Kdo je dolžan poslati na servis?!

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.616
4.572
113
50
Na sončni strani ALP
To sem vprašal serviserja pralnega stroja Candy. Kdo mi bo plačal srajco, ki jo je aparat strgal med bobnom in gumo.
Pa je obstal bled in rekel, da teh stvari ne krijejo. Naslednjič mu bom pomolil ta člen pod nos in zraven račun od oblačila.
grims-1.gif
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.637
214
63
Kranj
Ne smešno je....kaj pa pri avtu hudiča, ki so vrednosti nekaj deset tisoč.....pa garancija niti ne krije vsega, ti pa vmes brez avta?
 

b_t

Pripravnik
17. okt 2007
310
7
18
Po OZ je v času garancije prodajalec dolžan kriti tudi stroške pošiljanja naprave na servis, če tako zahtevaš.
Ne vem pa natančno, kateri člen si lahko tako razlagaš.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
Se izvaja. Pri avtih cimo dobis nadomestni avto (ali pa ti krijejo stroske najema) ...
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik b_t pravi:
Po OZ je v času garancije prodajalec dolžan kriti tudi stroške pošiljanja naprave na servis, če tako zahtevaš.
Ne vem pa natančno, kateri člen si lahko tako razlagaš.

hehe končno je še nekdo tole napisal:)

recimo primer:
- živiš v kaki zabačeni vasi in imaš mali avto brez prikolice
- preko neta naročiš pralni stroj/hladilnik/tv (pač en velik, težek izdelek)
- spletne trgovine imajo dostavo na dom (brezplačno ali za cca 3€)

aparat se pokvari. Kaj sedaj?
- z avtom ga ne moreš peljat na servis
- na pošto nest ga tut ne moreš, ker ne gre v avto
- tudi če ga sosed pelje, je do servisa full daleč (stroški)
- koga pokličeš, da ti ga pride iskat (katero kurirsko službo)?
- komu istaviš račun, ker poštnina za hladilnik in prevzem na domu zna bit kr mastna.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
To spet prvič slišim. Zakaj bi pa bil prodajalec kriv da se neka stvar kvari. Od trgovca gotovo ne more zahtevati povračila odškodnine, med tem ko on tega aparat ni uporabljal.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.648
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
tu ne gre za "slišati" - je jasno napisano v zakonih in ta pravica obstaja - samo je dejansko od vsakega posameznika odvisno, ali bo to pravico uveljavljal ali ne - in seveda je "jajc" dokazovati dejansko višino "stroškov" (pri pošiljanju na servis še najmanj - kako pa izračunati škodo nezmožnosti privatne uporabe mobilnega telefona
17758-icon_confused.gif
)

ampak kot že povedano - pravica izhaja iz zakona - le to izkoristiti pa je prosta izbira posameznika (in njegove zdrave pameti)
grin1.gif

(ne škodi pa vsake toliko malo prodajalce in proizvajalce na njihove obveznosti spomniti - ponavadi na nas pozabijo čim smo položili cin-cin na pult
crazy1.gif
)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
Morali bi. Poznam primer, ko niso imeli nadomestnega avta, pa so lepo rentacarndali ...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.164
4.149
113
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Citat:
Uporabnik b_t pravi:
Po OZ je v času garancije prodajalec dolžan kriti tudi stroške pošiljanja naprave na servis, če tako zahtevaš.
Ne vem pa natančno, kateri člen si lahko tako razlagaš.

hehe končno je še nekdo tole napisal:)

recimo primer:
- živiš v kaki zabačeni vasi in imaš mali avto brez prikolice
- preko neta naročiš pralni stroj/hladilnik/tv (pač en velik, težek izdelek)
- spletne trgovine imajo dostavo na dom (brezplačno ali za cca 3€)

aparat se pokvari. Kaj sedaj?
- z avtom ga ne moreš peljat na servis
- na pošto nest ga tut ne moreš, ker ne gre v avto
- tudi če ga sosed pelje, je do servisa full daleč (stroški)
- koga pokličeš, da ti ga pride iskat (katero kurirsko službo)?
- komu istaviš račun, ker poštnina za hladilnik in prevzem na domu zna bit kr mastna.

Če se pokvari tak aparat moraš poklicat (uradni) servis .. ker tudi če bos pralni stroj prinesel v trgovino te bodo lepo poslali nazaj domov. Če serviser potem ugotovi da je napaka nepopravljiva ti bodo zrihtali zastonj menjavo oz. ponavadi bodo kar na mestu popravili pralni stroj.

Tudi razne fiksne stvari (bojler, peč, klima) ne boš nosil na servis ampak poklical serviserja .. če je garanciji majo da pridejo in popravijo zastonj!
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Finta je, da 99% folka ne pozna svojih pravic (in dolžnosti).

Prodajalec pa jih potem z veseljem "pozabi" opozoriti na njih. Ali prav pozabi, ker jih oni tudi ne poznajo. (študent nima prej enomesečno usposabljanje, ampak mu povejo "tu je kasa, tam pa roba, pa prodajaj")