avto ma prednost
Ampak sem letos 3x tukaj bremzal na polno zaradi kolesarja ker kao on pelje naravnsost (znaka pa ne pozna).
avto ma prednost
čist verjamem da si.. glej moj odgovor 2 posta višjeAmpak sem letos 3x tukaj bremzal na polno zaradi kolesarja ker kao on pelje naravnsost (znaka pa ne pozna).
Z rdečo je označena željena smer kolesarja, ki pripelje iz neprednostne ceste in želi prečkati smer vožnje vozil na prednostni cesti (rumeno) čez prehod za pešče. Pri tem ne sestopi iz kolesa, prehod za pešce pa ima dodatne talne označbe, ki označujejo prehod za kolesarje.
Kakšne so vaše izkušnje, če ste v avtomobilu - ustavite kolesarju ki čaka?
Če ste kolesar, najbrž ne izzisljujete vozil ki se približujejo križišču ampak ali menite da bi morala le ta ustavit?
Ja, cingljat pa znajo, matr bi mu tist zvonček nekam zacingljal....Ne piši tako. Meni je zadnjič en lepo pocigljal, ko sem bil že proti sredini prehoda za pešce in bi mu utegnil sekati idealno linijo. Niso ljubljanski urbani kolesarji tako nekulturni.
Kako izgleda ta znak?
Pravi kdo?kar je z vidika varnosti precej slabše, kot da vozi skozi rondo.
Zdrava kmečka pamet.
Mar ni varneje se peljati s prometnim tokom, kot ga večkrat prečkati? Seveda ob predpostavki, da se lepo pelješ in poskrbiš za svojo vidnost.
po mojih izkušnjah se precej kolesarjev ne drži tvoje predpostavke, tak da...Zdrava kmečka pamet.
Mar ni varneje se peljati s prometnim tokom, kot ga večkrat prečkati? Seveda ob predpostavki, da se lepo pelješ in poskrbiš za svojo vidnost.
Tudi to je res. Na drugi strani kolesarskega spektra so pa rekreativci. In, seveda, še vsi vmes. Zakonodaja ter pravilniki za izgradnjo kolesarske infrastrukture pa vse mečejo v isti koš in na splošno je vse skupaj za rekreativce precej neprijazno, zato razumem zakaj jih kar precej ne uporablja kolesarske steze, ker pač niso projektirane za rekreativno kolesarjenje.Predstavljaj si bakico, ki do tretjega izvoza vozi po zunanjem pasu, ali pa ga celo piči po notranjem pasu