Kratice in pomeni

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
ESP ali ESC....je vseeno, ker se ve zakaj se gre. Če pa pogledamo skozi literaturo, je pravilni izraz ESS, torej Electronic Stability Sistem. Zakaj ESS...preprosto zato ker je to SISTEM, torej deluje več programov(ABS, ASR, BAS) in več programov , ki delujejo kot celota je Sistem....
grin1.gif
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.052
120
63
Doma
Intarder je vodno hlajen in ko voda doseže kritično temp. se avtomatsko izklopi, da se posledično ne pregreva še motor.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Kolko jaz vem, je retarder (dodatna) zavora, ki se od navadne razlikuje v tem, da kinetično energijo ne pretvarja v toploto (vsaj ne toploto delov vozila) in s tem doseže, da se lahko uporablja daljši čas. Ne more se pregreti in nehati delovati.

Vsaj v preteklosti so bili popularni taki na princip stiskanja zraka (pri starejših avtobusih in kamionih tisti tipični "izdih" zraka, ponavadi trenutek za tem , ko se ustavijo).






Retarder se pravtako mocno greje zato je hlajen in to ponavadi z hladilno tekocino motorja. Pri voznji navdol po strmem klancu se zaradi tega tudi zacne malo dvigovat temperatura motorja.

Tisti zrak ki se slisi pa nima nobene veze z Retarderjem ampak vsi malo vecji kamioni imajo zracne zavore. Z Retarderjem se pri mali hitrosti niti ne zavira.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik seba81 pravi:
Intarder je vodno hlajen in ko voda doseže kritično temp. se avtomatsko izklopi, da se posledično ne pregreva še motor.





Obicajni Retarder je tudi vodno hlajen, izjema je TELMA Retarder