Če prav razumem, je leva in desna verzija, ki naj bi ju ne menjal med sabo. Zunanja ima camber (most, vbočena smučka), notranja pa rocker (izbočena smučka). Če ti dve smučki zamenjaš med sabo, bo rocker spodaj, taka smučka pa precej manj drži na koncih robnika, največ na sredini, pod čevljem. Ravno obratno je pri notranji, ki bi tokrat imela camber, vendar ga zaradi premajhne obremenitve notranjega robnika ne bi izkoristil. Posledice bi bile: dodatno otežen prehod iz robnika na robnik, počasno menjavanje smeri, nestabilnost in zmanjšana vodljivost pri vstopu v zavoj, pa tudi daljši zavoji, ker bi slabše izkoristil nazivni radij. Pa še dodatno bi bile smuči občutljive na težišče. Za izkoristiti rocker na robniku mora biti smučar namreč ekstremno nagnjen naprej.
Takole nekako se sliši teorija, praksa pa verjetno tudi nekaj podobnega.