koliko je vreden rabljen clio dci

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:Če imaš avto že doma, zamenjaj filter za gorivo in sam filter prežagaj na pol in prelij čez eno gazo.
Če so notri kovinski opilki ti priporočam menjavo črpalke, preden uniči še injektorje
Žaganje filtra preveri kateri del?
Najbrž črpalko goriva, ki je verjetno v rezervarju. Za visokotlačno črpalko že nima filtra, da bi videl, če je ta problem. Ga ni filtra, ki bi te pritiske prenesel. Torej bi opilki ogrožali najprej visokotlačno črpalko, potem pa še injektorje.
Nimam cliota, samo radoveden sem.
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
O kateri črpalki je to govora? To sem slišal, da bi naj Delphi-jeva črpalka povzročala težave (opilki), Siemensova pa ne. A se da to kaj preventivno zamenjat za tako, ki ne povzroča problemov? Drugače pa avto ni povzročil še nobene težave prejšnji lastnici.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Naj bi bila težava pri obeh tipih črpalk. Menda je Siemensova bolj kvalitetna.

Če so opilki v sistemu jo pač preventivno zamenjaš (problem je ker je to kar strošek, sploh glede na vrednost celotnega avtomobila)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Nisi še povedal, katero črpalko kontroliraš z žaganjem filtra? Visokotlačno? Po kaki logiki bi lahko to preverjanje delovalo? Filter je gotovo pred visokotlačno črpalko.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Nisi še povedal, katero črpalko kontroliraš z žaganjem filtra? Visokotlačno? Po kaki logiki bi lahko to preverjanje delovalo? Filter je gotovo pred visokotlačno črpalko.
Odgovor mojega mehanika. Kar je viška nafte gre z šob nazaj v rezervar in z njim opilki z ležaja v visikitlačni črpalki,ki jih naj bi prestregel naftni filter.
S tanovega ne moreš dati črpalke na starega in obratno.
Tako da kupil si time bomb, žagaj filter pa čekiraj če se kaj šajna.
uf-1.gif

Aja strošek je cca 2500e+ menja se šobe črpalko cevi in razervar, tako da na koncu je dci clio vreden jurčka.
bonk.gif
 

top_shit

Pripravnik
13. maj 2011
555
0
16
Šobe so po ene 300 EUR *4, pumpa cca. 1000 + ostalo = torej zlo podobno tvojemu znesku.
Kupš avto vreden 2,5 k in je v trenutku vreden 0. Razen, če ne daš rabljenih delov noter, si na pol zneska. Pol se še splača.,


EDIT: jest bi raje kupil bencinarja, manj strahu.
grims-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Aja, lahko gre tudi pri manj kot 100.000km.
Ja če upoštevaš še erg in turbino se absolutno splača bencinar, še posebej če bo dizl dražji od bencina.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Sem spregledal.

Naftni filter prestreže opilke, če so v sistemu. (ker gre višek nafte/bencina) vedno nazaj v sistem.

Visokotlačna črpalka naj bi bil problem v ležaju, ki začne razpadati in potem opilki pridejo do injektorjev, ki so zelo občjutljivi in jih uniči.

Črpalka tovarniško obnovljena je okoli 450€ z ddv
Injektor obnovljen (jedro se zamenja) ostane ohišje s številkami, ker je potrebno to vpisati v ECU 120€ eden (so pa 4je) in ponavadi je potrebno menjati vse 4

Potem je potrebno še popolnoma sčistiti rezervoar in celotni sistem dovoda nafte do motorja

Okoli 1000€ vse skupaj z delom vred (ne na uradnem servisu seveda
smile-1.gif
)
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Sem spregledal.

Naftni filter prestreže opilke, če so v sistemu. (ker gre višek nafte/bencina) vedno nazaj v sistem.

Visokotlačna črpalka naj bi bil problem v ležaju, ki začne razpadati in potem opilki pridejo do injektorjev, ki so zelo občjutljivi in jih uniči.

Črpalka tovarniško obnovljena je okoli 450€ z ddv
Injektor obnovljen (jedro se zamenja) ostane ohišje s številkami, ker je potrebno to vpisati v ECU 120€ eden (so pa 4je) in ponavadi je potrebno menjati vse 4

Potem je potrebno še popolnoma sčistiti rezervoar in celotni sistem dovoda nafte do motorja

Okoli 1000€ vse skupaj z delom vred (ne na uradnem servisu seveda
smile-1.gif
)

Če prav razumem, bi lahko preventivno zamenjal visokotlačno črpalko za tovarniško obnovljeno (so ležaji pri tej tudi nagnjeni k razpadanju?) in bo manj šanse za težave?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Citat:
Uporabnik top_shit pravi:
Šobe so po ene 300 EUR *4, pumpa cca. 1000 + ostalo = torej zlo podobno tvojemu znesku.
Kupš avto vreden 2,5 k in je v trenutku vreden 0. Razen, če ne daš rabljenih delov noter, si na pol zneska. Pol se še splača.,


EDIT: jest bi raje kupil bencinarja, manj strahu.
grims-1.gif
No, to kalkulacijo je imela kolegica pred sabo na Meganu pri 105.000 km. Potem ji je en kozolčal zrihtal vse skupaj za nekje 1500 EUR.
Dvomim, da bo še kdaj imela Renaulta, ker sedaj ji še nekaj sklopka zajeb... Tudi ni samo 100 EUR stroška.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
TCE je preveč požrešen.

