Končno pametna dodatna oprema

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.003
10.754
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
saj nima avto samo fedrov ima tudi amortizer. seveda gre skupaj tudi trdo vzmetenje.
smile-1.gif

Ponavadi imajo terenci (tisti pravi) samonosno karoserijo (zaradi česar se v ovinkih tako nagibajo) in bistveno daljše hode, zaradi daljših hodov dopuščajo mehkejše vzmeti, da pa vse skupaj ohrani nekaj lege in da ni takoj zabijanja do konca, trše blažilnike. Če tako skombiniraš, vse štima.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
No ja, zračno vzmetenje imajo v glavnem šminka terenci. Pravi terenci imajo za začetek samonosno šasijo, pa marsikateri ima še listnate vzmeti. V Afriki in Aziji v raznih vukojebinah zagotovo ne boš srečal zračnega vzmetenja.

Samonosna šasija?
evil.gif
Itak je namen šasije da nosi (med drugim) tudi samo sebe. Drugače obstaja samonosna karoserija in pa nosilna šasija (to si verjetno mislil).

Drugače pa Range Rover prejšnje generacije (in še ene prej) so imeli šasijo v kombinaciji z zračnim vzmetenjem, pa je to odlična kombnacija tudi za offroad. Jeba je samo kvarljivost, ni pa neke hude znanosti .. če crkne mehanski del zračnega vmetenja (kompresor, cevi, vreče) zna to zamenjat vsak fušar sredi afrike, ki zna obrniti vijak v pravo stran! Jeba so edino rezervni deli, ki jih ponavadi sredi afrike ni.

Pa še ON topic: golfi imajo to opcijo že precej časa (podvozje za "slabše ceste") in zna bit uporabna zadeva za naše luknje. Vzhodneje in južneje od nas je verjetno ta paket "serijski". Je pa res da tudi sam nisem nikjer zasledil pri drugih znamkah tega paketa.

Poleg tega je imel golf prejšnje generacije med dodatno opremo tudi "dodatno zaščito za motor in menjalnik", ki je recimo za slabe ceste tudi uporabna. Še 4motion in SDI pa imaš pravega terenca!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Problem ni samo črpalka, velikokrat so problem senzorji višine, tako da vozilo ostane poravnano postrani.

Za zračno vzmetenje obstajajo za "prave" terence tudi "kit kompleti", ki osnovno funkcionalnost nekoliko prilagodijo. Tako imaš lahko ročne nastavitve za vsako os (ali kolo, če ima ločen kanal), kar pride na terenu še kako prav in dejansko nabriše vse listnate ali vijačne vzmeti. To je seveda profi oprema, za tiste ki vedo kdaj in kako je uporabit.

Pa elektronika lahko odpove, ampak recimo v Rangeroverju se da enostavno vklopiti kompresor tudi ročno (ali celo uporabiti zunanjega) s čimer ob okvari avto ostane 100% vozen.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.003
10.754
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
No ja, zračno vzmetenje imajo v glavnem šminka terenci. Pravi terenci imajo za začetek samonosno šasijo, pa marsikateri ima še listnate vzmeti. V Afriki in Aziji v raznih vukojebinah zagotovo ne boš srečal zračnega vzmetenja.

Samonosna šasija?
evil.gif
Itak je namen šasije da nosi (med drugim) tudi samo sebe. Drugače obstaja samonosna karoserija in pa nosilna šasija (to si verjetno mislil).

Drugače pa Range Rover prejšnje generacije (in še ene prej) so imeli šasijo v kombinaciji z zračnim vzmetenjem, pa je to odlična kombnacija tudi za offroad. Jeba je samo kvarljivost, ni pa neke hude znanosti .. če crkne mehanski del zračnega vmetenja (kompresor, cevi, vreče) zna to zamenjat vsak fušar sredi afrike, ki zna obrniti vijak v pravo stran! Jeba so edino rezervni deli, ki jih ponavadi sredi afrike ni.

Pa še ON topic: golfi imajo to opcijo že precej časa (podvozje za "slabše ceste") in zna bit uporabna zadeva za naše luknje. Vzhodneje in južneje od nas je verjetno ta paket "serijski". Je pa res da tudi sam nisem nikjer zasledil pri drugih znamkah tega paketa.

Poleg tega je imel golf prejšnje generacije med dodatno opremo tudi "dodatno zaščito za motor in menjalnik", ki je recimo za slabe ceste tudi uporabna. Še 4motion in SDI pa imaš pravega terenca!

Že prej popravil.
grin1.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
No ja, zračno vzmetenje imajo v glavnem šminka terenci. Pravi terenci imajo za začetek samonosno karoserijo, pa marsikateri ima še listnate vzmeti. V Afriki in Aziji v raznih vukojebinah zagotovo ne boš srečal zračnega vzmetenja.
Misliš šasijo in karoserijo?

Pravi terenec je na šasiji z zaporami vseh diferencialov (potegne tudi z enim kolesom), reduktorjem in vitlom. Ostalo so bolj "terenci" za na pločnik.