Mal ste zašli s teme - kje dobiti najceneje.
Kar se tiče vračila v 15 dneh, to je res.
Poštarji običajno niso problem, se pa tudi njim lahko zgodi napaka. Kot vsem.
Sam vidim problem, če kupiš pri prodajalcu, ki se ne odziva na tvoje klice (naštete trgovine mi delujejo daleč od ranga enaA).
V mimovrste mi naprimer niso vrnili poštnine. Poslali so mi rabljen izdelek iz servisa - kar so priznali tudi sami (e-pošta), poštnine mi pa kljub temu niso vrnili. Bil sem na inšpekciji in niso naredili nič. Preostala možnost je civilna tožba ali pa
. Oboje je enako nesmiselno. In zato se (določeni) trgovci tako tudi obnašajo.
Če pa imaš opravka z one man band podjetjem v garaži bogu za hrbtom (z zelo lepo spletno stranjo) pa ....
PS:
Kako se (tudi) popravlja zabavna elektronika: 2% novih izdelkov zadržiš v servisu, da jih imaš za rezervne dele (preverjeno za *ime* videorekorderje, in GSM *model* telefone - ker se niso kvarili so kasneje prišli na tržišče).
Lp,
Peter
Pa ne prosim pisat kako imate vsi z mimovrste samo ful dobre izkušnje. Tudi avtomobili imajo vsi airbage pa jih samo nekateri ponucajo...