Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
In vse to zaradi 2kW pa BMW 650 GS; če ne gre pač ne gre. Ti pa kar na barikade...
Ja, pogreje me neumna zakonodaja, ki ti dela stroške in te omejuje točno zaradi teh dveh kilovatov. Sicer sem potem naprej še razširil svoj pogled na celotno stanje v državi, pa vseeno.
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
kdo bo mene omejeval da ne smem telefonirat med vožnjo? alpa da ne smem vozit s 0.6 promila v riti? ali pa tam ko vem da je vse frej 70km/h?
jebat ga... pravila so pravila...
Tako je. Kako bi se pa počutil, če bi v zakonu pisalo, da med vožnjo ne smeš telefonirati dokler ne dopolniš 25 let oz. dokler nimaš tri leta vozniških izkušenj? Pač neumna stigmatizacija 'mladih' voznikov. Marsikdo je [cenzura] pri 18ih in pri 28ih..
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik sdpa pravi:
Prej sem spraševal v temi o BMW F650GS motorju s katero kategorijo lahko vozim omenjen motor, glede na to, da je meja za A1 kategorijo 35kW, motor pa jih ima 37. Za A1 izpit jepotrebno dopolniti 24 let ali imeti dve leti kategorijo A2.
Zdaj pa jaz vas vprašam, kdo mi ima pravico omejevat kaj vozim in s kakšno utemeljitvijo? Sem nevaren voznik? Sem v rizični skupini prekrškarjev? Sem kako drugače zaznamovan, da mi odrekajo pravico vozit tak motor, razen tega, da sem po neki kmetavzerski logiki premlad?!
A ni to stigmatiziranje državljanov (z volilno pravico!), na podlagi starosti?! Resnično me zanima kdo se je tega spomnil in kakšna je uradna utemeljitev. Pa ne mi govorit, da naj pa kupim motor z manj kW. Če hočem motor z 10.000kW, zakaj pa ne? Dokler ne bom nevaren sebi ali drugim, mi nihče ne bi smel odrekati te pravice.
Ljudje, danes nam odrekajo najrazličnejše pravice in mi to jemljemo kot samoumevno. Dajmo se zavedat, da imamo mi oblast v rokah in da smo mi tisti, ki futrajo kretene na oblasti!
Potegnejo mi ga lahko vsi tisti, ki zagovarjajo tako izkrivljeno demokracijo. Naj raje naredijo kaj v smeri, da bo folk bolj civiliziran, ne pa omejevat vse po vrsti. Švedska kot liberalna država preureja zapore v zavode za brezdomce, ker nimajo zadost zapornikov, pri nas pa zaradi prepolnih zaporov dajemo folk v napol odprte oddelke. Medtem seveda polovica zaslužnih za propad največjih slovenskih podjetij še danes koraka gor in dol po Čopovi ali DZ in se nam smeji z zaslonov.
PROTESTI ljudje! Pa ne tisti demokratični z transparenti. Pištole, puške, vile, krampe in lopate v roke! Kmetje se proti izkoriščevalskim fevdalcem niso borili s papirji ampak z vilami in na življenje ali smrt!
Ko sem bil star 16 let, sem naredil izpit do 125ccm in so me torej tudi omejevali
Vendar pa se je ta izpit pri 18. letih avtomatsko transformiral v neomejeno.
Če si star 24 let +, mislim da lahko greš s prve delat izpit A neomejeno in te ne bo noben omejeval.
Jap Snecer. Ampak jst jih štejem bogih dvajset, zato me je tudi zmotila ta omejitev. Nimam jst časa čakat dve leti oz. do 24ga leta starosti, da bo izpolnil nek birokratski pogoj, ki so se ga spomnili osli..
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik sdpa pravi:
Zdaj pa jaz vas vprašam, kdo mi ima pravico omejevat kaj vozim in s kakšno utemeljitvijo?
izpit ni pravica btw
No, kakor pogledaš. Vsak mentalno in fizično zdrav osebek naj bi imel pravico do izpita. Nevem, jst sem fizično zdrav, mentalno pa očitno zadosti samo, da imam že dve leti izpit B kategorije, ne morem pa vozit okoli motorjev A kategorije.
Če že sprejmem, da so mladi vozniki po statistiki (a pa so res?) večkrat udeleženci prometnih nesreč, bi morali uvest tudi mlade voznike pri motorju. Recimo, zaostrit zakonodajo. V kolikor te dobijo, da prekoračiš hitrost za 15%, avtomatsko pobrat izpit. Nekaj v tem stilu. Ne more se pa kar prepovedat nekaj, samo na podlagi starostne omejitve.
Citat:
Uporabnik joejoe pravi:
Lahko ga daš zapret za tista 2kW. Uredijo na pooblaščenem servisu in izdajo potrdilo.
Sicer se pa mirno Xebi glede protestov. Za enga [cenzura], ki ima polno rit in tako malo zavedanja sveta okoli sebe, jst ne grem na proteste. Mamici in očkatu povej, da sta te narobe vzgojila.
