Sej je poznan problem s temi motorji in garancijo ter komplikacijami. Motor so menjali pod pogojem da je bil v problematični seriji/serijah pa še to pod pogojem da je kuril več kot je specifikacija (> 1l na 1000km). Skratka če ni kadilo povsem sivo nonstop ga niso menjali, četudi si moral ves čas pazit na nivo olja. Je pa res da je bila napaka taka da se je potenciala in je slejkoprej zaružilo in so menjali motor. Se je pa vse te motorje menjalo pod garancijo (mislim da so časovno komponento "spregledali" in so se upoštevali smao km), dvomim da si poleg kakšne kulance dobil kasneje menjavo zastonj.
So pa bile serije ki kao naj nebi bile problematične in tam se niso nikoli menjali celih motorji. Načeloma tudi ni problem to kar kamela opisuje in posledično motor sicer pije olje ampak ga pije "zmerno". Skratka načeloma ni problema, moraš pa ves čas pazit na nivo. Spada tak motor v kategorijo (malo manj) bulletproof oljnih ne-eko smrdljivcev, ki jih iz dežel riža lahko kar nehaš štet ker jih je preveč.
Po domače preverjaj, po potrebi tankaj olje in se ne sekiraj!