Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
KStoner ... nikoli ne veš, dokler ne poskusiš. Nekomu reši, drugemu ne. Če imaš srečo, je že drugi sedež idealen. Ljudje imamo različne riti, različno trde, špehate ali suhe... zato pa je toliko sedežev.
Citat: Uporabnik motofrik pravi:
KStoner ... nikoli ne veš, dokler ne poskusiš. Nekomu reši, drugemu ne. Če imaš srečo, je že drugi sedež idealen. Ljudje imamo različne riti, različno trde, špehate ali suhe... zato pa je toliko sedežev.
Profiji večinoma vozijo kar dobijo, zadnjih 15 let so bile to večinoma raznorazne izpeljanke modelov Flite in SLR (selle italia). Ampak to so vse sedeži, na katere se je treba navadit. Ena rit, ki 10 let ni sedela na kolesu dalj kot pol ure skupaj ga bo najebala preden ji bo ratal udoben (udoben tukaj pomeni vožnja brez bolečin), pa ni važno če je široka ali ozka, ali sedi na kolesu kot poštar ali kot bradley wigins.
Kot sem že napisal, ni fora v luknji, bolj v širini sedeža in pravilni poziciji. Lahko imaš karbonski sedež, brez kakršnega koli blažanje pa te ne bo nič rit bolela, lahko pa oblazinjenega s fedri, pa boš umiral od bolečine...
KSZ
Jaz sem za test kupil Allay-ev sedež, ki ima napihljivo blazinico (za prilagajanje trdote) in je super udoben. Tudi na daljših turah ne čutim kakšnih bolečin ali karkoli.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.