Kamelči ne bere samo kjero olje je v najlepši embalaži.....ampak ga zanimajo tudi standardi....in kjer je za dane pogoje najboljši...
Izvoli.... Klikni PDF.... Glej leto ACEA 2016 pa na gor! Glej parametre za obrabo po standardih (cam lobes wear....valvetrain wear...piston cleaningness...)
https://www.aftonchemical.com/Insights-and-Resources/Documents/Specification-Handbook
Kamelčija zanima tudi VOA/UOA sekcija tistega foruma iz katerega črpa znanje (ti že veš katerega ker si tako informiran
)
Kamelči je ravno slučajno bil na Toyoti ko so prišli te 2.2 d4d motorji vn....tko da ja dajalo se je Exxon Mobil olje not iz soda... 5w30 acea C3......sicer sod je bil genericen brez oznak edino Pegasus logo je imel... Amoak glede nato da je Mobil1 OEM fill za toyoto (vsaj bil je) lahko z 99.9% rečem da smo dajali Mobil1 Esp 5w30 v Toyote...
Tko da karkol od Mobil1 ALI Shell v 5w30.....jaz sem bolj pristaš shell-a.... Amoak nima veze....osebna preferenca....oboje je GTL sintetika (edina 2 ki jo proizvajata na svetu za sedaj)
Pa da je VW 504/507 norma....ker je najtežja za dosežt!!! Dobre so tudi MB 229.51/229.52 in BMW LL-04....
Torej Mobil1 ESP 5w30 ali pa Shell helix ultra ect 5w30 / 0w30...