to zdi bolj varno, ker če grem na notranjega se potem lahko vozim v krogu cel dan, da pridem ven na željnem izvozu.

Pa še pred leti sem imel neprijetno srečanje z hruško*, ker sem vozil po predpisih na notranjem ringu, hruška na zunanjem, dva izvoza ven (Tomačevo) in namesto, da bi hruška iz zunanjega ringa zavila ven iz krožišča je šla naprej. Kriv sem pa bil jaz, ker sem kao zavil pred hruško.
*hruška je mišljen tovornjak za mešanje betona

Enkrat se zapelji na izlet v Beograd. Trikrat v različnih smereh "obdelaj" krožišče pri Slaviji - in v Ljubljani te v nobenem krožišču ne bo več strah
wink-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
narod vozi po zunanjem ringu neglede na kater izvoz cilja

Tudi sam vozim vedno po zunanjem ringu, ker se mi to zdi bolj varno, ker če grem na notranjega se potem lahko vozim v krogu cel dan, da pridem ven na željnem izvozu.

Pa še pred leti sem imel neprijetno srečanje z hruško*, ker sem vozil po predpisih na notranjem ringu, hruška na zunanjem, dva izvoza ven (Tomačevo) in namesto, da bi hruška iz zunanjega ringa zavila ven iz krožišča je šla naprej. Kriv sem pa bil jaz, ker sem kao zavil pred hruško.
*hruška je mišljen tovornjak za mešanje betona

Enkrat se zapelji na izlet v Beograd. Trikrat v različnih smereh "obdelaj" krožišče pri Slaviji - in v Ljubljani te v nobenem krožišču ne bo več strah
wink-1.gif

Sam enkrat sem šel, z tujim avtom, za eno beogarjčanko k nas je nekem peljala. Od takrat grem lahk rikverc z zavezanimi očmi v rondo pr žalah
grin1.gif


Res je klasika, ko je jači
aplauz.gif
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.573
940
113
Notranji pas je v tem krožišču čist odveč. Pri dvo ali več pasovnih (teh z več pasovi itak ni veliko) bi morali narediti podobno kot je zdaj pri tomačevskem - robnik, pa bi bilo dosti bolje. Čez tiste robnike nisem videl še nobenega peljati, za polne črte (kot je rondo v šenčurju in na duplici; pa verjetno še kje) se folk požvižga na njih.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.214
113
Romzi načeloma imaš prav. Zmotil si se samo pri temu, da krožišče ni namenjeno, da se v le-temu stoji. Tomačevo ima ravno tak namen (semaforji) :D
 

veracoche

Fizikalc
15. nov 2012
107
45
28
Citat:
ce jo je strah se vozit po ljubljani naj uporablja javni prevoz - cesa vse ni ljudi strah

Hvala za nasvet. Problem rešen
smile-1.gif
LPP bo nekaj zaslužil, cestarji privarčujejo liter bele barve itd...
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Talne oznake. Če imaš DVOpasovni uvoz, mora temu slediti tudi talna označba. Še toliko bolj pa talna označba za DVOpasovni izvoz. Sicer je brezveze.
Tukaj so pravila dosti jasna, tako da ni potrebno nobenih posebnih talnih oznak.
So jasna, samo ne tako, kot se tebi zdi.
Točka 5, ki sem jo malo prej omenjal in jo je nekdo drug med drugim prilepil:

(5) Na izvozu s krožnega križišča, na katerem je dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu, mora biti zunanji prometni pas namenjen izključno zavijanju desno .
Če je zunanji pas namenjen izključno zavijanju desno, mora biti to označeno.
Bo?
Ne bo. Ker pri Žalah zunanji pas ni namenjen izključno zavijanju desno. In tukaj so oznake popolnoma jasne. Ven zavijaš lahko samo z desnega pasu. Z notranjega ne moreš zaviti ven.
Poleg tega tukaj citiraš star zakon, ki več ne velja. Če boš dobro pogledal, boš videl, da v novem zakonu te točke sploh ni več.

Citat:
60. člen

(vožnja na krožnem križišču)

(1) Voznik na krožnem križišču ima prednost pred voznikom, ki se vključuje na to križišče.

(2) Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v promet na križišču tudi drugim voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to oteženo.

(3) Pri vključevanju na krožno križišče po smernem vozišču, ki ima dva prometna pasova, se vozilo na desnem prometnem pasu razvrsti na zunanji prometni pas, vozilo na levem prometnem pasu pa na notranji prometni pas vozišča krožnega križišča.

(4) Preden zapusti krožno križišče iz prejšnjega odstavka, se mora voznik razvrstiti na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu. V primerih, ko razvrščanje iz notranjega na zunanji pas zaradi gostote prometa ni mogoče, je voznik dolžan opraviti najmanj eno kroženje oziroma toliko kroženj, kolikor je potrebnih za razvrstitev.

(5) Na krožnem križišču je prepovedano ustavljanje, razen ustavljanja zaradi omogočanja prečkanja pešcev pri izvozu s križišča.

(6) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.328
3.002
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik veracoche pravi:
Moja se vsakodnevno vozi po tej cesti in se stalno pritožuje nad istim problemom. Ker gre naravnost, bi rada šla po sredini krožišča, vendar jo je zaradi neurejenega prometa enostavno strah in se vozi po zunanjem.

Mah dej! Jaz se vedno zapeljem na notranji pas krožišča razen kadar grem na prvem izvozu ven! Povsod na vseh krožiščih kjer je več pasov tudi na Žalskem. Večina nesposobnih, lenih in enostavno butastih šoferjev pa stalno in povsod vozi po zunanjem pasu, zraven imajo pa cel kup izgovorov zakaj ne morejo na notranji pas
bonk.gif
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:

(4) Preden zapusti krožno križišče iz prejšnjega odstavka, se mora voznik razvrstiti na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu. V primerih, ko razvrščanje iz notranjega na zunanji pas zaradi gostote prometa ni mogoče, je voznik dolžan opraviti najmanj eno kroženje oziroma toliko kroženj, kolikor je potrebnih za razvrstitev.

[/QUOTE]

" razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu"

Kaj točno naj bi to bilo?

Pa če še jaz napišem, vozim samo še po zunanjem, ker te drugače zapirajo ali ti ki vozijo samo po zunanjem ali pa tisti, ki se vklučujejo.

Se mi pa zdi novo krožišče zelo nevarno za pešče in kolesarje, ker ko se ena kolona ustavi v drugi z lahkoto spregledaš pešca. Tudi nov dvopasovni uvoz/izvoz v staro krožišče na Žalah ima isti problem.

Pa še nekaj, od kar je iz centra direktno čez Žale odprto je veliko več prometa tukaj, krožišče v Tomačevem pa ne zgleda čisto nič prilagojeno temu povečanemu prometu. Smer iz obvoznice NM/MB ima zelen signal non stop in čisto nobenega čakanja, medtem ko se promet iz smeri Žal in centra zabija v samem krožišču. Včasih se iz smeri Žal cel interval krožišče niti ne sprazni toliko, da bi sploh kdo vstopil iz te smeri.