Kot po dveh cilindrih

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
Očetov avto, Opel zafira 2.0 dti, letnik 2001 se čudno obnaša. V prostem teku ropota, kot da bi tekel le po dveh (treh) cilindrih, v višjih obratih pa tega niti ni zaznati.

Baje naj bi avto nekje pri 160 izgubil moč, začel spet vlečt, pa spet nič ... nekako on/off. Kasneje je zavohal olje, naj bi mu pokrov od olja dol vrglo, meni, da ga ni dobro zaprl. Olja ima avto dovolj, če snameš pokrov od olja dol, se nič ne zgodi, kompresijo baje ima.

Oče sicer meni, da je verjetno kaka elektronika šla, ali pa jo je le zalilo z oljem. Misli mašino prat, pa ne vem če je to ravno najbolje.
Kak nasvet, izkušnje, kaj bi lahko bilo?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
ko zgubi moč...se pojavi kako opzorilo na BC-ju?

Mogoče bi bilo dobro avto priklopit na rač, če bi se pokazale kaka napake.

Je pa bil pred časom en problem z oplovim dizlom (sicer ne vem če isti simptomi..na splošno jim ga ni uspelo spravit k življenju) kjer so na koncu ugotovili da je bil katalizator tako zabit, da enostavno ni več lavfal.

(prekontrolirajte še EGR ventil..če odpira in zapira..kako? Odprta havba, avto lavfa..eden dodaje glas, drugi pa posluša če naredi 'klik' ob dodajanju, ter 'klik' ob odvzemu gasa)...se pa običajno nahaja na vrhu samega motorja..sicer za drug avto...pa vseeno...je levo od odprtine za olje (nad napisom 'zračni filter').
774051-PICT7326r.JPG
 

Priponke

  • 774051-PICT7326r.JPG
    774051-PICT7326r.JPG
    64,9 KB · Ogledi: 232

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
Saj to, nobenih lučk ni. BC-ja pa še nima, razen, če bi se moralo tam pri radiu kaj izpisat.
Se bo popoldan pogledalo še za ta EGR ventil.

Zaenkrat pa hvala za pomoč.
 

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
Najverjetneje je le kaka šoba. Avto dela na treh cilindrih, kakega dodatnega ropota pa ni.
 

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
Tako je, tester ni nič pokazal.

Dejansko je šel bat. Imel je luknjo? To naj bi se zgodilo, ker ena od šob že nekaj časa ni pravilno delovala.
Avto je bil sicer že kar nekaj časa sestavljen in vožen, vendar je pri ~100 km/h metalo v varni način. Tokrat je tester pokazal napako, za katero pa je bil kriv le zapacan senzor. Sedaj avto dela, tako kot mora, le zaupanje si mora pridobiti nazaj.
smile-1.gif


To naj bi bilo to. Tako sem jaz razumel očeta. Kaj več ga pa niti nisem spraševal.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ce je soba zanic potem grata precej glasen in ponavadi grdo kadi. Posledica pa je kot si napisal preluknjan bat ali pa se slabse unicen cel cilinder,
 

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
Nov bat je okoli 300, 350 €. Notri se je dal sedaj rabljen bat, tako da se je avto zrihtal nekje za ceno novega bata.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
rabljen bat in to se pri dizlu? To pa ne gre skupaj.Lahko das rabljeno, dizo ali pa bilokaj, samo bata ne in pa lezajev na gredi.