Kolo - sezona 2016

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.066
10.838
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Nekaj mi ni jasno. Za današnjo turo mi kaže po barometru cca 750m, na garmin connect corrected 990m, na stravi pa 874m.

Kaj je zdaj najbolj prav?
confused-1.gif

S fenixom na GC ne uporabljaj altitude corrections, ker ti sesuje višinski profil. Seveda dobiš potem napačen rezultat.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ce ne bo dobil tocnega podatka se bo vrgel pod vlak.


Če imaš uro za 500eur nekako pričakuješ bolj točne podatke glede višinske razlike
rolleyes-1.gif
Ne pa da je 200m (20%) razlike med enim in drugim nacinom merjenja, koliko visinskih metrov si prevozil.

Pomagaj si z appom https://play.google.com/store/apps/details?id=com.runtastic.android.altimeter.pro&hl=sl maš tudi za ios. Pokaže zelo natančno višino in lahko primerjaš oz. skalibriraš ostale trackerje in uro.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.430
3.809
113
davorinm.wordpress.com
Višina nadmorska me ne zanima. Prekolesarjeni višinski metri me.

Mislim, da mi barometrični nekaj ne dela ok. Iz centra LJ do toškega čela in nazaj mi kaže 260m po barometru za celo pot, in 220m samo od vnožja do vrha toškega. Po podatkih iz hribi.net je samo iz podutika na toško čelo je 300m: http://www.hribi.net/izlet/ljubljana_podutik_tosko_celo_/5/128/4369

Corrrected Elevation mi da 360m.

Strava Corrected pa 364m.
 

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Za evidentiranje tur tudi jaz uporabljam stravo. Kot je bilo že napisano, strava primerja tvoje segmente ture s tvojimi starimi turami in ti na koncu poda poročilo kako ti je šlo. Poročilo je kar dober vpogled v tvojo kondicijo oz. kje trenutno si. Včeraj mi je sporočila, da sem dosegel 6 personal records, kar me je razveselilo. Segmente tudi umesti v lestvico z ostalimi uporabniki strave, kar zna biti demotivacijsko ali pa tudi ne.
Za tekoč pregled nad parametri vožnje, pa sem si te dni nabavil Sigma ROX 5.0 s senzorji za HB, kadenco in hitrost. Cena za komplet je trenutno na bike24 ugodna - 85 eur. Navigacija za nove ture v neznanih krajih bi bila dobrodošla, samo tu se zadeve zakomplicirajo. Najti univerzalno rešitev za vse “potrebe” ni enostavno oz. zna biti predrago. Sicer pa se strinjam, da je manj včasih več, in nekaj prvinskosti (orijentacija) mora ostati, če ne si le stroj ki poganja kolo.
 
Nazadnje urejeno:

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.430
3.809
113
davorinm.wordpress.com
Jap. Autocal je na ON.

hc-toko1.jpg

6qq-toko-2.jpg

cm1-toko-3.jpg


Grem sicer do gostilne, vendar štartam iz centra skoraj...pa na poti nazaj grem po makadamu okoli rožnika, kjer je še nekaj metrov.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.075
3.560
113
41
Lj
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Jap. Autocal je na ON.

hc-toko1.jpg

6qq-toko-2.jpg

cm1-toko-3.jpg


Grem sicer do gostilne, vendar štartam iz centra skoraj...pa na poti nazaj grem po makadamu okoli rožnika, kjer je še nekaj metrov.

Nalepi še graf od višine oz. profila.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Predzadnji ovinek ti pade višina za 20m. Ampak na FW3.6 še ni bilo Auto calibration funkcije
 

Primus

Fizikalc
23. avg 2007
1.721
84
48
Osrednje Slovenska
1drv.ms
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Aja, lani.
hysterical-1.gif
Upam, da zdaj si vsaj na 7.00.

Sem malce pobrskal po arhivu in našel: Višinomer na F3 so porihtali lani oktobra s prihodom FW 6.x. Pred tem si lahko imel F3 pri miru, na mizi, pa je višinomer skakal kot nor. Od 6.x naprej pa višinomer dela odlično, po mojem mnenju vsaj enako dobro kot fusedalti na Suunto Ambit2 ter bolje kot altimetra na Ambit1 in na Suunto Core.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.066
10.838
113
kod Džej-Zija
Točno tako je bilo. In jaz sem imel srečo, da sem F3 dobil ravno dan ali dva po izidu 6.x bete s popravljenim višinomerom. Sem pa že od začetka lastništva v beta programu in ne grem ven.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
Ksz...

Je komu kaj jasno zakaj en dan dobro obračaš pedala, drug dan pa tako gnil da se komaj vlečeš.

Recimo...prejšno nedeljo bil na Franji (100.ka). En dan prej cel ljubi dan gonil lopato, švical ko svinja (sem si rekel ode Franja ker bom dehidriran)...drug dan na Franji ko metek. Na trasi, ki jo običajno delam sem potolkel vse svoje dosežke (klance gledam...ravnina ne šteje..po Stravi, Test 7,6 km, 4.1%, 25:51, povp. 17,6 km/h). Nato v sredo spet na kolo...50 km, klanec v kompletu malo slabše od Franje a zadnji del..vzpon na Suhi dol še piko hitreje kot na Franji. Počutje, moč Ok.
V petek (včeraj)...sem se komaj privlekel do vrha...komplet klanec 4 minute zaostajal (29,51...povp. 15,4 km/h)...noge kot beton..nobene moči..v glavnem katastrofa. Od ponedeljka do petka nisem raktično nič takega fizičnega počel, da bi imel razlog da sem sheban.
V sredo in petek je nehumano pihal veter torej so bili še pogoji enaki.

Torej v čem je štos da si en dan povsem OK, drug dan pa za nikamor?
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Hrana in psiha. To sem ugotovil pri sebi. Kadar se že na splošno počutim tako, da "bi lahko premikal gore", da nisem pod stresom, nimam nobenih skrbi ... takrat sam sebe presenečam, kako gonim. Kak drug dan, ko imam vsega poln k, ko še na biciklu premlevam kakšne službene zadeve, ko mi ne rata odklopit vsega in uživat v tistem trenutku ... pa ne gre in ne gre.

Aja, še ena stvar, ki sem jo opazil pri sebi. Vlažnost zraka. Pri nizki vlažnosti (pod 55%) mi gre veliko bolje.