Kolikokrat servis za izdelek v garanciji pred zahtevo za novo?

raners

Majstr
4. mar 2008
2.807
439
83
Hej vsem...

Če imaš nek stroj v garanciji in je bil že večkrat na servisu, kdaj lahko kupec zahteva nov izdelek? Gre se za robotsko kosilnico (5 let garancije), ki je prvo leto delala brezhibno, letos pa na servisu že tretjič! Problem je, da jo vedno imajo tam par dni in takrat mi ne kosi...

In me zanima, če lahko zahtevam novo kosilnico? Oziroma v katerih primerih lahko kupec zahteva nov izdelek? Ali je to odvisno od trgovine in lahko samo oni določijo, kdaj ti pripada nov izdelek?
 

raners

Majstr
4. mar 2008
2.807
439
83
ne, ampak saj nima veze, za kateri izdelek se gre...To me zanima tudi na splošno...
 

raners

Majstr
4. mar 2008
2.807
439
83
Aha, našel sam... ;)

Tukaj piše, da lahko zahtevaš nov izdelek, če vsota vseh dni (ko je bila naprava na servisu) presega 45 dni... Torej bi moral seštet dneve, ko je bila kosilnica na servisu.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Do pet let garancije bo gotovo nabrala dovolj dni, če je v drugem letu že na servisu. Potrebno jih je pridno beležiti in dokumentirati. Po drugi strani pa je vprašanje, če gre res za 5 let garancije ali gre za obvezno garancijo ostalo pa je "jamstvo", kjer pa pač teh 45 dni iz zakonodaje ne bo več v igri.
 

raners

Majstr
4. mar 2008
2.807
439
83
Hja, spomno pa sem se, da so mi enkrat dali njihovega testnega robota (ko je bil moj na servisu)... Ti dnevi se tudi prištejejo zraven?
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.394
1.397
113
Zelo odvisno je za kakšno vrsto napake se gre. Če je to skozi ista napaka potem bi to morda lahko spravil skozi tudi na kak drugi način. Morda stvarna napaka, pismo proizvajalcu, ki bo verjetno veliko bolj kooperativen kot pa en lokalni servis oz. proizvajalec. Mogoče gre za kak serijski feler, ki so ga pri večjih/novejših modelih odpravili.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.675
113
Če je za isto napako se seštevajo dnevi. Če je za drugo napako se ne seštevajo.
Oni pa potem odločijo ali dobiš vrnjeno kupnino ali nov stroj enakih ali boljših specifikacij.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.765
167
63
Če je za isto napako se seštevajo dnevi. Če je za drugo napako se ne seštevajo.
Oni pa potem odločijo ali dobiš vrnjeno kupnino ali nov stroj enakih ali boljših specifikacij.

tako kot je on rekel.

Edino za drugo polovico odgovora pa nisem preprican, ce je res. Ker ce je vedno za isto napako, potem gre za stvarno napako in v tem primeru ima kupec pravico odlociti kako se bo poravnal s prodajalcem.