Pozdravljeni,
ima kdo kakšno izkušnjo kako je s tem če je ležišče žarnice v luči avtomobila poškodovano. Poškodba je takšna, da se žarnica ne da več fiksirat, kar pa ima za posledico da potem luč sveti po svoje. Kolikor sem opazil zgleda da je poškodba nastala kot da bi bila žarnica prevroča in da je posledično začelo taliti plastiko ležišča. Najbolj čudno pa je to da je notri žarnica, ki je predpisana in ne kakšna močnejša ( več wattov kot je predpisano ).
Krije takšno poškodbo zavarovalnica ( v mojem primeru ZM ) ob skenjenem zavarovanju ta luči ?
ima kdo kakšno izkušnjo kako je s tem če je ležišče žarnice v luči avtomobila poškodovano. Poškodba je takšna, da se žarnica ne da več fiksirat, kar pa ima za posledico da potem luč sveti po svoje. Kolikor sem opazil zgleda da je poškodba nastala kot da bi bila žarnica prevroča in da je posledično začelo taliti plastiko ležišča. Najbolj čudno pa je to da je notri žarnica, ki je predpisana in ne kakšna močnejša ( več wattov kot je predpisano ).
Krije takšno poškodbo zavarovalnica ( v mojem primeru ZM ) ob skenjenem zavarovanju ta luči ?