Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ko enkrat pelješ KVALITETNE gewinde potem ti na kraj pameti ne pridejo športne vzmeti na originalne amortizerje...
Aha...pol ti jih pa noben v Slo ne zna nastavit al ti pa že pri 1. montaži zaserjejo, da se pelje kot kanta.
Men je eibachov inženir reku, da bo za serijske avtomobile največkrat najprimernejša izbira super amortizerji + zmeren drop prek kvalitetnih fedrov, skrati pa je reku, da tud original amortizerji niso za odpis.
Vozim pa Eibach + Bilstein.
Sej dobr veš da tut gewinde niso vse enake
nekje imaš samo kombinacijo amortizerja in da štelaš višino, nekje štelaš še trdoto amortizerjev (Koni ma simpl sistem itd..), kjer obračaš knof na vrhu amortizerja in spet nimaš kej zajb, pol maš pa še ful adjustable (bounce,rebounce - trdota, visina), kjer je pa res lahko j. in rabš met enga da ti naštela.
Cicero je najbš mel KW V3 (lahko vse štelaš), čim uzameš V2 nimaš kej zajb. in bo lega 100% boljša..
Vsekakor pa ob nižanju treba nekaj narest z amortizerji, pa če so orginal še tako ok (kar je pa le pr bolj športnih verzijah modela), ker imajo predolg hod in ne blaži tako kot bi moralo
Kot ma Malecky, ene bilsteine še zravn pa je zmaga če lih ne rabš komplet zadeve ki se štela. Že zelo ogromno nardiš z tršanjem orginala mortizerjev
zelo pocen rešitev in čisto ok.