Imam nanos na dveh avtomobilih, delal sem sam, ker mi je bilo to prav terapevtsko
na Meganu RS je zdaj tretje leto, še vedno deluje skoraj kot prvi dan
na CLA pa od letos, takoj , ko sem nabavil avto.
Na obeh imam Gyeon Mohs
Sem pa oba pred nanosom temeljito prepral, dekontaminiral ( iron remover, plastelin krpa ) , potem enostopenjsko poliranje, razmaščevanje in nanos zaščite.
NIČ jih ne "osvežujem", ker mi je to neumno. Če imaš gor keramiko, IMHO nimaš kaj čez dajat neke toperje, ker itak potem ne veš več, ali keramika sploh še deluje ali ne + še dodaten strošek - potem je boljš vsakič samo to našpricat, recimo kak Gyeon WETCOAT.
Je pa res milina pri rednem pranju avta, vse se praktično takoj spere, mušice, prah, umazanija. Jaz jih načeloma poštrajfiksam, našamponiram in operem s krpo, nič ne "pretiravam" s predpranji ipd..
Je pa tako s temi zadevami: če ti je avto zgolj in samo prevozno sredstvo in po sili razmer nekajkrat na leto avto zafuraš v pralnico s krtačami, potem to nima smisla.
Kot je že Janez40 pred mano napisal: če rad sam ljubiteljsko čistiš avto, je to super, drugače mislim, da nima smisla - praktično nič pa keramična zaščita ne pomaga proti praskam in kamenčkom. Se pa avto res lepo šajna, sploh, če imaš za to "hvaležno" barvo. Sam imam to na temno modri in temno srebrni barvi - res dobro izgleda