Bi kdo, ki ima teslo iskreno povedal, koliko se lahko zanasa na tole? Kar jaz osebno poznam, so sli zdele letos 2x v Dalmacijo od takih poti, ko recimo rabijo nacrtovanje. Ni bilo tezav, ampak nek blazen vzorec pa to ni.
Za vse ostale dni v letu je bila pa pri njih domaca polnilnica, ki pa je vedno frej in vedno delujoca. Pac avto se k hisi priveže na vsake toliko in gre spat in se nobeden ne ukvarja vec s "tankanjem".
Tesla ze precej tocno predvideva odstotek baterije na koncu potovanja, dokler vozis po omejitvah, nisi v stojecih koloni pri 40+ in s klimo na 25. To moras ti upostevat.
Tako sem zadnjic jaz "nategnil" Teslo.
Trebinje 100%, Dubrovnik, makarska, Split (magistrala)!(prvi SC ce bo potreba) , zadar(obvezen SC), Otočac, obvezen(ker se nisem hotel par km pred domov ukvarjat z iskanjem polnilnice ob 2h zjutraj in ker nisem v zadru mencal s filanjem na polno) .
Vse skozi me je pošiljal na filanje v Split, pa se mi ni vozilo na dugo polje. Se 30km iz splita proti zadru me je obracal v Split. Potem pa se je premislil in izračunal da bom s petimi % prisel v zadar. In sem res..
Moram nekje nastavit kako nizko ga pustim z baterijo pred SC. Sem ze 1x zasledil da imam na 20%. Pa bi to znižal na 10 ali celo 5.
Na AC pri 140kmh ( zadar otocac) po AP pa pozabi na tocnost predvidenega dosega.
Ga pa sproti popravlja takp da se lahko "umiris" ce gre proti nuli.
Da ne bi slucajno racunala doseg po wltp. Tega dosezes samo ob idelanih pogojih. Voznja po rqzbeljeno AC wltp prepolovi ali celo vec