Kitajci prihajajo ...

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.132
739
113
EU
Če je nekaj 10.000 evrov cenejše od primerljive zahodne konkurence pri približno enaki kakovosti je le še vprašanje, če si ga upaš kupiti?:cheer:

Ampak tole je recimo videti še vedno preslabo za ta denar: https://avto-magazin.metropolitan.si/avtomobilski-testi/test-mg-zs-ev-luxury-kdo-si-upa/

Jst sicer teh SUV oblik na maram, ampak za tegale ne bi dal več kot 17.000 evrov.

Ampak ok jaz ne bi dal niti 25 jurjev za Teslo, tko da jst nisem glih njihova ciljna publika:norec:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Avto v nobenem primeru ni malo denarja in tu je ob "eksotičnih" proizvajalcih še povsem realen strah, kaka bo dosegljivost poprodajnih storitev čez n let. Če moraš na rezervni del čakati nekaj tednov, potem potrebuješ dodatni avto. Ali pa v bistvu avta niti ne rabiš.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Nekaj tednov dobave imajo za dele tudi novodobni VW.
Jasno je tudi, da so Kitajci šele na začetku pohoda po svetu, razen Volva, ki je dejansko tu in je v resnici po novem Kitajc.
 
  • Žalosti me
Reactions: Pepe

torentino

Majstr
8. sep 2009
387
344
63
Ne bi o tem
Nekaj tednov dobave imajo za dele tudi novodobni VW.
Jasno je tudi, da so Kitajci šele na začetku pohoda po svetu, razen Volva, ki je dejansko tu in je v resnici po novem Kitajc.
Menda z septembrom tudi v Sloveniji:

Seveda bodo nabili kakih 15k€ nad angleške cene, ker smo slovenci najbogatejši v €U...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.623
6.696
113
pri taščici
Naj se MG5 privlečejo za 30? !
Res me zanima koliko ZS so prodali v lreteklih letih.
Nekdo na alterju je lepil statistiko registirranih vozil, pa naj se zdaj to naredi prosim
 

hgard

Guru
22. jul 2007
4.081
582
113
MG

file (2).png


Volkswagen

file (3).png


Tesla

file (4).png
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakajaltersuxu

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.132
739
113
EU
Tam itak delajo po političnem diktatu, tako da je v bistvu vseeno kera firma vmes propade in kera obstane ter koliko vozil ostane po garažah.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.026
9.665
113
No ja, vseeno ravno ni.
Vsaj z ekološkega vidika.
Samo pomisli koliko resoursov je bilo porabljenih za izdelavo, potem pa zadeve gnijejo tam. In koliko resoursov se bo porabilo za reciklažo oz. se bo nekam zakopalo. Top shit eko EV.
Isto je, če ti podjetje propade in ti še vedno uporabljaš avto. Dejansko ga moraš potem zaradi pomanjkanja rezervnih delov, še dobro vozilo, odvreči.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.132
739
113
EU
Nisem govorim o tem; to se razume. Ampak o tem, da njih v resnici briga za to. Imajo tudi na novo zgrajena cela mesta duhov, pa jim tudi vseeno. Vse lepo po političnem diktatu. Na podlagi tega težko vlečeš kakšne smiselne smernice za razumevanje zadev na splošno ali pa pri nas.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.171
1.174
113
To ni nič nenavadnega. 100 let nazaj je bilo 100+ avto proizvajalcev samo v ZDA. Potem se je pa v parih desetletjih spucalo na ene 5.
Tudi pri Kinezih na temo teh New Energy Vehicle se bo podobno spucalo.
Pa na Zahodu tak isto. Je cel kup nekih EV startupov, ki sedaj crkujejo in gredo v zgodovino. Pa veliko pucanje prihaja tudi za izpuharje. Kar se že vidi, npr. v obliki hidravlične avtomobilske stiskalnice Stellantis. Iz 16 firm so padli na eno, furajo se še različne znamke, pa tudi to bo v desetletju padlo na morda max 5 znamk.