'Kontrola zavornih ploščic'

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Ugotovil kj tici zajec. Ploscice so se kot nove. Hebe me konektor ki je polomljen. Ta konektor ob kolesu, KI ga odklopis ko menjas ploscice. Pa je polomljen jn zato slab stik. Pllscice sem menjal dve leti nazaj, zato mi ni bilo jasno, da bi bile po 30 ih jurjih ze za menjat.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Vincent, kako si rešil težavo? Meni Passy danes piskat začel. Zadnje plščice so kako leto stare, sprednje pa malo več (decembra na servisu so bile ploščice še ok). Res pa, da še nisem snel kolesa, pa podrobneje pogledal.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Vincent, kako si rešil težavo? Meni Passy danes piskat začel. Zadnje plščice so kako leto stare, sprednje pa malo več (decembra na servisu so bile ploščice še ok). Res pa, da še nisem snel kolesa, pa podrobneje pogledal.

preveri konektor. je pripet na amortizer pri pestu ...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Sem mislil da sem rešil težavo pa je nisem.
wink-1.gif
).
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.820
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
(je pa odlomljen jeziček na konektorju, ki skrbi, da je zadeva na mestu...malo razmišljam da bi kar zasilikoniral konekor
wink-1.gif
).
To sem jaz naredil oz. sem kar s tistim toplim limom na pištolo zalimal. S tem da meni ni nič piskalo, se je pa ob menjavi zavor nosilček zlomil...
rolleyes-1.gif

Zaenkrat je ok...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
potem bom pa tudi jaz nekaj sčaral okoli tega..meni je bilo samo toliko važno, da sem ugotovil da ni nič narobe (oz. ga hebe stik).
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Kako pa sploh dobiš ta konektor dol? Sicer sem ga pa danes mal prerukal, pa mal skup stisnil in zadeva je nehala piskat. Ploščice imajo itak še dost mesa.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
z izvijačem pritisneš jeziček noter ...pa potegneš narazen. Zdaj če je vsee skupaj odlomljeno pa...samo sili narazen.


Če imaš rpi roki šutno noter še kontakt sprej, pa bo verjetno potem OK....so pa sami kontakti zelo mali, takod a kaj dosti razven enmroeš šarit, da bi jih probal očistit/pobrusit.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Ma nisem upal kaj preveč narazen dajat, ker zenkrat konektor ŠE ni zlomljen.
grin1.gif
Bom pa ob menjavi gum še malo s kontakt sprejem našprical, da bo ziher. Zaenkrat pa drgač ne piska. A je pa samo na sprednjem levem ta senzor?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
na obeh straneh
konektor lahko zategneš skupaj z vezico če je odlomljen jeziček, narejeno je tako da se zlomi nasrečo tisti del ki gre na ploščice in ne kabel ki gre v inštalacijo
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
A zna kdo napisat kaj dejansko pomeni oz. kako se naredi da 'prebrikaš konektorje'...jaz imam poln ku...ter konektorjev in sem vse pocvikal stran..problal sem vezat žice križem kražem pa lučka veselo sveti v vseh opcijah.

Torej,.,..se lahko losam lučke s pravilno vezavo kablov (imam pa na razpolago en par žic 'od nekje' pa en par, ki pride od zavornih ploščic).

? kak nasvet ?
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
na moji vectri se ni dalo "brikat" kablov.
je blo manj živcev na ebay.co.uk kupit senzor za 10 eur.
smile-1.gif


LP
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.629
722
113
lahko, da ni problem v konektorju za ploščico, ampak nekje drugje,
oz. da mora biti pravilna uporabnost (izmeri eno delujočo ploščico)

alternativa: Uporabi VAG-COM / VCDS in izklopi lučko
grims-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Mitja320

Pripravnik
8. sep 2007
53
0
6
Tam kjer je ena žica jo samo odcvikaš, če sta dve jih moraš pa povezati med sabo. Če imaš še problem, greš lahko višje gor po inštalaciji, ker je možno, da je v koloteku še kje pregnito. Lahko si brikal spredaj, težavo imaš pa zadaj. Dosti avtov potem rabi nekaj minut pod kontaktom, da lučka izgine.

Najlažje je, da vsaviš kos žice na pine konektorja in sestaviš konektor. Tako lahko po potrebi kdaj drugič tudi popraviš. Razna cvikanja so ponavadi problematična, ker nobeden ne izolira in potem sčasoma spet sveti lučka.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik Mitja320 pravi:
Tam kjer je ena žica jo samo odcvikaš, če sta dve jih moraš pa povezati med sabo. Če imaš še problem, greš lahko višje gor po inštalaciji, ker je možno, da je v koloteku še kje pregnito. Lahko si brikal spredaj, težavo imaš pa zadaj.

Grrr...a ta pi..je tudi zadaj? Sem mislim da imajo samo prednje ploščice to zadevo.

Ja sta dva kabla....bom si še enkrat vezl čas pa ju na obeh gumah skupaj povezal...pa potem še zadaj pogledal (verjetno proezal vse stran
jezen.gif
).

Moti me ta zopr pisk, ko vžeš avto (pa še vsakič me ta mala vpraša kaj to piska
hysterical-1.gif
).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Ne se sekirat, tam enih 30% možnosti je da ti crkne ABS elektronika pa ti bodo ves čas gorele vse 3 lučke za zavore, oz. gorela bo lučka za ABS in obloge, rdeč klicaj bo pa utripal! Pa piskalo tudi ne bo več 1x, ampak 3x in malo bolj glasno!
grims-1.gif
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik Mitja320 pravi:
Tam kjer je ena žica jo samo odcvikaš, če sta dve jih moraš pa povezati med sabo. Če imaš še problem, greš lahko višje gor po inštalaciji, ker je možno, da je v koloteku še kje pregnito. Lahko si brikal spredaj, težavo imaš pa zadaj.

Grrr...a ta pi..je tudi zadaj? Sem mislim da imajo samo prednje ploščice to zadevo.

Ja sta dva kabla....bom si še enkrat vezl čas pa ju na obeh gumah skupaj povezal...pa potem še zadaj pogledal (verjetno proezal vse stran
jezen.gif
).

Moti me ta zopr pisk, ko vžeš avto (pa še vsakič me ta mala vpraša kaj to piska
hysterical-1.gif
).

konektorji te cakajo ...
evil.gif


imas pa senzorje obrabe spredaj in zadaj .... itak
cheer.gif
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.629
722
113
saj sem ti zgoraj napisal, da si lahko programsko ugasneš lučko in pisk, tako kot opozarjanje za tekočino vetrobranskega stekla,...