Kerga kupiti: Astra ST vs Touran

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Tri sedeže in rolo ven vzet zna vsaka baba. Z eno roko. To je vse kar rabiš da Tourana spremeniš v kombi. Ti baba nisi, zato si verjetno najprej odprl havbo in začel podirat okol motorja.

Glede prostornosti, pozna se da je oglat. Če greš gledat tehnične podatke in litre je tam tam s toyoto verso in podobnimi. Ampak v versota gre dežnik (ker ma litre razdeljene na 15 predalov), v tourana pa dva pralna stroja (ker je prtljažnik pravokotna gajba).

No, zgleda potem tlačiš v s polnim prtlažnik versota še dežnik.... Pralni pomivalni oz. sušilni stroj se not naloži bp. Za kaj več pa obstajajo take čudne škatle na kolesih, ki se jim reče kombi ali dostavnik....
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.156
3.881
113
V versota ne gre nic, v tourana pa vse. Za ostalo je prikolica. Oziroma ce ti bolj plasticno oziroma leseno napisem, v oba spravis troje sani. Samo za v versota jih je treba prej v trske dat. Vazno da litri stimajo pri obeh.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Pa v prvo merivo , ki je pol metra krajsa.
Se glede koles. V prvega sharana nalozim stiri kolesa(2x odraslo in 20" ter 16" otrosko) (snamem samo moje prvo kolo ker je sicer previsoka balanca in stiri potnike. Pa lahko se kaj med kolesa stlacim bp.
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
No ko smo že pri tem, kaj spraviš not. V 307, tri vratni model, sem že spravil 170cm hladilnik not. Gre tudi napihljiva blazina 200x140 in se več kot odlično spi, da sem skor prespal jutranjo dirko v Monzi.

Drugače pa Astra ima zelo uporaben prtljažnik, imamo prešnji model in je zelo uporaben prtljažnik. Pri ta novi astri me edino moti, da spredaj isto kot prešnja generacija, ima zelo slab vstop/izstop, ker je precej nizka in nekako vsa ta oblika armature, daje utesnjenost. Sem bolj navajen astre H, kjer ni presezka v oblikovanju, ampak ni tako utesnjeno. Pohvalno je, da je po novem veliko prostora zadaj za noge. Minus, da je tako kot pri bmw 3/5 klop zadaj zelo nizka in še nagnjena. Tako da kar nekaj napora rabiš, da ven prideš. Si ne predstavljam starejšo osebo sedet zadaj, ker že pri prešnji generaciji astre predstavlja problem.
Tako da pri meni je odpadla nova Astra in bom raj vzel leseno kočijo berlingo. Vsaj spat ne bo problem
smile-1.gif
.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.750
5.904
113
Jaz pa nimam ravno ončutek otesnjenosti. Ozirom nič manj kot v Astri H. S tem da je zadaj nekoliko več prostora. Tudi vstop izsstop je nekako tam/tam. Probaj pa se enkrat vsest v Golfa. Ta ima za odtenek še nižje sedeže in je razlika opazna. Sicer pa vstopam v četrto desetletje in mi to nekako nebi še smelo delati problemov.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.455
1.910
113
Ej, a se da v tanovi Astri dobit Aktivni tempomat. Ti boš vedel, ker si zagotovo dodobra prečesal seznam dodatne opreme.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.750
5.904
113
Ne. Ima samo merjenje razdalje in opozarjanje za možnost trka. Aktivnega tempomata v smislu radarsekga tempomata, da sam vzdržuje razdaljo pa ni. Bremza pa samo od 0 do 60km/h.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
no potem pa še dobro, da me astra pretirano ne zanima, ker to je dandanes osnovna stvar, ki jo mora imet nov avto

zanimivo je to, da se ga je dalo dobit pri astri J
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.750
5.904
113
To pa niti nisem razmišljal. Mogočebi blo res fino.. nastaviš na 140, ko se približaš se sam ustavi, levi žmigavec in piči dalje po levi... Z navadnim tempomatom, pa gre: nastavi na 140, ko se približaš moraš sam bremzat, levi žmigavec in sam še enkrat klik na volanu na 140. Bi blo res fino, čeprav ne vem zakaj tega ne naredio, če imajo zmontiran Opel Eye.
Vidiš, nikoli nism imel tempomata, pa nisem šudiral na to, verjetno ga bom tudi sedaj blj malo uporabljal.
 
Nazadnje urejeno:

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.455
1.910
113
Kamera ni dovolj za aktivni tempomat. Vsaj jaz ne vem da bi bilo kje tako realizirano. Verjetno je povezano z zaznavanjem globine oz razdalje.
Vsi uporabljajo dodatni radar v odbijaču.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
kamera v povezavi z aktivnim tempomatom in avtomatikom... genialno

polavtomatska vožnja, samo še volan vrtiš
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.455
1.910
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
kamera v povezavi z aktivnim tempomatom in avtomatikom... genialno

polavtomatska vožnja, samo še volan vrtiš

Vem, imam. Še volana ni treba vrteti ves čas. Bednih 12 sekund!
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
branje prometnih znakov imaš povezano z aktivnim tempomatom? ker to nisem vedel, da so tako brihtni
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.058
5.657
113
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
kamera v povezavi z aktivnim tempomatom in avtomatikom... genialno

polavtomatska vožnja, samo še volan vrtiš



Vem, imam. Še volana ni treba vrteti ves čas. Bednih 12 sekund!

Kolk časa pa si rabil da si se navadil na trzanje.....se pelješ 160km/h in kamijon 200-300m pred tabo malo bolj na črto zapleše....pa avto na polno po bremzi teb pa 0 jasno
bonk.gif
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.455
1.910
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
branje prometnih znakov imaš povezano z aktivnim tempomatom? ker to nisem vedel, da so tako brihtni

Kako branje prometnih znakov? Govorim o lane assistu.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.455
1.910
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kolk časa pa si rabil da si se navadil na trzanje.....se pelješ 160km/h in kamijon 200-300m pred tabo malo bolj na črto zapleše....pa avto na polno po bremzi teb pa 0 jasno
bonk.gif

Tega še nisem doživel. Za sabo imam 60.000 km. Dobro polovico od tega po AC.

Malo smo zabluzili. Mogoče bi bilo prav da se odpre tema o ACC ju in se tam obdela ta tema.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
lane assist pač ni dovolj, da bi bila zadeva genialna

dandanašnji avti prepoznavajo prometne znake in zaviranje in pospeševanje v povezavi s tem bi pa res naredilo vožnjo polavtomatsko