Drugače pa lahko visokotlačna črpalka deluje 300k km+, lahko pa crkne že pred 100k km.
V primeru da zariba, obstaja možnost, da opilki pridejo do šob in jih zamašijo.
Je pa tako kot so že napisali predhodniki - cena šobe na uradnem servisu je mislim da 240€, črpalka pa stane okoli 1000€.
Obnovljena šoba pride okoli 120€, črpalka pa pod 500€.
Poznam pa kar nekaj lastnikov Cliov in je do sedaj imel samo eden težave s črpalko.
Bolj pogosta napaka je, da se zamaši kakšna šoba, ali pa da nagaja EGR ventil. Poraba je pa res smešno nizka, sploh pri dci82, zmogljivost pa kar presenetljiva za te konje.
smile-1.gif


Katerega dcija si pa kupil, 65, 82, ali 101KM?
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Ma na tvojem mestu bi se vozil naprej.
Vsak polni tank bi dolil ene 2dcl olja za dvo-taktne motorje in imel tisočaka na "lagerju"

Lahko pa sščistiš celoten sistem (tank, cevke...) in preventivno zamenjaš črpalko. Mogoče bi bila varianta da daš svojo črpalko samo obnovit?
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.595
1.203
113
Celje
mal iz firbca berem ker so zadnjih hm... 10+ let pri hiši samo renaulti (je bila neka varianta ugodnih nabav). In to ves čas štirje. In vsi so dCi. Do sedaj (moram potrkati na les) nikoli težav z nobenim. Razen na enem vmesnem 1.2 bencinarju, kjer je pri 90.000 vtrgalo jermen in so šli ventili
smile-1.gif


Ker pa se na 3 leta starem, tovornem kangooju približujem 140.000 me je po prebranih zadevah kar malce strah. Kakšni ležaji pa so v teh visokotlačnih črpalkah? A je potem smiselno preventivno ležaje menjati ali crkuje še kaj drugega? Ker če je vedno problem ležaj, bom to raje naredil v naprej!
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Misliš da nove( obnovljene) ne crkujejo? Rihtaj ko crkne če ko crkne. Problem je v presuhi nafti.
Drgač me pa zanima računica nakupa dizla če te preventivno menjaš pumpo za 500€ + delo... oz. komplet menjava .
Je ne vidim, mogoče v nakupu novega z 4 letno garancijo, sam kaj ko so toliko dražji da si na 0 ko je garancija že mimo.
Aja ko smo že pri sklopkah , ne pozabit še na ojnične? ležaje. Ti gredo pri enih tipih motorja.
Na koncu ni računice.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.595
1.203
113
Celje
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Misliš da nove( obnovljene) ne crkujejo? Rihtaj ko crkne če ko crkne. Problem je v presuhi nafti.
Drgač me pa zanima računica nakupa dizla če te preventivno menjaš pumpo za 500€ + delo... oz. komplet menjava .
Je ne vidim, mogoče v nakupu novega z 4 letno garancijo, sam kaj ko so toliko dražji da si na 0 ko je garancija že mimo.
Aja ko smo že pri sklopkah , ne pozabit še na ojnične? ležaje. Ti gredo pri enih tipih motorja.
Na koncu ni računice.

Sej kot pravim... v zadnih 10 letih na dizlih ni bilo NOBENIH stroškov, na edinem bencinarju pa vtrgalo jermen
frown-1.gif

Skupni prihranek pa je vseeno precejšen! In ja gledam po novem avtu in ja gledam po dizlu
wink-1.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Ma na tvojem mestu bi se vozil naprej.
Vsak polni tank bi dolil ene 2dcl olja za dvo-taktne motorje in imel tisočaka na "lagerju"

Lahko pa sščistiš celoten sistem (tank, cevke...) in preventivno zamenjaš črpalko. Mogoče bi bila varianta da daš svojo črpalko samo obnovit?

Samo ne vlivat tega sranja v nafto
bonk.gif
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Glede tega so mnenja različna ... tako med izkušenimi mehaniki, kot na slo in tujih forumih

Problem pri nas je, tako kot je sandra rekel, da je nafta preveč "suha", kar ni dobro za ležaje