Jap, to bom tudi naredil verjetno. Druge izbire itak ni, ampak vseeno, blokada berem stane od 150€ naprej.
Očitno rad daješ v rit politikom, sej zaradi takih ovc pa smo kjer smo.. Jst se še predobro zavedam sveta okoli sebe, če se ga ti ne, je to tvoj problem.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik sdpa pravi:
Prej sem spraševal v temi o BMW F650GS motorju s katero kategorijo lahko vozim omenjen motor, glede na to, da je meja za A1 kategorijo 35kW, motor pa jih ima 37. Za A1 izpit jepotrebno dopolniti 24 let ali imeti dve leti kategorijo A2.
Zdaj pa jaz vas vprašam, kdo mi ima pravico omejevat kaj vozim in s kakšno utemeljitvijo? Sem nevaren voznik? Sem v rizični skupini prekrškarjev? Sem kako drugače zaznamovan, da mi odrekajo pravico vozit tak motor, razen tega, da sem po neki kmetavzerski logiki premlad?!
A ni to stigmatiziranje državljanov (z volilno pravico!), na podlagi starosti?! Resnično me zanima kdo se je tega spomnil in kakšna je uradna utemeljitev. Pa ne mi govorit, da naj pa kupim motor z manj kW. Če hočem motor z 10.000kW, zakaj pa ne? Dokler ne bom nevaren sebi ali drugim, mi nihče ne bi smel odrekati te pravice.
Vozniski izpit ni pravica.
Da si varen, bos dokazal v dveh letih s sibkejsim motorjem.
Si v rizicni skupini (po starosti, ce ne verjames, si oglej statistike).
Skratka, ali si daj motort za tsta dva kilovata zapret ali pa utihni. Glede na tvoje pusanjevsi itak premlecnozob za kaj drugega kot skiro.
Smartass, ja
In tole je forum, kjer lahko vsak pove svoje mnenje, tako da raje začepi ti, če ne znaš sprejemati drugega mnenja!
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Hm, te kategorije so namenjene edino in samo eni stvari -služenju avtošolam in državi. Če bi se mene vprašalo, bi naredil na stari sistem nazaj -s 16 leti narediš A kategorijo, voziš pa lahko le do 125ccm. Z napolnjenimi 18 leti pa ti avtomatsko preide v neomejeno. Bi pa dal en pogoj -ko narediš Akategorijo, eno leto lahko voziš le nekaj do 60 konjev. Da se človek navadi in privadi samostojne vožnje. Brez kakršnekoli nadaljne izpitne vožnje. Če bi državi šlo za varnost, bi tudi za avte naredili neke omejitve. Tako pa ti kakšen prtegnjen mulc naredi B kategorijo, stari mu kupi ali posodi nek iber hud avto. In, kaj se naredi (ali pa ne, če ima srečo)? Kot pri onem modelu s Porschejem. Pomanjkanje izkušenj naredi svoje.
Sem šele sedaj prebral cel sestavek in odzive -piše se o neki omejitvi zaradi starosti. No, človek ni nevaren v prometu (vsaj dokazano ne), dokler ne naredi kakšne prometne. Tedaj pa je že prepozno. Zdaj takole -za prvi motor si bo vsakdo, kolikor toliko normalen, omislil nekaj ne premočnega. Za nas ni bilo nevarnosti, ko smo naredili A kategorijo -itak je najprej bil MZ. Po par deset tisoč prevoženih, je pa že bilo napraskanega nekaj denarja, pa se je v garažo pripeljalo 1200 ccm, staro Laverdo. Ni bilo kreditov, leasingov... denar na roke in motor je tu. Sedaj ti pa mulo naredi izpit, pot na banko, pa v trgovino po 180 konjsko mašino. Sem nekje bil priča pogovoru enih 'hudih' motoristov. Da pod 1000 ccm in 180 konjev sploh ni motor. Pa vsi zeleni okoli ušes. Seveda vsi v popolni bojni opremi, kolenski ščitniki deviški, na gumah pa dva cm pussy štrajfna. No, vsaj opremo so imeli. V glavnem, pamet v glavo in z obema kolesoma na cesti.
Končno nekdo, ki razume situacijo! Še enkrat ponavljam, nimam nesreče, nimam prekrškov, nisem dirkač in nimam namena izživljat svojih frustracij na sedežu avta ali motorja. Neumno se mi zdi, da te nekdo omejuje kar po enem ravnilu.
Ljudje, ki ne veste niti kakšen motor je F650 si poguglajte. Je majhen potovalni enduro in moj namen je potovanje z njim. Sedaj je zakon pisan tako, da bi moral čakati do 24ga leta, da bi tak moped sploh lahko vozil. Z avtom pa komoto žgem tudi 200 po regionalki če hočem
Če vi vidite tukaj logiko, prav, jst je ne.
Pa lepe praznike vsem!