Kia Optima plug-in hybrid

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Evo malo novic o Optimi PHEV.
Danes naredil 49 km z eno baterijo (od 100% na 15% 9,8 kWh baterije), mešenao mesto/izven mesta (kjer je bila hitrost vsaj 1/3 časa malo nad 100 km/h), brez AC. Spraznil baterijo do konca, ponovil vajo po isti cesti v hibridnem načinu, poraba 5,2 (z dizlom bi šlo težko pod 5). Poraba v EV načinu je (izračunana preko prsta, ker BC tega ne kaže) 16-17 kWh / 100 km.
Avto pride k nam novembra (če ne bo kakih zamud), cena zna biti tam nekje okoli 40k (pred subvencijo).
V bistvu je edini minus 307 l prtljažnik. Ampak bo pa to popravila karavanska različica neslednje leto, ki bo imela kljub temu še malček večjo kapaciteto baterije.
Avto ima 2.0 bencinar (atmosferski), 62 KM elektromotor in klasično avtomatiko. Delovanje avtomatike je praktično nepozano, cel pogonski sklop je odličen (dovolj zmogljiv, varčen in tih). Sem bil kar malo presenečen, kaj so skupaj spravili.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Za ta denar dobiš avto ne pa KIO. KII se je očitno malo spelalo glede cen. Gledam danes na Siolu da osnovna karavanska kia optima stane 28.000 eur. Za ta denar dobiš bolj znane znamke iz evropske proizvodnje. Od Citroena C5 prek forda mondea do renaulta talismana in kar nekaj od škode in VW. Pa še armaturna plošča je kot iz prejšnjega tisočletja. Vsi gredo na lepo digitalitizrane merilnike, kia ostaja pri analogni izvedbi. In to za konkreten denar.

nevem no za 40.000 eur raje kupim kaj od Toyote plug in ali pa malo počakam ko bo ponudba pestrejša.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ampak Korejci poleg Japoncev in Američanov očitno edini znajo narediti učinkovit pogon v hibridnem načinu, Evropejcem to enostavno ne rata.

To s ceno je pa zares čudno, čez lužo se cene začnejo pri $22k, tam je to enako kot osnovni Passat (tam je to 1.8 TSI).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Zato ker ima hibrid tudi drugi vir energije in edino smiselno je, da se ta pogon tudi uporablja, še več avto tudi v hibridnem načinu mora ponujati podobno vožnjo kot v EV.

50 km na dan pa pomeni 18.000 km letno samo na elektriko, če polneš samo ponoči, za večino dovolj, za druge pa premalo, jeb** ga, kupi Teslo.
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
42.000 stane passat GTE (218ps)
45.000 stane mercedes C300h (204ps dizel + 27ps elektro + 7g-tronic menjalnik).
50.000 stane mercedes C350e (211ps bencinar + 82ps elektro).

Dopuščam pa da dela Kiin hibrid bolje in da je verjetno Kia v osnovi bolje opremljena.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Super! Hvala za hitri review!
Me veseli, da se Kia trudi na tem področju.

Kakšen namig, če bodo tudi Sportage-a naredili na enak PHEV koncept?
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
To, da ima običajno avtomatiko, ne pa kakšen CVT menjalnik kot recimo Toyota, je gotovo velik plus, ko gre za občutek med vožnjo. Podobno rešitev ima tudi BMW v 330e. Sicer pa hvala za info iz prve roke. Koliko bo pa subvencije???
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
42.000 stane passat GTE (218ps)
45.000 stane mercedes C300h (204ps dizel + 27ps elektro + 7g-tronic menjalnik).
50.000 stane mercedes C350e (211ps bencinar + 82ps elektro).

Dopuščam pa da dela Kiin hibrid bolje in da je verjetno Kia v osnovi bolje opremljena.

Passat GTE je 44.500 (govora je o nemških cenah, se opravičujem, ker sem malo nerodno pisal, za SLO se še ne ve in zna biti manj kot 40). 4,5 K razlike je pa že precej ...
MBja h (torej navadni hibird) ne bo več.
Malo heretično, ampak Optima je prosotrnejša, ima večjo doseg in se na štrom pelje lepše kot 330e.

 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Super! Hvala za hitri review!
Me veseli, da se Kia trudi na tem področju.

Kakšen namig, če bodo tudi Sportage-a naredili na enak PHEV koncept?
To generacijo menda ne. Sledijo Optima SW, pa ostali dve različici Nira, pa verjetno najrpej še en manjši avto.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Zmago1 pravi:
pa še vedno ne vem zakaj bi kupil el avto s 50 km dosegom?

To ni el.avto s 50 km dosega,to je HIBRID s 50 km dosega na elektriko! In to je ogromna razlika! Če ti ta razlika in njen namen nista jasni,potem verjamem da ne veš zakaj bi ga kupil
evil.gif
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Citat:
To ni el.avto s 50 km dosega,to je HIBRID s 50 km dosega na elektriko! In to je ogromna razlika! Če ti ta razlika in njen namen nista jasni,potem verjamem da ne veš zakaj bi ga kupil
evil.gif

Električni, hybrid wahtever,...če je el. naj gre na elektriko, ne pa da gre 40 km na elektriko pol pa na....bencin?! Če že tolk plačam in se jebem vsak dan s polnjenjem , sicer pa kako bodo meščani ki imajo avto na parkingu sploh polnili tak avto?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Meni pa je všeč kombinacija "goriv". Kdo pa rabi štrom avto za 500km+ dosega, če dela dnevno večinoma kuča-poso destinacije in je baterija potem na poto samo kot odvečna teža.

Torej za vsak dan ene par 10km na EV, enkrat ko pa se gre k hrvatom na morje pa pač opcija, da se lahko naredi tudi 500km+ v eno smer. Za kaj takega je PHEV idealni kombo, ker na "bencinski" ni možno tako hitro nafilati EVja, da bi bilo to uporabno.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Idealno bil bilo se da dodajas batery pack oz. rentas po potrebi. 50, 100, 200 dosega.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Zmago1 pravi:

Električni, hybrid wahtever,...če je el. naj gre na elektriko, ne pa da gre 40 km na elektriko pol pa na....bencin?! Če že tolk plačam in se jebem vsak dan s polnjenjem , sicer pa kako bodo meščani ki imajo avto na parkingu sploh polnili tak avto?

Imaš zanimivo opcijo: Tesla S P100D! Okoli 500 km na elektriko,brez bencina! Samo plačal boš "malo" več...