Kdaj tankat?

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Mi je na uho prišla "modrost", da je slabo za avto, če se pelje na rezervi (ko lučka za becin gori).

Kaj pravite vi?

(ankete ne bom dal, bom počakal da trust to naredi
wink-1.gif
)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Res je, sicer to ni neka huda modrost temveč kmečka logika! Že res da imaš v avtomobilu filter goriva vendar ti iz tanka potegne na koncu vso svinjarijo (če jo seveda imaš). Po drugi strani pa ni fajn da tankaš na koncu saj ti lahko zmanjka goriva in ti zrak potegne not... Včasih lahko v takšnem primeru samo nabašeš avto in ga pelješ v delavnico...

No jaz tankam ko se mi prižge lučka in kaže da je še za 100km...
 
Nazadnje urejeno:

moteey

Pripravnik
23. feb 2009
111
0
16
Jaz sem tudi slišal, da naj bi blo slabo na rezervi vozit. Naj bi umazanijo potegnilo iz tanka v motor, če ga čist do minimuma voziš (al nekaj podobnega).

Sam ponavadi tankam za manjše vsote 10 - 20€, tak da se dostikrat znajdem na rezervi, čeprav to mogoče ni OK za avto.

Edit:
No je že AvtoFun pred mano razložil, tak da bo že res tak
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.065
5.650
113
Ma ni neke pene....je že bla ena taka tema kle gor in je en lepo prpopu kakšen filter je namontiran na črpalki za gorivo v samem tanku...pa še v motornem prostoru maš še en filter (preden gre gorivo v sam vbrizg) !

Je pa res kot je rekel AvtoFun da ni dobr da se zrak not potegne...ampak to je sam za dizle važn....bencinc to normalno poje sam mal več morš verglat na začetku!
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Če se spomnim, tankam ko je kazalec nekje med polovico in četrtino. Vedno tankam polnega, je za nekaj časa mir.
Parkrat je že bilo tako, da sem gruntal če bom prilezel do naslednje pumpe, nikoli pa nisem ostal brez.
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
Če voziš vedno s polnim tankom potem se res lahko zgodi da bo enkrat ob vožnji do rezerve v filter steklo marsikaj... Po drugi strani pa če vedno voziš na rezervi sproti "čistiš" odvečno svinjarijo
smile-1.gif
.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
potem takem bi mogli že vsi moji avti umret
smile-1.gif

ker ponavadi tankam ko jcajger že pod nulo in lučka gori že preko njenega teoretičnega dosega
smile-1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Mah, nikoli ne vem kdaj me čaka kakšna daljša pot, pa tudi nimam vedno volje se ustavljat na pumpah, zato to raje opravim, ko se mi da
smile-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.896
113
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
ko je kazalec nekje med polovico in četrtino.

ta je še bolj bosa, kot to da se ni dobro vozit na rezervi
grin1.gif


(je pa res da tak način uporablja moj foter..le da ima on 70+ let
evil.gif
)
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
KSZ

Vožnja s premalo govoriva je definitivno škodljiva, ker uporablja bencinska pumpa bencin za mazanje. Sploh če je pumpa že pri koncu na ta način samo kličeš "porivanje"
wink-1.gif
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Ponavadi tankam takrat, ko kazalec prileze do zadnje črtice vendar je še vedno po mojih izračunih ene 5l bencina v njem. Mi ni glih neki užitek na bencinskih ustavljat, če za to ni potrebe.
Sodelavec tanka,ko kazalec prileze čez polovico zato, da ni tak strošek
hysterical-1.gif
.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Ma ni neke pene....je že bla ena taka tema kle gor in je en lepo prpopu kakšen filter je namontiran na črpalki za gorivo v samem tanku...pa še v motornem prostoru maš še en filter (preden gre gorivo v sam vbrizg) !

