Kdo ima prednost oz. kakšna so vaša opažanja voznikov ter koleasrjev?

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.015
837
113
Ampak sem letos 3x tukaj bremzal na polno zaradi kolesarja ker kao on pelje naravnsost (znaka pa ne pozna).
čist verjamem da si.. glej moj odgovor 2 posta višje
"LJ kolesarji so pa svoje pleme... "

en čas nazaj tukaj

jaz levo čez proti Stegnam.. on pa s kolesom po kolesarski dol proti centru (po uni - "Mercatorjevi" strani)
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
IRdoJT1.jpg


Z rdečo je označena željena smer kolesarja, ki pripelje iz neprednostne ceste in želi prečkati smer vožnje vozil na prednostni cesti (rumeno) čez prehod za pešče. Pri tem ne sestopi iz kolesa, prehod za pešce pa ima dodatne talne označbe, ki označujejo prehod za kolesarje.

Kakšne so vaše izkušnje, če ste v avtomobilu - ustavite kolesarju ki čaka?
Če ste kolesar, najbrž ne izzisljujete vozil ki se približujejo križišču ampak ali menite da bi morala le ta ustavit?

Za moje pojme tule prehoda za kolesarje sploh ne sme biti, ker tudi ni kolesarske steze.
Tule bi moral kolesar (v smeri rdeče črte) se pred križiščem postaviti na levo stran voznega pasu (po domače na sredo) in se odpeljat, ko je prednostna fraj.
Ali druga opcija..iti dol s kolesa, peš prečkati prehod za pešče (kot pešec), ter se nato usesti na kolo in odpeljat po prednostni.
(možno da je na desni kolesarska steza in se je ne vidi...čeprav dvomim da je).
 
  • Všeč mi je
Reactions: ishtar007 in Hanzi

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
V tem primeru je kolesarska ob Jamovi, na Vrhovnikovi pac ne. Problem te ulice je itak ta, da nima plocnika, je polna pescev, ki hodijo po cesti, ki je siroka ravno za dva avta. Ko se tam na koncu srecajo avto, ki zavija iz Jamove na Vrhovnikovo, kolesar, pesec in se nekdo, ki zavija na Jamovo in se utavi sredi ceste je pa kaos res pravi.

To ulico bi ze zdavnaj ali morali urediti s plocnikom ali pa narediti enosmerno.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.701
9.486
113
Kolesar ti ga dons zjutri piči poln šus v rdečo, pa ne glih prižgano, amak sred intervala, kokr da stara kripa od kolesa z Miklošičeve prot Dunajski kle pr Triglavu brez luči. Mel je srečo, da je dec u avtu prisebno reagiral. Na kolesu pa en kravatar. Da ne govorim, da bi kmal odnesu s sabo še eno smrklco, k je glih stopla na zebro ob zeleni luči. To je res katastrofa ratala, folk se da na kolo u Lublan in so k zombiji, pičimiško.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Ne piši tako. Meni je zadnjič en lepo pocigljal, ko sem bil že proti sredini prehoda za pešce in bi mu utegnil sekati idealno linijo. Niso ljubljanski urbani kolesarji tako nekulturni.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.265
1.521
113
Ne vem no. Na drugi strani ga ni. Ta znak je po moje zaradi prehoda za pešce, ki gre čez kolesarsko pred samo cesto. Torej ker gre kolesarska čez pločnik. Tukaj bi rekel, da ima kolesar še vedno prednost pred avtomobili kot povsod drugod.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
Pri tem krožišču v Kopru imata oba kolesar in pešeč zagotovo prednost pred vozniki iz obeh strani.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
nisem prepričan, tale trikotni znak v ozadju je zagotovo namenjen kolesarjem

cd85f30f5549f8194b9e501f84d2bca4.png
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
NA Vrhniki je pri Sparu enako. Kolesarska gre okoli rondoja, cesto prečka vzopredno s prehodom za pešče in kolesar nima prednosti. Na to jasno kažejo tudi talne oznake.
Kle talnih oznak še ni bilo...
Kar ne pomeni da ima na takem prehodu kolesar prednost.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Kar je samo en razlog več, da veliko kolesarjev ne uporablja skropucala uradno imenovanega kolesarska steza.
Medtem ko se avto v rondiju vrti brez ustavljanja, mora kolesar vsakih nekaj metrov ustaviti in prečkati cesto s prednostjo, kar je z vidika varnosti precej slabše, kot da vozi skozi rondo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano
13. jul 2011
2.677
626
113
Zdrava kmečka pamet.
Mar ni varneje se peljati s prometnim tokom, kot ga večkrat prečkati? Seveda ob predpostavki, da se lepo pelješ in poskrbiš za svojo vidnost.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Zdrava kmečka pamet.
Mar ni varneje se peljati s prometnim tokom, kot ga večkrat prečkati? Seveda ob predpostavki, da se lepo pelješ in poskrbiš za svojo vidnost.

Ne sploh ne ker boš v rondoju samo gužvo delal da bodo vsi bremzali. Lahko pa probaš sem že videl enega takega na ronsoju na rudniku pa ni nič varno zgledalo.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.856
879
113
MB
Predstavljaj si bakico, ki do tretjega izvoza vozi po zunanjem pasu, ali pa ga celo piči po notranjem pasu :eek:
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Predstavljaj si bakico, ki do tretjega izvoza vozi po zunanjem pasu, ali pa ga celo piči po notranjem pasu :eek:
Tudi to je res. Na drugi strani kolesarskega spektra so pa rekreativci. In, seveda, še vsi vmes. Zakonodaja ter pravilniki za izgradnjo kolesarske infrastrukture pa vse mečejo v isti koš in na splošno je vse skupaj za rekreativce precej neprijazno, zato razumem zakaj jih kar precej ne uporablja kolesarske steze, ker pač niso projektirane za rekreativno kolesarjenje.
Saj načeloma v mestnem prometu naj se ne bi rekreirali, a kaj ko nova križišča/krožišča s tistimi 20 metri ozkega kolesarskega pločnika v zadnjem času rastejo povsod.
Bi se pa morali kolesarji zavedati, da so med ranljivejšimi udeleženci v prometu in znati kdaj tudi pozabiti na dosežke na Stravi.
Osebno uporabljam kolesarsko tudi ko sem na specialki, se pa izogibam odsekom s preveč takimi križišči.
Glede vprašanja OP, po mojih izkušnjah večina voznikov pusti prednost kolesarju, ni pa to vedno in če se vsaj malo ceniš, ne moreš kar uleteti čez cesto.