Kolesarstvo 23

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.551
2.681
113
So razlagali popoldan, da je v igri poseben sistem kronometra s časovnimi presledki, da bi se lahko motorji predvideni za spremstvo in snemanje vrnili spet navzdol. Avti sploh niso v igri.
Namesto spremljevalnega avta, bo motor z mehanikom, ki bo nosil kompletno kolo, oz. njegove dele.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888 in aljoman

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.052
113
Po mojem bi bil čas za revolucijo in krepko zmanjšanje števila spremljevalnih avtov na dirki.
Že na dirki po Sloveniji je kak štart videti prav butast s skoraj več avti kot kolesarji.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.236
3.887
113
Krepko zmanjšanje? Kar predlagaj koga bi izpustil. Kot da je razlika ali se za grupo vozi 40 ali 80 avtomobilov.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.916
9.481
113
Po mojem bi bil čas za revolucijo in krepko zmanjšanje števila spremljevalnih avtov na dirki.
Že na dirki po Sloveniji je kak štart videti prav butast s skoraj več avti kot kolesarji.
Pol kaj predlagaš, prvih 20 ima spremljevalno vozilo na kronometru, ostali pa tabular na rami?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.052
113
Koga bi izpustili, naj razmišljajo organizatorji. Le kako so dirke potekale pred 100 leti?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.052
113
No, resni vemo, da to ni edina varianta. Lahko bi ostali samo moštveno neodvisni mehaniki, ki rešujejo, kar se tiče predrtih zračnic in še kaj.
Kolikor se mi zdi, v večini ostalih cestnih športov ni predvideno, da bi voznik med dirko skočil v drugo vozilo (denimo v F1 v bolid). Kolesarji pa zaenkrat lahko menjujejo tudi kolesa med samo dirko. Mogoče se to pač ukine. Tekmuje se tudi z vzdržljivostjo materiala in kako zna kolesar s tem materialom ravnati. V padcih ne priznavajo nekih popravkov. Na to, če bo kolo vzdržalo ali ne, v precej večji meri vpliva kolesar in vsi v moštvu, kot pri zamudah zaradi padcev, kjer mogoče samo pred tekmovalcem "zaprejo" cesto.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.916
9.481
113
No, resni vemo, da to ni edina varianta. Lahko bi ostali samo moštveno neodvisni mehaniki, ki rešujejo, kar se tiče predrtih zračnic in še kaj.
Kolikor se mi zdi, v večini ostalih cestnih športov ni predvideno, da bi voznik med dirko skočil v drugo vozilo (denimo v F1 v bolid). Kolesarji pa zaenkrat lahko menjujejo tudi kolesa med samo dirko. Mogoče se to pač ukine. Tekmuje se tudi z vzdržljivostjo materiala in kako zna kolesar s tem materialom ravnati. V padcih ne priznavajo nekih popravkov. Na to, če bo kolo vzdržalo ali ne, v precej večji meri vpliva kolesar in vsi v moštvu, kot pri zamudah zaradi padcev, kjer mogoče samo pred tekmovalcem "zaprejo" cesto.
A zarad ogljičnega odtisa, al sam tko mal, ker se je tebi zazdelo? F1 bolid ti gre primerjat s kolesarstvom....
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.072
10.849
113
kod Džej-Zija
A da počiš gumo na zadnji dan Vuelte ali Toura, pa bi kar odstopil zaradi tega? Malo lovska.

Konec koncev tudi F1 ima bokse (servis).
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.052
113
Zakaj nepismeni komentirate, če niste sposobni prebrati in razumeti par stavkov:sprasujemse:

Obstaja precej športov, kjer se tehnični rekvizit ne sme v celoti menjati med tekmo. Sklepali bi, da so kolesa danes tako slabo narejena, da je nujno podpirati menjavo kolesa v celoti? Ali ne gre za šalabjzarstvo ekipe? Še Rogliču je pred leti enkrat kar kmalu po startu crknil menjalnik in je potem kolo menjal med etapo. Zaradi nesposobne ekipe, ne zaradi padca ali česa podobnega. Kot da bi bile "one man band" ekipe.
V smučarskih skokih denimo ni dileme, napačen dres, oprema, diskvalifikacija. Naslednji ...

Napisal sem svoje mnenje. Ostali lahko svojega, ni pa treba replicirati, če imate tažave z bralnim razumevanjem. Temu je bila namenjena osnovna šola.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.072
10.849
113
kod Džej-Zija
Včasih menjajo kolo v celoti, včasih menjajo samo obroče. Dokler pravila dovoljujejo all-inclusive servis kolesa, se bojo menjave izvajale. Ko bo prevladala filozofija endurance kolesarstva, ko poleg kolesarja šteje tudi kvaliteta serviserja in vzdržljivost kolesa, in se bojo pravila primerno spremenila, se bojo pa tega držali. Ampak ta trenutek mene bolj zanima, kako dober je kolesar, kakor vzdržljivost njegovega tubular plašča kot mikrosegment celotne dirke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.916
9.481
113
In pol si spet pri "bralnem razumevanju". Kaj bi pa jedli kolesarji, pa pili, če ne bi blo spremljevalnih vozil? Sej te brezogljične ideje so mi zanimive, ko sploh ne pomislite. Celotna kolesa se pa množično menjajo odkar so zavladali diski, ker so porajtal, da je hitreje menjat kolo, kot pa menjat obroč, prej se je bolj redko menjalo celo kolo ob najpogostejši kolesarski težavi, to je stari dobri gumi defekt. Se mi pa ob spremljanju dirke po Sloveniji ob cesti ni zdelo pretirano veliko vozil, ki so tam izključno zaradi kolesarjev.

Specifika je pa kronometer, kjer vsak tekmovalec rabi spremstvo in na Sv. Višarjah je problem, ker vozila nimajo kam.

Sodobno kolesarstvo primerjat s tistim pred 100 leti je pa tud mal čudno, se ti ne zdi? Si pa lahko pogledaš dokumentarec iz Pariz Robaix iz časa Merxa, pa ne vem če boš kak avto manj naštel, kot je v sodobni karavani.
 
  • Všeč mi je
Reactions: aljoman

jello

Guru
22. sep 2008
10.236
3.887
113
Pred 100 leti je šel zmagovalkec toura med etapo na kosilo in liter vina. Tukaj nekje se primerjava s F1 in smučarskimi skoki neha.
 
  • Všeč mi je
Reactions: aljoman