Je pa res kot je rekel AvtoFun da ni dobr da se zrak not potegne...ampak to je sam za dizle važn....bencinc to normalno poje sam mal več morš verglat na začetku!

res je, zato pa imajo nekateri dizli pumpico v motornem prostoru kjer izsesas morebiten zrak.
smile-1.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Jaz posodo za gorivo redno spraznim (do rezerve ali blizu), nato točim polno. Ne vem zakaj bi se moral ustavljati vsakih 400 km, če se pa lahko vsakih 800.

Glede usedlin - gorivo se iz posode črpa vedno na dnu oz. v poglobljenem delu. Tam so tudi usedline, vedno - ne glede na to ali je posoda polna ali prazna.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Zakaj pa bi bila bosa?
confused-1.gif

Od nekdaj mi je šlo na živce se vozit okrog z lučko oz. na minimumu. Podobno foro je imel bivši sodelavec - nikoli ni tankal polnega. Vedno nekje do 3/4, tankat pa je šel, ko je šlo praktično na hlape.
uf-1.gif

Sploh odkar so v našem ljubem kraju pred parimi leti zaradi gradnje krožišča porušili pumpo (in je sedaj najbližja - če gledam od doma - cca 12 km) se raje ustavim nekje ob poti pa imam mir.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik Ted pravi:
Če voziš vedno s polnim tankom potem se res lahko zgodi da bo enkrat ob vožnji do rezerve v filter steklo marsikaj... Po drugi strani pa če vedno voziš na rezervi sproti "čistiš" odvečno svinjarijo
smile-1.gif
.

a ni svinjarija na dnu tanka? pa filter kjer gorivo odteka je tudi na dnu, al ne? kakšna je potem razlika med polnim in praznim tankom? v vsakem primeru ti sesa po dnu in vedno sproti pobira svinjarijo, koliko jo sploh gre skoz filter...
confused-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Če boš večkrat ostal brez zna res riknit pumpa.
Če pa voziš na lučki in je gorivo še vedno noter, potem ne bi smelo biti težav. No, razen pri Fordih, kjer so baje pumpe crkovale, če si vozil na lučki (to je z uradnega servisa, bebci so pa plačevali nove pumpe
hysterical-1.gif
).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.896
113
saj je že eden napisal..zakaj bi se ustavljal na črpalki vsakih par 100 km če lahko s keslom narediš 1.000 km?

Sam točim do vrha (da spustim še zrak ven iz odduška) in vozim do lučke. Takrat imaš še vedno 'časa' 100 km da to opraviš...in na ta način imam v povprečju mir od 1.000 do 1.300 km (odvisno od avta ter seveda načina vožnje).

V rezervoarju, kljub temu da ostaneš na cesti, ostane še kak liter ali dva goriva, ravno z razlogom da ne sesa usedlin..in ja...zadeva je narejena tako, daje vedno malenkost nad najnižjo točko - ravno z razlogom da se ne sesajo nečistoče...ker v nasprotnem primeru bi se sesale tudi ob polnem rezervoarju.

Če že je najbolj rizična 'točka' ob točenju goriva, ko curek premeša usedline in jih razmeče...usedejo pa se kamor pač se...
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
39
Citat:
Uporabnik zino pravi:
Citat:
Uporabnik Ted pravi:
Če voziš vedno s polnim tankom potem se res lahko zgodi da bo enkrat ob vožnji do rezerve v filter steklo marsikaj... Po drugi strani pa če vedno voziš na rezervi sproti "čistiš" odvečno svinjarijo
smile-1.gif
.

a ni svinjarija na dnu tanka? pa filter kjer gorivo odteka je tudi na dnu, al ne? kakšna je potem razlika med polnim in praznim tankom? v vsakem primeru ti sesa po dnu in vedno sproti pobira svinjarijo, koliko jo sploh gre skoz filter...
confused-1.gif

To tudi meni ni jasno.

Z drugimi avti nisem probal, v G2, če je v hrib zmanjkalo nafte, si se obrnil in je šlo v rikverc še par km.