Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Pozdravljeni! Mene pa zanima a ima kdo izkušnje s tem avtomobilom? Motor 1.2 62KW? Vozila ga bo starejša nezahtevna voznica, ki ga dnevno potrebuja do 5km. Mogoče 1x tedensko tam 30-40km tako da avtomobil strašne kilometrine ne bo delal. Mogoče je komu znana poraba ter kako se obnesejo ti motorji? Pri avtomobilu se mi zdi vredu predvsem ker ima 7 let garancije na kompletno vozilo.. Aja pa še to, a je kdo koliko so kaj dragi servisi za to jajco v primerjavi s konkurenco? Tnx LP
Moja ima Riota s tem motorjem ene 3 mesece.
Avto se čisto lepo pelje, je pa res, da je treba "dizelski" način vožnje odmislit in dat malo gasa. Pač bencinar. Pravzaprav sploh ni tako len, ko se zavrti na 3.000 obratov.
Vsak dan navadno prevozi 10 km, redkokdaj pa še enih 30 dodatno. Prvi tank je bila poraba 8, sedaj pa se je ustalila pri 7. Očitno zima, ogrevanje zicov in volana zahteva svoj delež pri porabi. Na eni daljši vožnji (nov avto, pa je bilo treba it na izlet) je bila poraba na regionalnih cestah in čisto malo AC 5,5.
Motor bi naj imel ketno.
Da je vse plastično noter, ne vem če glih drži...vsaj armaturka in obloge vrat (poleg volana, prestavne ročice in ročne zavore) so opevano alterjevsko usnjene in mehke na otip.
Ko sem primerjal zgoraj omenjnega Polota in Riota, Polo nima niti za burek. Tam pa je bilo govora o plastiki in tisti ravni, dolgočasni armaturi. Ampak očitno je tako, da se Polo cenovno šele dobro začne, ko se Rio že konča. Verjamem, da če bi gledal Polota s taboljšim motorjem in še kaj dodatne opreme, da bi bila situacija obrnjena. Ampak cena pa tudi.
Skratka če nisi obremenjen s firmo, se pojdi mal peljat in boš videl. Pri nas je v ožjem izboru pristal P208, Rio in tanovi Aveo. Ženske oči so izbrale rdečega Riota
Glede servisov pa noben pooblaščen ni poceni in če ne želiš vozit tja, pač imaš navadno 2-letno garancijo tako kot večina ostalih avtov.
LP, M.