Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
dejstvo je, da ima B v vseh primerih cest v LJ tablo, križišče s prednostno cesto, A ima še vedno pravico, da gre na desni pas
Da - A ima pravico, da gre na desni pas - vendar pa ima ravnotako obveznost, da to stori varno in da pravočasno nakaže svoj namen (Glej 27. člen ZVCP-1 UPB5).
Sicer velja enako tudi za voznika B - vendar glede na opisano situacijo zgleda kot, da je voznik B to tudi storil.
Pa še nekaj "ščiti" voznika B - in sicer določilo iz 2. člena ZVCP - 2. odstavek:
Citat:
(2) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa in predpisi o javnih cestah.
Dokazovanje krivde se bi/bo končalo tako, da bi/bo "zmagal" tisti, ki bi boljšo zgodbo "natvezil" (kamer ni povsod, priče so tudi bolj tak-tak).
Po mojem osebnem mnenju pa je večja krivda (če ne celo cela) pri vozniku A - in sicer:
1. ob menjavi voznega pasu pred kriščiščem ali uvozom je potrebno biti pozoren tudi na tisti, ki se vključujejo (le-ti namreč ne morejo pospešiti od 0 na 60 ali 100 v trenutku, ali se pa dematerializirati če prileti kaki Schumacher)
2. kadar se približuješ koloni moraš pravočasno zmanjševati hitrost in ne moreš "na polno" po desni mimo
Pa na koncu še enkrat moje mnenje (sem ga itak že večkrat navedel) - dajmo se vsi na cesti zavedati, da če bomo kot prvo gledali na svoje obveznosti naspram drugih, bomo lažje in brez večjih težav uveljaljali tudi svoje pravice - samo za to je potreben premik v glavah.
@avtorju - Kako se pa je dejansko končalo z krivdo?